3

21 4 0
                                    

Selamm birazcık işlerim vardı o yüzden wattpade girememiştim. Hemen bölümü yazıp atıyorum 💖

Reiko:

"REİKOOO UYAN GEÇ KALICAKSIN"

Diye bağırarak beni uyandıran abim ve sabah sıcacık yatağımdan çıkmak kadar nefret ettiğim başka hiç bir şey yok!
Uykulu uykulu, "Tamaaam kalktım" dedim.

Yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı yapmak için mutfağa indim. Masada 6 tane onigiri vardı, normalde 4 tane olurdu. Abime, "Nii-san, neden 2 tane daha fazladan var?" diye sordum. Bana, "Bugün biraz açım o yüzden daha fazla yaptım istiyorsan 3-3 bölüşelim." dedi.

"Tamam afiyet olsun sana ben 2 taneyle doyarım." diyip kendi payıma düşen onigirleri yemek kabıma koydum. Ayakkabılarımı bağlayıp evden çıktım.
Kaykayımı koyduğum yerden alıp sürmeye başladım.

Kaykay kayarken sanırım en çok sevdiğim şey rüzgarın yüzüme yüzüne esmesi.. Mükemmel bi duygu.

Denizin sesi eşliğinde okula yaklaşmışken, yanımdan tanıdık görünen birisi geçti. Önüme geçince o kişinin Miya Chinen olduğunu farkettim.

Hızlanıp yanına yaklaştığımda bana "Yarış?" dedi. İlk başta anlamlandıramadım ve ona garip garip baktım. Anlamadığımı anlamış olucak ki, "Yarış diyorum, yarış yapalım mı okula kadar?"

Ben önce 'haaa şimdi anladım' oldum ve "Olur." dedim normal bir ses tonunda. "Yenilince ağlama ama." deyip güldü. Ben mi ağlayacağım? Haha güleyim bari.

"Görücez Miya Chinen." dedim.

Hızlanmaya başlayıp önüme geçtiğinde, "Baştan kaybetme istersen hızlan." dedi.

Hemen hızlanıp yanına geçtim. Okula varana kadar bi o benim önüme geçti, bir ben. Okulun kapısı gördüğümde hızlanmaya başladım.

Gözüme tam zıplamaya uygun bir taş çarptı, taşa doğru ilerleyecektim ki 'ya düşüp rezil olursam' diye düşünmeye başladım. Ben bunu düşünürken Miya hızlanıp önüme geçti.

Kazanmak istiyorsam başka çağrem olmadığına kanaat getirip hızla taşa doğru ilerledim. Miya benim ne yapmaya çalıştığımı anlayana kadar taşın yanına gelmiştim.

Kaykayın arkasına hafifçe bastırıp taşa çıktım. Hızla kayıp okul bahçesine girdiğimde Miya'nın henüz bahçeye gelmediğini ve arkamdan daha yeni okula girdiğini farkettiğimde sevinçle gülümsedim.

"Kim kaybediyormuş gördün değil mi?" diyip gülmeye başladım. Miya'nın ise bana aşırı gıcık olduğu surat ifadesinden anlaşılıyordu. Kaykayları hemen depoya bırakıp sınıfın olduğu kata doğru çıkmaya başladık.

Altima sicxam bunu yazali 1 yildan fazla olmus bu kadarini yazmisim gerisi yok be su an hic bisi aklima gelmedi hâlâ ayni hesabi kullanan varsa kusura bakmasinlar silmistim hesabi💀💀💀 Neyse arkadaslar belki sonra bisiler yazarim hadi optum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Reiko KiyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin