"Bir şey mi dedin Miya?" dedi kırmızı saçlı oğlan."...Hayır demedim" dedi küçük olan.
"Tamam o zaman. Akşam umarım fazla kırığım olmaz. Annem kesin çok kızar ve yine dırdıra başlar-" derken içeriye giren annesiyle lafı kesildi.
"Ne dedin sen bakiyim? Anne kelimesini duydum sanki??" dedi kadın, çocukların korkacağı bir ses tonunda.
"Y-yok anneciğim s-sen yanlış duydun Adam demiştim ben eheh."
"İyi tamam." dedi 45lerindeki kadın ve odadan çıktı.
"Piyuw, (nefes verme sesi işte) ucuz atlattım."
"Reki-nii, gerçekten kaymak istediğine emin misin? Onu yenemeyeceğin gayet ortada, her yerin kırılacak."
"Miya haklı Reki bunu yapmana gerek yoktu."
"Olsun, arkadaşlar bunun için var sonuçta" (ne kadar da acıklı 😭😭)
"Abiler saat geldi, gitmiyor muyuz?"
"Tamam hadi gidelim!...Oh, önce kardeşimi almam gerek."
3 oğlan birlikte kızı sahilden almaya gitti, sahile geldiklerinde kızın denize dönmüş bir şekilde kaldırıma oturduğunu gördüler.
"Rei* hadi gel gidiyoruz!" diye bağırdı Reki.
"Hai~"
Kız önünü 3 gence döndüğünde siyah saçlı oğlan kızın okuluna yeni gelen kız olduğunu hatırladı.
Reki ve Reiko aynı anda "Tanışıyor musunuz?" dedi.
Daha sonra Reki "Evet siz nerden tanışıyorsunuz." dedi ve Miya'ya garipve sorgularca bakışlar attı.
Miya, "Aynı sınıftayız." dedi düz bi' şekilde.
İnsan duygu belirtisi verir diye düşündü Rei.
"Hadi gitmiyor muyuz?" dedi Langa.
"Gidelim." dedi Reki ve Shadow'un çiçekçisine doğru yol aldılar. Çiçekçiye geldiklerinde Rei "Oi Shadow bizi S'e götür." dedi, "Shadow da kim?" Dedi kafasının sadece bir kısmında saç olan adam.
"Yaşlı adam gayette anlaşılıyor kim olduğun, acele et ve bizi arabanla S'e götür."
"BEN YAŞLI DEĞİLİM!"
"Yaşlı olmadığını kanıtlamak için bizi S'e götürebilirsin." dedi Reiko
Arabaya bindiklerinde Miya, Reiko ve Reki arkada, Shadow ve Langa öndeydi.
Reki araba her ne zaman virajdan geçerken Miya kardeşinin olduğu tarafa doğru gitse, garip bir şekilde bir Miya'ya bir kardeşine bakıyordu (ಠ ͜ʖ ಠ böyle)0S'e vardıklarında Reiko abisi Adam'la yarışacağı için fazla gerilmişti.
Adam S'e geldiğinde etrafta daha değişik bir hava oldu.
Yarış başladığında Adam hiç hareket etmeden, dalga geçer gibi bekledi. Herkes Adam'ın hareket etmesini bekliyordu. Adam son hızla Reki'nin yanına geldiğinde Reki dahil herkes şok olmuştu. Bir süre sabit süratle hareket ettiler, daha sonra Adam Reki'nin yanına yaklaştı. Virajı geçerken Reki'yi resmen bir kalkan gibi kullandı. Adam, Reki'nin kolunu kırdığında Langa, "Reki" diye bağırdı.
Polisler alana gelmeye başladığında herkes son hız kaçtı. Miya, Reiko ve Shadow, Shadow'un arabasına bindi.
Langa ise birisinin motorsikletine atlayıp Reki'yi almaya gitti.
Herkes kaçtıktan 15-20 dakika sonra Reki ve Langa telefonla diğerlerini arama kararı aldı. Bir yerde buluşup Reki'nin kırık koluna baktırmak için hastaneye gitmeleri gerekiyordu.
Reki, kardeşini aradığında sahile doğru gittiklerini öğrendi. Langa ve Reki de motorsikletle sahile gitti. Daha sonra hep birlikte Shadow'un arabasıyla hastameye gittiler.
Hastaneye geldiklerinde Reki röntgen çektirmek için bir odaya girdi. Reki odadayken:
"Langa-nii bence Adam'la kaymamalısın fazla tehlikeli." dedi Miya.
Ardından Reiko "Katılıyorum." dedi.
Langa "Ama eğlenceli görünüyor-" derken Shadow lafını bölüp;
"Çocuklar haklı Langa bence de kaymamalısın." dedi.
(Timeskip)
Reki ve Reiko hastaneden eve geldiklerinde anneleri Reki'nin kolunu görüp ona daha dikkatli davranması gerektiği hakkında kızdı.
Reiko ise annesinin dırdırını dinlemek istemediği için odasına geçti ve Reki duştan çıkana kadar müzik dinledi.
Reki duştan çıkınca Reiko ılık suyla banyo yaptıktan sonra pijamalarını giyip sıcacık yatağına girdi.
*Japonca'da 'ko' çocuk anlamına gelir bu yüzden isminin sonunda ko olan kadınlar genelde ko ekini kullanmaz*
Baya kısa oldu bu arada çok özür dilerim aklıma bişi gelmedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reiko Kiyan
FanfictionLan ben bunu 28 Ocak(?)Aralıkta(?) yazmaya başlamıştım daha yeni paylaştım ilk fanfictiondu ben yazarken şuan değil sad😭😭😭