Nummer 1 (Voor Juda)

2 2 0
                                    

voor Juda: nummer 1 : van Bellence

Juda jij bent mijn engeltje mijn sneeuwvlokje en mijn hartenwens zonder grens.

jij bent de reden waarom ik met deze winter smelt, want jij geeft me het gevoel "Bellence jij telt."

mijn sneeuwvlokje en mijn zonneschijn in een, dat wist ik echt meteen.

ik bedenk dit niet voor rijm, mijn hart vind het alleen fijn om met jou te zijn.

en ben jij even niet online, is daar dat traantje die verschijnt.

al spreken we uren lang geen woord, toch ben jij de gene die mij hoort.

al zeggen we niks, ben ik blij dat jij er bent. zal ik altijd weer lachen. en ben ik blij dat ik jou ken en jij mij kent.

ook als je offline bent heb ik niet veel verdriet, ik hoop dat je dat ziet. want als jij maar blij bent is het goed.. alleen zie ik het dan niet.

al ging het uit door jou en hield ik net zo veel van jou was ik blij als jij geen verdriet had, want jij bent de aller aller leukste.. of ben ik de enige die dat ziet? nee nee dat denk ik niet.

ik schrijf dit terwijl ik huil van verdriet. het ging totaal niet goed op dit moment, maar ik dacht aan jou.. en toen kon ik het niet.

jij bent te lief voor woorden te mooi om van te dromen en te leuk om van te horen, dat jou bestaan mijn leven redden kan.

ik hou zo veel van jou echt dat bestaat niet, daarom heb ik speciaal voor jou extra liefde aangemaakt.

jij bent echt heel erg dierbaar nog duurder dan miljoen, want al de liefde voor jou is nog veel meer dan een triljoen.

want weetje Juda engeltje, jij staat op nummer één. niet zo raar als je kijkt, wat jij mij voor moois wel niet allemaal geeft.

I love you so much, you are my precious

Gedichten bundel - BellenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu