Vérfürdő

142 8 0
                                    

49 ennyi perce várok rá, hogy megjöjjenek Jinék, de semmi senki nem jött még ide Kook próbált bejönni párszor, de még nincs itt mindenki nem mondok semmit. Annyira maradnék még az ártatlan babája, de ez ma elpusztul. Szokásosan rejtettem el a fegyvereimet egyik kés a cipőmbe másik a rejtett zsebembe a pulcsiban. Túl veszélyes lenne ezek nélkül.
-Taetae! Itt vagyok gyere le!-ordít be Jinie. Let the game begin.
-Aaron itt van hyung?-szolok ki.
-Ohm van egy ismeretlen itt-jaj de jó-Nem hajlandó beszélni csak veled-hallom a hangján az aggódást. Kinyitom az ajtót és mosolyogva futok le.
-Óh édes de jó újra látni-mosolygok pofájába-hogy van anyud?-simogatom meg állát.
-Óh de mázos valaki-nevet-hát tudod nagyon jól, de nem ezért jöttem nyugi nem kellenek a fegyvereid egyedül vagyok-teszi szét kezeit és csapja combjára. Füléhez hajolva suttogok a fülébe.
-Akárcsak AZON  a napon-csikorgatom meg fogaim.
-Természetesen-suttog vissza sunyi mosolyát rejtegetve. Tudtam.
-Kapuba kettő plusz mesterlövész mi? Ja ki ne hagyjam azt aki a konyhába van?-nevetek arcába-Szokásos felállás soroltam fel nyugi nem tudom hol vannak, de a reakciódból ítélve eltaláltam-mosolygok kedvetlenül rá-Apuci kérlek nézd meg, hogy igazam van e-kérem meg.
-Baba elég a kamerákat nézni és tudom, hogy az emberei hol vannak pontosan és igazad van-sóhajt gondterhelten.
-Szóval drágáim bár nem kell bemutatnom, de hát az illem így diktálja-teszem szét kezeim-Ő itt az ex dillerem és én az ex osztója és verőembere féléje vagyok, mikor mi kellett, semmi több és Valentinot is csak azért ismerem mert együtt ittunk viszont szeretném leszögezni, hogy mennie KELL!-emelem meg a hangom a végére és nyomatékosan fordulok Aaronhoz.
-Az már olyan rég volt V ne basz már nem akarom megölni senkit sem nyugi van-teszi feje mellé kezét 'megadva' magát.
-Annyira tudok benned bízni mint a bárány a farkasba-nem tudhatják meg.
-Ohh és a kis barátaid tudnak róla?-a sunyi fasszopó.
-Nem és nem is kell nekik ha elmered mondani tudod a végét hisz te tanítottál-dobok neki puszit.
-Baba még egy ilyen és nem lesz jó vége-ahj Kook ne mooost istenem.
-Apuci ne avatkozz bele amíg el nem megy jó?-adok neki egy csókot és kimegyek a kapuba-Ohh azt hittem az után meghaltatok-nézem a két ismerős fejet.
-Neked is szia V-sóhajt-Sajna nem pedig jobb lenne-nevetve pacsizunk le.
-Támadás lesz?-kérdez rá.
-Az már volt-mutat a kocsijuk felé ahol Harin az ablakot veri.
-Háh elintézzem a nehezebb úton vagy elengeditek magatoktól-mosolygok kettejükre.
-A kocsihoz nincs kulcsunk és Aaronnál van a kulcs mi hidd el gyereket nem rablunk el nekem nincs hozzá szivem az után-vakarja tarkóját-Nem akarom megint átélni-szegényt jobban megviselhette mert gyereke is van már. Rámosolygok és bemegyek Aaronhoz, de előtte Kookhoz lépek.
-Édes ugye tudod, hogy a gyerekedet elrabolta ez a fasz? Mondtam, hogy ne hívd ide-lököm arréb az idegből. Az az este járt a fejembe végig. Ahogy az arcunkonkt folyt a vér.
-Szóval ide adod vagy játszod magad?-teszem elé kezem, de nem hajlandó tenni bármit is-Ahj Jin menjetek vidd Apucit is ez nem rá tartozik-sóhajtok majd zsebembe késemre markolok és előcsapom és arcába vágok.
