JUNGKOOK
- Hányszor mondjam még el, hogy sajnálom? - kérdezte sóhajtva Jungkook. Tegnap este későn ért haza, amibe nem is gondolt bele addig, amíg ki nem nyitotta a bejárati ajtót. A szülei nem szeretik, ha sokáig kint marad, ilyenkor mindig halálra aggódják magukat a fiukért.
- A sajnálatod kevés most! Egy üzenetet sem küldtél, nem is válaszoltál a hívásainkra és nem is tanultál mára.
- Tudom, és tényleg rosszul érzem magam érte... - végülis, nem volt ez akkora nagy hazugság. Nem szerette, ha összeveszett a szüleivel, viszont úgy érezte, hogy akkor igazságtalanul viselkedtek. Este félkilencre ért haza, ami szerinte nincs annyira vészesen későn. - Ígérem nem fog többet előfordulni ez, csak nem néztem az időt Hoseokkal, és-
- Hoseok? A fiú akivel randiztál? - vágott közbe az édesanyja. Úgy tűnt, a haragja elpárolgott amint eszébe jutott, hogy a fia tegnap este élete első randiján volt. Jungkook bólintott. - Milyen volt?
- Nagyon jó.
- Na, gyerünk, mondj részleteket! Ne kelljen már harapófogóval kiszednem belőled.
- Majd később mesélek, viszont most mennem kell suliba, sziaztok! - Jungkook kisietett a házból. Nem akart részletekbe menően beszélni a szülei előtt erről, kínosnak érezte. Úgy gondolta, elég, ha csak annyit tudnak az egészről, hogy jól érezte magát, és szeretne második randit is.
⋇⋆✦⋆⋇
Jimin nevetve hallgatta a másik beszámolóját a szülők reakciójáról - természetesen a randiról mindent tudott, Jungkook amint csak tudta felhívta és elmondott neki mindent -, mire Jungkook felnyögött.
- Ne nevess már - nyafogott. - Tudod mennyire kínos volt? Még az is mondták, hogy mostanában nagyon elzüllöttem és érik már nekem valami büntetés! - Jimin legjobb barát módjára még hangosabban kacagott.
Mikor lenyugodott Jimin, a másik háta mögé nézett és felcsillantak a szemei.
- Az emlegetett szamár - mosolyogta, mielőtt Jungkook hátra fordult volna. Jungkook kicsit elpirult, mikor meglátta Hoseokot felé közeledni, viszont a szemét nem tudta levenni róla.- Sziasztok! - köszönt az idősebb, aztán odahajolt Jungkookhoz és egy puszit nyomott a homlokára. - Milyen napod volt? - kérdezte Jungkooknak szentelve minden figyelmét.
- Istenem... - motyogta maga elé Jimin. Ahogy egymásra néztek az előtte lévők, kicsit kínosan erezte magát. Annyira sok szeretet volt a tekintetükben, olyan érzése volt tőle, mintha valami intim pillanatba rondítana bele. - Előre megyek a termekhez.
Jungkook, aki alig hallotta a barátját egy aprót biccentett, majd a randi partnerére (ahogy így nevezte meg gondolatában a személyt bepánikolt, hiszen mik is voltak ők egészen pontosan?) figyelt.
⋇⋆✦⋆⋇
Még aznap délután arról pletykált (szinte) az egész iskola, hogy Jung Hoseok milyen kapcsolatban lehet Jungkookkal, akiről nagyon sokan odáig nem is hallottak.
YOU ARE READING
Baba [hopekook]
FanfictionEgy apró történet, amelyben Jungkook Hoseok Babája. - fiú x fiú - bts fanfiction - soft