Luister - Geschreven door Bellence
Luister niet, naar je ouders die jou niet zien als een schat.
Luister niet, naar de zon die niet voor jou stralen kon.
Luister niet, naar de haat die is niet voor jou gemaakt.
Luister niet, naar de donder die jou niet bewondert.
Luister niet, naar de bliksem die jou raken wouw.
Luister niet, naar de mensen die niet om jou geven zei zijn namelijk erg dom.
Luister niet, naar dat ene broertje zusje die jou vertrouwen won en je daarna in de steek liet, ik weet dat voelde naar, maar jij overwon.
Luister niet, naar de pijn die jouw lichaam binnen dwong.
Luister, naar de bloemen die speciaal voor jou open bloeien.
Luister, naar de zang van een engel die jou opvangt in de val naar het dal.
Luister, naar de lieve jij die ook voor jou wel stralen kon.
Luister, naar de mensen die zoveel om jou geven en je toe laten in hun leven.
Luister, naar dat stukje leven dat het niet wil begeven.
Luister, naar de maan die de zon toch naar jou straalt.
Luister, naar de sterren die voor jou vonkelen ook nog daar van veren.
Luister, naar mijn hand die jou de weg lijd naar de goede kant.
Luister, naar mijn lach die ik voor jou zal stralen en je tot al het moois zal overhalen.
Luister, naar mijn stem die zegt het komt wel goed schat.
Luister, naar de woorden die je graag zou willen horen.
Luister, naar de zee die al het moois zo bij jou naar binnen laat lopen en het negatieve er uit laat stromen.
Luister, naar mijn ogen die jou hoop toe laten komen.
Luister, naar jezelf die diep diep van binnen toch wel van zichzelf houd.
Luister, naar mijn stem die zegt, jij bent de gene die jou later.. WERKELIJK!! toe lacht.
Luister, naar de sneeuw die de kleuren weg laat halen maar toch iets moois voor je achterlaat.
Luister, naar je tranen die zeggen dat jij er mag zijn anders zou hij ze niet laten stromen over al die nare en positieve weggen.
Luister, naar jouw mooie lach die uiteindelijk heel het leven door mag stralen.
Luister, naar de vogeltjes die hun mooiste tonen voor jou over laten komen.
Luister, naar de dromen van je kleine zelf en help die waar te maken want je kleine jij rekent op die sterke jongen of meid.
Luister, naar mijn hand die zegt ik sta aan jou kant.
Luister, naar jou zelf als je hulp wilt kom naar mij want ik sta altijd aan jou zei.
JE LEEST
Gedichten bundel - Bellence
Short StoryDit zijn gedichten geschreven door Bellence. Sommige toen ik heel klein was en sommige van dit jaar. Ik ben nu 14 maar er zitten ook gedichten bij van toen ik 8 was.