HOSEOK
- Mi van akkor, ha nem meleg? - kérdezte a világosbarna hajú fiú, miközben rémülten nézett barátjára, Yoongira.
- Akkor elutasít - vonta meg a vállát a kisebb. - Ne stresszelj már annyit ezen! Megmondom neked, hogy meleg, vagy legalább is szereti a fiúkat. Felismerek egyet, ha látok.
- Remélem igazad van - sóhajtott fel Hoseok.
A napjuk további részében még beszélgettek a fiatalabb kiszemeltjéről, Jeon Jungkookról. Hoseok már egy ideje felfigyelt a fiúra, a kinézete rögtön megtetszett neki. Imádta a nagy szemeit, a fekete haját, amit néha-néha kócosan hagyott, és a szimpla ruháitól meg tudott őrülni. Sosem értette, hogy Jungkookon hogyan álltak a legegyszerűbb szettek annyira jól, miközben ő maga sokat szenvedett a megfelelő darabok megszerzésével és kiválasztásával.
Bár a tulajdonságairól még nem tudott annyit, hallott pletykákat róla, hisz Jungkook volt az a rejtélyes fiú, akibe mindenki beleszeretett, de nem merték megközelíteni, mivel félénken viszonyult a többiekhez.
Ebédszünet előtti órán, a padtársa Yoongi, éppen a pad alatt telefonozott, majd hirtelen megdermedt, és rápillantott Hoseokra. Visszanézett a készülékére, majd elkezdte gyors tempóban nyomkodni azt. Ez a viselkedés furcsa volt a világosbarna hajú fiú számára, hiszen barátja sosem szeretett másokkal beszélgetni online, de nem nagyon foglalkoztatta a dolog. Tudta, ha fontos dologról van szó, úgyis értesülni fog mindenről.
⋇⋆✦⋆⋇
- Megígéred, hogy nem akadsz ki? - kérdezett vissza Yoongi. Óra után rögtön karon ragadta a barátját, és elhúzta őt egy üres terembe.
- Persze, csak mondjad már! - forgatta meg a szemét Hoseok. Az idősebb még óvatosan körülnézett - nem mintha bárki is el tudott volna bújni ott ahol voltak-, majd lábujjhegyre állt, és Hoseok füléhez hajolt.
- Valaki hallotta az egyik beszélgetésünket, és elkezdte terjeszteni, hogy neked tetszik valaki Jungkook osztályából. Borzasztóan sokan megosztották ezt, azok is, akikkel együtt szoktunk lógni - suttogta.
- Oh te jó ég... - motyogta maga elé nagy szemekkel Hoseok. - És most mit csináljak? Váltsak iskolát? - gondolkodott hangosan, szintén visszafogott hangnemben, mire Yoongi fejbe csapta.
- Vagy hívd el a gyereket randizni. Már valószínűleg így is sejti, minek ezt tovább húzni? - forgatta meg a szemét. - Ha meg elkezded tagadni rosszabb lesz. Mindenki aki csak egy picit is beszélt veled tovább adta ezt az információt, senki sem hinne neked.
- Ahh - nyögött fel a fiatalabb. - Ezt egyáltalán nem így terveztem... - biggyesztette le ajkait.
- Ja, az élet az már csak ilyen szar.
⋇⋆✦⋆⋇
- Hé, Jungkook! - szólt a fiatalabb után Hoseok. Mikor utolérte a fiút izzadt tenyereit megtörölte a nadrágjába. Borzasztóan izgult, eddig nem nagyon hívott randira senkit sem. Voltak fiúk, akik tetszettek neki, és számtalan egy éjszakás kalandot élt meg, viszont úgy igazán szerelmes még sosem volt. Jungkookban látta az embert, akivel szívesen leélni az életét, és őszintén, Hoseok rettenetesen vágyott már egy párkapcsolatra.
- Igen? - kérdezett vissza nagy szemekkel leszólított.
- Arra gondoltam, hogy izé - motyogta Hoseok, majd gondolatban fejbe csapta magát. Szedd már össze magad! Egyetlen másodpercre lehunyta a szemét, aztán felsóhajtott. - Esetleg elmehetnénk valahova kettesben, ha te is szeretnéd. Mármint így randizni - egészítette ki egy kínos mosollyal. Rosszul érezte magát a béna kérése után, de már nem tudott rajta javítani.
- Én- én nem is tudom... - válaszolt Jungkook, mire Hoseok rémülten ránézett. Ezt jól elbasztad, te marha...
Hoseok már épp nyitotta a száját, mikor a fiatalabb idegesen, a földre pillantva, motyogva megint megszólalt.
- Rendben, elmegyek veled randizni.
megírtam: 2021. 07. 13.
publikáltam: 2021. 08. 01.
YOU ARE READING
Baba [hopekook]
FanfictionEgy apró történet, amelyben Jungkook Hoseok Babája. - fiú x fiú - bts fanfiction - soft