Mikor kinyitottam a szememet minden a szokásos volt. Napsütés és a krémszínű falak. Aztán ezután jött a meglepetés. Az oldalamon egy hiányos öltözetű, békésen szuszogó Lando feküdt. Abban a pillanatban hogy megláttam, kitágultak a szemei és bármennyire is próbáltam visszatartani, felsikkantottam. A fiú egy pillanat alatt felébredt és morcosan nézett rám.
"Most miért kellett felébreszteni?" kérdezte fáradt, rekedtes hangon. Döbbenten néztem rá mire elnevette magát.
"Hogy kerülsz a szobámba?" kérdeztem és próbáltam magbiztosnak tünni, de a terv meghiúsult amint az első szónál megremegett a hangom. Bevallom féltem hogy mi történt, hisz az elmúlt estéből szinte semmire se emlékeztem.
"Ne félj Nora, semmi nem történt, csak kicsit részeg voltál és felhoztalak. Ennyi az egész"
"Ó....köszönöm, asszem..."
A tény hogy semmi nem történt megnyugtatott, de az hogy látott részegen már annál kevésbé.
Egyet bólintott majd vissza hajtotta a fejét a párnára. Kicsit zavarodottan néztem majd felkeltem az ágyról és ez köszönés kíséretében elhagytam a szobát. Elég k.o nak kellett lennem ahoz hogy semmire ne emlékezzek.
___________________
A hét aránylag gyorsan eltelt. Sok időt töltöttem Lance-el és a fiúkkal. egytől egyig ,mind kedves emberek, de párukat nem tudom még hová tenni. Maxxel és Georgeal nagyon jól kijövök Carlossal folyton civakodunk. Lando...ő pedig csak Lando. Az incidens óta nem igazán beszéltünk azon kivűl mikor a vacsoránál megkérdezte hogy oda tudnám e adni a sót.
Mivel vasárnap van így éppen egy újabb futamra készülünk. Ma Max indul pole pozícióról, utána Hamilton majd Bottas. Lance sajnos ma csak 7.helyről rajtolhat. Néhány előzésen kivül nem sok minden történt míg a komputer képernyőjén csak annyi látszott hogy az egyik Mclaren eléggé furán hajt. A kocsi lelassítot majd egy gyors és zavaros rádió üzenet után az irányítás elvesztése miatt a fal felé irányult.
Lando
Épp 6. helyen hajtottam mikor elkezdtem furán érezni magam. A fejem lüktetett, a karjaimat a kormányon már alig éreztem. Hiába voltam rosszul, hajtottam tovább de egyre rosszabb lett minden. Az előttem lévő kocsik alakja lassan kezdett elmosódni.
Épp annyi időm volt hogy kiszóljak a rádióban mielőtt a sötét pontok megjelentek ezzel azt okozva hogy ijedtemben oldalra rántsam a kormányt és leemeljem a gázról a lábamat. A becsapódás erejét már nem éreztem meg mert teljesen elnyelt a sötétség.
Eleanora
A narancssárga kocsi egyszer csak tett egy éles kanyart jobbra és belehajtott a gumifalba. Pillanatok alatt ott termedtek a dolgozók és rohantak a kocsi felé, kiszedték belőle a brit fiút aki nem tünt úgy mintha magánál lett volna. Nem csak a McLaren csapata, de a többi ember is feszülten figyelte a történéseket, hogy lehessen tudni mi történt.
Arra hogy az okot amiért a baleset történt megtudjuk, sajnos várni kellett az estéig.
Az újraindítást követően a futamot Max nyerte, második lett Hamilton, harmadik helyre pedig Bottas érkezett be, Lance egy szerencsétlen gumicsere miatt 8. lett.
Amikor beértünk a hotelba mindenki fáradtan indult a szobájába. Pár perc gondolkodás után úgy döntöttem meglátogatom a betegek akiről kiderült hogy egy nem megállapított megfázás okozta a rosszullétét. Halkan bekopogtam és csodálkoztam hogy egyeltalán lehetett hallani.
"Gyere" halottam meg bentről a nyenge, rekedtes hangot. Óvatosan benyitottam és magam mögött rögtön be is csuktam az ajtót. A szobában félhomály volt, de így is ki tudtam venni a fiú nyakig betakart testét. Beljebb léptem és leültem a szobában található székre.
"Jobban vagy már? Tudod nagyon megijesztettél minket"
"Tudom. Én is megijedtem. De már kicsit jobban vagyok. Kaptam gyógyszereket meg mindent"
" Rendben, ha bármire szükséged lenne csak szólj. A szomszédban leszek." ez után mondat után távozni készültem de Lando utánam szólt.
"Várj Nora....valamire szüksegem lenne."
"Igen? Mire?" kérdeztem vissza.
"Egy ölelésre" suttogta. Döbbenten néztem rá, majd pár másodperc után elindultam az ágya felé, és a fiú felé hajolva forró ölelésbe vontam.
na haliho.....<3 most azért van rögtön ennyi rész mert ezeket már előre megírtam pár napja. Ezt a sztorit szeretném aktívan írni de ugye suli mellett nehéz lesz. Igyekszem hozni több részt nektek. remélem eddig tetszik, Kommentekre hogy mit javíthatok mindig nyitott vagyok.
puszi, Dorka<3
ESTÁS LEYENDO
𝙑𝙖𝙡𝙚𝙣𝙩𝙞𝙣𝙚 [𝙇𝙖𝙣𝙙𝙤 𝙉𝙤𝙧𝙧𝙞𝙨 𝙛𝙛] Befejezett
RomanceEleonora egy ígéret által elkötelezi magát hogy bátyját az év összes futamára el fogja kísérni a szezon során. A két testvér apjuknak hála nem örvend jó hírnek és ez a nehezítés mindennapjaikban is megmutatkozik. Az új utazásai során Eleonora megism...