Hát az van, hogy egy új könyvét akarok írni amikbe már belekezdtem, de nem tudom melyik legyen amit ki is rakok szóval válasszatok kérlek! 😂🥺❤️ (amúgy mind ki lesz rakva csak na nem most😅)
1.
Cím:My little kittyBevezetés:
Min Yoongi egy utcán született hybrid gyermek kit hamar elvettek szüleitől és zárták be oda. Viszont egy nap Jeon JeonGuk elviszi őt arról a helyről. Vajon mi történik a két fél közt? Mi lesz Yoongi sorsa Jeongguknál? Mit akar JK Yoongitól?Részlet:
A világ megváltozott. Vannak a gazdagok, a félgazdagok és az "állatok". Minden ember aki kórházba szül azoknak gyermeke családba maradhat míg minket akik nem kórházba születtek hanem otthon vagy utcán akár otthonba akkor őket begyűjtötték és egy ideig egy "óvodába" vannak majd kerülnek ide. Tizennégy éves korunkig lehetünk az "oviban" utána kötelező minket a 성 노예 숙소* -ra vinni minket. Én ha úgy vesszük különleges eset vagyok mert még csak 12 éves vagyok és már el akarnak adni mert túl sok baj van velem. Egy ketrecben vagyok napközben (pucéran), de este bevisznek engem egy kis szobába ahol van egy ágy és egy wc semmi más. Örülök, hogy van egy szobám mert ahogy halottam ez másnak nincs. Igazából egy hete vagyok itt, de még senki nem akart elvinni gondolom a korom miatt. Elvileg holnap valami nagy ember jön meglátogatni és elvi ni innen valakit.2.
Cím: Maffiába kötelezveBevezetés:
Jungkook egy átlagos srác ki inkább az ellenkező nem ruháit hordja. Egyik nap legjobb barátjával eldöntik, hogy elmennek a vándor fegyverkiállításra mely pont akkor volt Busanban. Nem gondolta egyikük se, hogy kicsit máshogy fog alakulni és akár az egész életük megváltozik.Részlet:
Reggel az őrült haverom kedves szavaira keltem melyek a k*rva vagytol egészen a retkes buziig kitarjedtek. Nyári szünet végefelé járunk vagyis asszem egy hét és iskola. Ahj viszont muszály felkeltem mert Jimin végül rámönt,/ dönt/ tör mindegy egyik se jobb.
-Mivan ökör buzi barátom-fordulok felé fáradt fejjel.
-Ma még itt tanyáznak a fegyveresek menjünk el te úgyis értesz ezekhez-néz kerlelően íriszeimbe. Most komolyan ki tud neki ellenállni??3.
Cím: Már nem elégnek a pirulák.....Bevezetés:
Gab egy depressziós tinédzser aki benne van a drogba és a kábítószerek világába. Függő és ezt szülei jól tudják, de nem tudnak mit tenni. Bátyja egy bizonyos eset miatt mindig az öccsével van mindenhol, de ez egy nap nem így lesz és ekkor találkozik egy gyerekkel aki megváltoztatja az egész életét, a nézetét a világ felé.....
Részlet:
Ma kivételesen egyedül kell mennem mindenhova aminek örülök mert így eltudok menni a játszótérre. Miért ilyen különleges egy játszótér? Hát mert ott vannak azok az emlékek amiket "elástam" ott. Most ne jó emlékekre gondoljatok mert nem, azok nagyon nem azok. Ott kezdtem el drogozni....ott szívtam el az első füvescigim is. Igen jól gondoljátok azért megyek oda, hogy megint megtegyem amit apáék már tudnak jól. Reggel Luc még elkísért suliba és nehéz szívvel hagyott ott. Tudja jól mit fogok tenni. Mindig is arról álmodtam, hogy boldog leszek lesz egy párom és boldogok leszünk. Tudom tudom ugyse fog megtörténni, de azért álmodni szabad!
Ide a végére idebigyeszteném hogy köszönöm mint 2.17K embernek aki olvassa a történetem puszi a pocitokra! 😘🥺❤️
ESTÁS LEYENDO
Apuci ugye te nem bántasz? (Taekook ff.)
RomanceTaehyung szülei egy tragikus autos balesetben életüket vesztették ezzel hátra hagyva ártatlan fiúkat. Az anyja halála előtt még szólt az orvosoknak hogy fiát küldjék a nagybátyjához viszont nagybátyja közel sem akart róla gondoskodni. A gyermek árva...