-Ez már hiányzott szivi-mosolyog-csak, hogy így egyedül vagy-röhög.
-Sosincs egyedül-hallom meg Kookie hangját. Most ez komoly Jin!?
-MONDTAM HOGY MENJ JINNEL NEM ÉRTED?!-arca rezzenéstelen. Mit fogok még ezért kapni hallod.
-Nem nem értem és nem foglak egyedül hagyni-istenem a makacs fejét. Aaron felpattan és gombot nyom tehát jön az erősítés. Számoljunk 2 1 az három földi és egy kifejezetten nagyin veszélyes mesterlövész nagyon jó mert figyelgethetem a piros pontot.
-Édes vagy, hogy azt hiszed győzhetsz-gyorsan kell mozognom és Kooknak is akk nem tud bemérni.
-Kookie nem állhatsz egyhelybe, van mesterlövészük és kifejezetten pontosak, hogy egyem a zuzájuk-ennél gázabban nem is fogalmazhattam volna jézus. Nincs időm erre előkapom a késem míg Apuci semmit se tesz isteneeeem.
-Kookie valami fegyvered nincs?!-utalok rá, hogy egyedül nála nincs semmi jelenleg.
-Ohh kajak-most ez komoly? Előkapja fegyverét és elkezdődött a harc. Nem volt hosszú elég hamar a kezeim közé került a drágám.
-ÁLLJATOK MEG VAGY MEGHAL!!!-mindenki megállt-Fordult a kocka drágám-húzom végig véres pillangóm élét állán-Talán most megróhatod bűneid de azt a nyári estét soha nem tudnád szóval mindegy nem?-olyan rég éreztem ezt. A mámort amit ad a félelem.
-Fi fi figyelj megbeszélhetjük nem? Ha? Csak félreértés az egész!!! Nem én akartam tudom, hogy erős vagy V, de nála nem én látni se akartalak nem érted!? Nekem is fáj az az este! Nem akartam azt, de nem vagyok időutazó jó?!-könnyezik mi a fasz?!
-Ki bízott meg ezzel hisz ez a Jeon rezidencia nem okos velük baszakodni tudtommal bár nagyrészét nem tudom, de azt tudom, hogy pénzből van elegük szóval?-ideges és szomorú vagyok, de tartom magam. Újra és újra az az este játszódik le a fejembe.
-Valami csaj Jeonnak a valakie és akar téged, meg téged eltenni láb alól-mutat rám. Ez Lis lenne? De hát őt ismeri Aaron mi a fasz?
-Nem Lis akar téged?-nézek rá.
-Nemtudom édes, de kezdek irigy lenni-sóhajtva fodulok felé.
-Van valami amivel kiköthetem a picébe vagy valahova?-nézek rá unottan, bólint és elmegy-A többiek elemehetnek-elveszek kedveske adóvevőjét és szólok a két jómadárnak, hogy jöjjenek be. Bejönnek és odaadom nekik a kulcsot az egyiknek míg a másikat elküldöm az élethű babáért, hogy vigyék azt el a csajnak. Van pár tervem.
-Itt vagyok!-fut hozzám Kook gyorskötözőkkel a kezébe. Hát egynek elmegy még akkor is, ha tudom, hogy kedvesemnek millió meg egy bilimcse van itthon-Leviszem édes addig ho...-nem tudta befejezni mert akit felküldtem a babáért épp jött le a babát dobálva-Az mi?-néz rám.
-Sejtettem, hogy valami maffiásdi van a háttérbe és kaptam pár fülest egy-két támadásról és biztosra mentem Harin miatt-vonok vállat. És be is jött drága barátom Harinnal az ajtón. Sírva futott apjához míg behozója sírva ment ki. Tudom, hogy szégyelli az egészet túl jól ismertem és mai napig pszichológushoz jár szegény az eset óta.
-Apuuu!-fut hozzám Harin-gonoszak voltak apu ne-szorongatja lábszáramat a kicsi.
-Menj oda apucihoz és mesélj el neki mindent midjárt jövök én is Baba oksi?-simizem buksiját bolint és apjához megy. Én idegből indulok el oda ahova szerintem vitte Kook azt a faszt. Szerencsémre sokáig nem kell keresnem mert magához beszél.
-Ezt most nagyon elbasztam. Tanítványból lesz a legjobb tanár nem? Hah-nevet fel pszihopatán-Istenem ezt, hogy fogom tudni elintézni a nélkűl, hogy megöljenek ajaj, a gyereket kellett volna csak elvinnem geci és még azt is elbaszom, erre se vagyok már jó. Jól mondta a banya semmire se vagyok már jò. Kössek Taevel egyességet? NEEM nem ennyire hülye-hát tényleg nem drága- Ahh kurva Jeon család egyik ki akarja nyirni a másikat a másik meg csajt akar a fia mellé istenem-haló?? Az anyja ekkora geci lenne?-Oh faszom V gyere be tudom, hogy ott vagy nyugi-nevet fel.
-Szóvaaal az anyja volt?-nézek rá értetlenül.
-Igen az a banya megakar téged öletni az apja meg nőt akar mellé szóval ugyan azt akarja mint az anyja-sóhajt-Amúgy is mindegy már meghalok amint innen kiteszem a lábam-sajnálnám, de már rég nem tudok felé pozitív érzelmeket fűzni.
-Ajánlok valamit-gondolkodtam el-Te szépen lelépsz azt mondom Kooknak, hogy felesleges vagy mert személyesen nem ismered az illetőt, te megúszod mi meg tudjuk amit kell benne vagy?-nézek rá.
-igen!-mondja akkor jön a színjáték.
-Most párszor kérdezgetlek megütlek, hogy higyjenek nekem úgyis megérdemelsz legalább ennyit-mosolygok.
-KI A FASZOM BÉRELT FEL!!-ordítottam, hogy hallják majd öklöm álkapcsám csattant.
-MONDOM, HOGY NEM TUDOM GECI FASZNAK ÜTÖGETSZ ELMONDTAM AMIT TUDOK-csattant fel ő is.
-KI A FASZOM HINNÉ EL, HOGY NEM TALÁLKOZTÁL VELE MINDIG IS AZT KÉRTED TE GYÁSZ!-annyira jólesik ütni a nyomorék fejét.
-SPECIÁLIS MEGRENDELÉS HÜLYE RIBANC!!-hah de réf mondtak nekem ilyet.
-AKKOR LEGALÁBB NEVET MONDJ!!!-ahh teliba orr fix tört. Imádom.
-MONDOM HOGY ANONYMBA MENT AZ EGÉSZ-és mostmár az ere is telibe látszódik fáj neki és még ideges is.
-SEMMIRE NEM VAGY JÓ!!-és egy gyengébb pofon.
-Ez igaz-csöppen le egy csepp könny a szeméből.
-Túltoltam?-nézek rá félve.
-Nem igazad van megérdemlem-sóhajt.
-Kivezetlek-eloldoztam és elindultunk ki. Felérve kibököm a mondatot majd magunkkal hívom megbeszélni.
-Minek engeded el ilyen hamar édes, hisz fix tu-nem tudta befejezni ajkaimmal elcsendesítettem.
-Tudunk mindent, de nem akarom megöletni ahogy te sem jól jön nekünk is az ismeretsége-nézek szemeibe majd Aaron fele fordulok-Nekünk dolgozol vagy megöllek na puszka édeském jó volt a talika-integetek neki és elküldöm. Hozzátok olvasók visszatérve  temészetesen felmerülhet a kérdés, hogy mi a jófasznak nem támadtam vissza a főnővérnek, ha ismerek egy két dolgot. Szimplán nem tudtam a nőtől féltem mindig is hisz elég sokáig vert ahoz, hogy ne merjek ujjat se emelni rá.
-Küldjünk el mindenkit akinek nem kell itt lennie-fogom a fejem.
-Baba csak Jin és Nam van itt már anyám valamiért hívott nemrég, de nem vettem fel-szemeim felcsillantak.
-Anyád hívott???-tökéletes! De nem itt vannak?
-Édes nem itt kéne lenniük? Hisz a H-s kocsit hoztuk és ők is benne voltak-értetlenkedett.
-Igazad van akkor miért hívott téged?

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 08 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Apuci ugye te nem bántasz? (Taekook ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora