Az este vacsora nélkül mentem aludni és eléggé korán. Az időeltolódás nem volt a kedvenc részem az utazásoknál.
Reggel kipihenten keltem és miután felöltöztem elindultam reggelizni ahol már egy csomóan ott voltak. Vettem magamnak egy tányért és rápakoltam két tojást és három pirítóst majd leültem a tesóm és George közé. Szegényeknek csak pár zöldség figyelt a tányérján, a forma 1 miatt kemény diétán voltak. Én velük ellentétben pedig boldogan majszoltam a laktató reggelimet. A reggeli végeztével mindenki felment a szobájába és elkészült az év első szabadedzésére.
_____________________________
A fiúk előbb startoltak, tegnap Lance az időmérőn megszerezte a 4. helyet így ma egy nagyon sikeres rajtolás után már a 3. pozícióban vezetett. Előtte Lewis Hamilton aki ma pole pozícióból rajtolt, és Sebastian Vettel. A tévé képernyőjén keresztül figyeltem a száguldó autókat és szurkoltam a bátyámnak hogy meg tudja tartani, vagy akár javítani tudjon a helyezésén.
Pár körrel a futam vége előtt hirtelen azt mutatták a kamerák hogy egy piros Ferrari megcsúszik az esőtől vizes úton és magával sodorja Carlos Mclarenjét is, ezzel kiejtve azt a 9. pozícióból. Szerencsére egyik fiú se sérült meg csak mindketten kiestek ami így is egy elég nagy probléma. Nekik nem indult jól az év.
A futamot Lewis Hamilton nyerte, második lett Vettel és utána Verstappen aki az utolsó pillanatban megelőzte a bátyámat aki ezzel 4. helyen végzett.
Ahogy Lance kiszállt az autóból már rohantam is gratulálni a jó teljesítménye miatt.
Miután lezajlottak az interjúk elindultunk vissza hotelbe aminek az aulájából mindenki elindult átöltözni az esti kisebb bulira ami az első verseny sikeressége miatt lett tartva.
_________________________
Pár órával és néhány shottal később már nem igazán álltam stabilan a lábamon. Éppen egy latin számra táncoltam, körülöttem egyre kevesebb ismerőssel mikor megpillantottam egy engem kémlelő szempárt. A pultnál Lando ült és amint meglátta hogy én is őt figyelem, elindult felém.
"Te miért vagy itt? Lance már rég elment......." a mondatát csak nehezen hallottam, a szemeimet fátyol fedte. És szépen lassan elkezdtem egyre kevesebbet érezni.
Lando
Hajnal volt és már egyedül ültem a pultnál, a klubban egyre kevesebb ember, csupa idegenek. Legalább is ezt hittem míg meg nem láttam Lance hugát Eleanorat. A lány már elég illuminált állapotban riszálta a csípőjét az emberek között. Mikor láttam hogy ő is észrevett engem elindultam felé.
Éppen probáltam kioktatni hogy milyen veszélyes neki mint híres embernek egyedül bulizni, mikor azt vettem észre hogy a szemeit lehunyva bedől a karjaim közé. Enyhén megdöbbenve de mégis magabiztosan tartottam majd emeltem fel hogy felvihessem a szobájába. Vagyis ezt terveztem, de a terv meghiúsult mikor rájöttem hogy kéne szobakulcs az ajtó kinyitásához, így nem volt más választás, minthogy a lány az éjszakát nálam töltse.
Eleanorat finomat letettem az ágyra majd elindultama fürdőbe hogy lemosdhassak. Miután felvettem egy alsót még gyorsan beletúrtam a hajamba majd óvatosan befeküdtem én is az ágyba, azon gondolkozva hogy holnap mit kapok a lánytól és a bátyjától aludtam el.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝙑𝙖𝙡𝙚𝙣𝙩𝙞𝙣𝙚 [𝙇𝙖𝙣𝙙𝙤 𝙉𝙤𝙧𝙧𝙞𝙨 𝙛𝙛] Befejezett
Любовные романыEleonora egy ígéret által elkötelezi magát hogy bátyját az év összes futamára el fogja kísérni a szezon során. A két testvér apjuknak hála nem örvend jó hírnek és ez a nehezítés mindennapjaikban is megmutatkozik. Az új utazásai során Eleonora megism...