epilogue

1.6K 43 2
                                    

"Biztos hogy nyilvánossá szeretnéd tenni hogy a tiéd?" , kérdeztem a férfitől.

"Teljesen biztos. Had tudják meg hogy a kis Abigail Stroll bizony vérbeli Norris. Sose tagadnám le"

_________________________________

Írói szemszög

Egy régi, fiatal szerelem újbóli egyesülése. Talán ők ketten tudták bebizonyítani hogy bármi történhet, a szerelem nem múlik. Lehet mindenki ellene, de nem győzi le semmi.

Az az ölelés volt a mindent eldöntő pillanat. Amikor Lando a karjaiba vonta a nő zokogástól rázkódó testét már tudta hogy megbocsájtott neki. Akármennyire is megbántotta őt a nő, a szíve sose tudott volna mást szeretni. A szeretet a felé egyszerűen sokkal nagyobb volt mint a harag.
A ölelés után nem tartott sokáig míg Lando megismerhette Abigail-t, a kislányát.
A kislány szinte azonnal megbarátkozott vele és boldogan mesélt az apukájának, már amennyire ennyi idősen mesélni lehet.
Abigail hamarosan a nevére került és ekkor tették nyilvánossá hogy mi történt kettőjük között. A hír hamar berobbant és a média kis időre rájuk is szállt, amit bátran viseltek. Hisz kit érdekel mások véleménye? Boldogok voltak. Együtt. Együtt mint egy kis család.

'But darlin' I'd still catch a grenade for ya'

_________________________________________

Sziasztok! Nagyon köszönöm hogy olvastátok a történetet és remélem hogy akármennyire is rövid volt, tetszett. Ez volt az első komolyabbnak számító sztori amit elkezdtem írni. Az első F1 fanfication-om♡
Bevallom, tisztában vagyok vele hogy lehetett volna jobb és hosszabb, de ez így sikerült. Nem írok régóta és ehhez képest büszke vagyok, mert a visszajelzés amit kaptam hihetetlenül boldoggá tesz. Köszönöm nektek!
Így utólag szeretnék letisztázni pár dolgot:

Tisztában vagyok vele hogy Lance-nek csak Chloe a testvére, Eleanora nyilván az én agyam szüleménye.

Az elején szó volt Lawrence és Claire-Anne válásáról ez szintén az én agyam szüleménye.

Lawrence ebben a sztoriban rosszként lett beállítva, nem ismerem őt, de a sztori történetéhez szükséges volt ilyennek beállítanom.

Puszi, Dorka!

𝙑𝙖𝙡𝙚𝙣𝙩𝙞𝙣𝙚 [𝙇𝙖𝙣𝙙𝙤 𝙉𝙤𝙧𝙧𝙞𝙨 𝙛𝙛] BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt