İlk Sk8 the infinity kurgusu😃✋🏻
Kaykayımla yeni okuluma gidersem fazla dikkat çekeceğim ve eski okulumdan sırf okul arazisinde kaykayla dolaştığımdan dolayı atıldığım için yürüyerek gitme kararı aldım ama almaz olaydım. Dersin başlamasına 5 dakika kaldı ama benim en az 10 dakikalık yolum var.
Okul binasını görene kadar koştum. Okul binasını görünce yavaşladım ve binaya girip sınıfımı aramaya başladım. Sınıfı bulduğumda arkamdan kendini sınıf hocası olarak tanıtan bi öğretmen geldi. Bana kapıda beklememi ve içeri çağırıldığımda kendimi tanıtmamı istedi.
Hoca sınıftakilere bir şeyler anlattıktan sonra beni çağırdı ve içeri girip kendimi tanıtmaya başladım. "Merhaba ben Kiyan Reiko, 13 yaşındayım ve bu dönemi sizlerle okuyacağım." deyip gülümsedim. İlk günden kaba bir görünüm elde etmek istemezdim.
Öğretmen "Miya'nın yanına oturabilirsin, en arkada oturuyor." dediğinde en arka sıraya baktım. Hayal mi görüyordum yoksa bu Japonya milli takımı adayı Miya Chinen mi? Gerçekten iyi kayıyor. Reki-nii en az onun kadar iyi kaydığımı söylese de o kadar iyi kayamadığımın farkındayım.
Gerçi daha önce herhangi birisiyle yarışmadım. Nedenini soranlara yarışmak için değil eğlendiğim için kaydığımı söylüyorum ama aslında toplum önünde gerçekten çok utangacım ve her an hata yapacak gibi hissediyorum. Bir nevi fobi.
Dersler her zamanki gibi sıkıcı olduğu için telefonumu çıkartıp en son yapılan yarışın videosunu izlemeye başladım. Yarışan kişilere dikkatli baktığımda Miya ve Reki-nii'nin arkadaşı Langa-nii'nin yarıştığını gördüm.
2 haftada kaykayda bu kadar ilerlemiş olması gerçekten inanılmazdı. Ayrıca gerçekten iyi kayıyordu. Videonun sonuna yaklaştığımda birisi konuştu "Ne o beni mi izliyorsun" dedi kendini beğenmiş bir ses tonuyla. Kafamı çevirdiğimde konuşanın Miya Chinen olduğunu anladım. "En son yapılan yarışta S'te değildim sadece yarışı merak edip açtım." dedim sessizce. Videonun sonunu bitiremeden tenefüs zili çaldı.
Sırama biri ağlayan diğeri de sinirli iki kız yaklaştı ve "Neden derste Miya-kun ile konuştun bu kız 2 senedir ona platonik." dedi. "Konuşmamam için bir sebep olduğunu sanmıyorum ve düzeltiyorum o benimle konuştu ben onunla değil." deyip gülümsedim.
"Bak kızım bir daha Miya-kun'la konuşursan sonun kötü olur! Dönemin ortasında gelip nasıl benim düzenimi bozarsın!" diye bağırdı. Yine arkadaş edinemeyeceğim anlaşılan diye geçirdim.
Kıza "Tamam anlaşıldı Hine-sama* dememi falan mı bekliyorsun? Ayrıca tekrar ediyorum ben onunla konuşmadım o benimle konuştu. Benimle iletişimde olmasını istemiyorsan gidip sevgiline söyleyebilirsin." dedim.
"Birincisi o benim sevgilim değil-" derken lafını kesip "Eğer hiç bir şeyi değilsen kimle konuşacağına da karar veremezsin. İzninle değerli vaktimde yarışın sonunu izleyeceğim." dedim.
Videoyu kaldığım yerden oynatmaya başladım. Videonun sonlarına doğru geldiğimde Langa-nii'nin yaptığı şeyle gözlerim bölerdi. "Ne izliyorsun sen öyle gizli gizli!" dedi ağlak kız. "Seni ilgilendirmez." dedim ama kız ne izlediğime bakmak için kafasını uzattı. A kapatıp cebime koydum.
*Timeskip*
Okuldan sonra keşke kaykayımı alsaydım diye düşündüm çünkü eve 1 saatte gelmiştim. Sonraki günler kesinlikle kaykayımı götürecektim. Eve geldiğimde evin içine girmeden arka bahçeden kaylayımı aldım ve üç haftadır denediğim yeni hareketimi çalışmaya başladım. Tahminimce yarım saat sonra hareketi düzgünce yapabilmiştim.
Reki'nin odasından gelen seslerle Reki-nii'nin eve geldiğini anladım.
Hem yeni hareketimi göstermek ve bugün olanları anlatmak için yerden bir kaç çakıl taşı toplayıp camına attım. Camı açınca "Oi Reki aşağı gelsene!" dedim.
"Misafirim var!" diye karşılık verdi. "Tamam o zaman S'te görüşürüz!" dedim ve sahilde dolaşmaya başladım.
3. Kişi'nin bakış açısından:
Langa ve Miya'nın yarışından sonra geçen 1 haftada iyi anlaşmaya başlamışlardı. Reki, sohbet ederler ve S'e birlikte giderler diye ikisini evine çağırdı. Öyle havadan sudan konuşurken Reiko cama taş attı. Reki'yi aşağıya çağırdı ama Reki misafirim var bu yüzden inemem dedi.
Reiko gittikten sonra Miya "O kim?" diye sordu. Reki, "Kardeşim, çok iyi kayıyor ama asla kabul ettiremiyorum. İlk ollie'sini kaykayı sürmeye başladıktan 1 hafta sonra yaptı inanabiliyor musunuz!" dedi heyecanla.
(Y/N: Ben düzgün bir ollie yapmak için 2,5 ay harcamıştım bsşanwşjw)
"4 yaşından beri kayıyor, ama daha önce hiç yarışmalara katılmadı. Nedenini sorduğumda bana yarışmak için değil eğlendiği için kaydığını söylüyor." diye ekledi.
Miya içinden 'Eğlenmek için kaymak..' diye geçirdi.
634 kelime kısa oldu biraz ama neyse
😭✋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reiko Kiyan
FanfictionLan ben bunu 28 Ocak(?)Aralıkta(?) yazmaya başlamıştım daha yeni paylaştım ilk fanfictiondu ben yazarken şuan değil sad😭😭😭