Igazából nem értettem Kookie kiakadását mivel elég egyszerű volt lenyugtatni a kicsit. Vagy neki nem sikerült?? Nem értem.
-Miért kérded Apucii? - kuncogok a végén.
-Baba a kicsi egész úton sírt hiába csináltam bármit!-azaz arckifejezés amit akkor volt arcán ellégé vicces volt. Szemöldökét felhúzta, ajkait pedig szétnyitotta.Őszintén majdnem elröhögtem magam arckifejezésén. Harint felvittem a szobámba és befeküdtem vele az ágyba öt pedig mellkasomra raktam. Szépen lassan beszúndított, de hát nem csak ő.
Jungkook pov.
Miután felmentek én mentem a konyhába egy szendvicset csinálni magamnak és a Babymnek. Miután majdnem levágtam az ujjam a késsel, beraktam a szendvicset a mikróba pár másodpercre majd mikor lejárt felvittem neki viszont egy nagyon édes látvány fogadott. Tae oldalán feküdt magzatpózba kezeivel pedig a Harint szorítja magához. Ennél édesebb és szívmelengető látvány nincs is ezen a világon. Mosolyogva adtam mindkettőjük fejére egy-egy puszit. Leraktam a szendvicset az asztalra majd idehoztam a laptopom és azon dolgoztam mígnem Harint felsírt. Taehyung mintha nem is aludt volna vitte ki a szobából engem észre se véve. Én is lementem ahol taehyung épp etette a kicsit. Annyira fura, hogy ilyen gyorsan megszokta és szereti is Harint. Azt hittem kell neki majd idő majd, hogy megszokja őt. Mosolyogva mentem oda Taehez és öleltem át derekát. Nem értem, hogyan ilyen csodálatos. Hallgattam őket ahogy szuszognak, de e közben én is elálmosodtam és albóbiskoltam.
Taehyung pov.
Kb egy órát aludhattam amikor arra keltem, hogy a kicsi forgolódik ölelésembe. Fejére adtam egy lágy puszit mire abbahagyta a folytonos fészkelődést és halkan szuszogni kezdett. Ekkor vettem csak észre az engem ölelő karokat. Hátra fordulva nézve egy nyakamba szuszogó Kookot láttam ami nagyon aranyos, ha bevallom az őszintét. Tehát beragadtam két Jeon közé nagyon jó. Nehezen de hátamra szenvedtem magam így abkét Jeon az én mellkasomon aludtak. Telefonom épp, hogy elértem, de az akció sikeres volt. Gomdoltam ráírok Chimre mizu vele.
Me:
Szia chim mizu? Van kedved átjönni?Chimie:
Vaan megyeeek!!!Hát ez meg lett beszélve. Remélem addig kiaplikálom magam innen. Lassan elkezdtem kimászni Kook karjai közül ami hála 10 perc szenvedés után sikerült. Telóm felkapva mentem le a konyhába vízért. Egy probléma lépett viszont közbe ami nem más mint egy pók. Tudni illik eltűröm, de nem szeretem őket. Inkább veszek elő a csepegtetőből poharat köszönöm. Miután ittam leültema kanapéra, de nem ülhettem sokáig mert kedves Chimünk megérkezett. Kibaktatva mosolyogtam rá.
-Van vigim kipróbáljuk?-mondta izgatottan. Óckodva pillantottam rá, de úgy vagyok inkább velem tegye mint nélkülem, meghát nah érdekel milyen.
-Aha menjünk ki a teraszra- mosolyogtam rá Chimre. Kiérve leültünk a hintaágyakra, vagyis asszem ez az.(Nem találtam teraszos képet sry (ez erkély ha valaki nem vette volna észre))
Már esteledett ezért pirosas volt az ég aminek nagyon nagy hangulata volt. Chim adott egy szállat és gyújtót félve gyújtottam meg a cigit. Beleszíva majd megfuladtam ezért odaadtam egyből Chimnek.
-Soha többet ne szívok bele-fulladoztam.
-Reméltem, hogy ezt mondod édes- Kook hangjára egyből megfordultam még mindig persze fulladozva, de nah. Chim mellettem mintha nem hallotta volna meg Kookot szívogatta azt a koporsó szöget. Még akkor se tette le mikor Kook mérgesen méregette.
-CHIM!-nyugodtan fordult meg az illető és csak akkor láttam meg könnyes szemeit.
-Mochi mi a baj?-mentem oda egyből.
-why am I live Tae if I'm not happy?(Minek éljek Tae, ha nem vagyok boldog?)-mondta. Aha arra megy ki a játék, hogy Kook ne értse vetzm.
-Why you not happy? I do not understand (Miért nem vagz boldog? Nem értelek)-simítottam meg arcát.
-No one will ever love me in any way (Soha senki sem fog szeretni engem semmilyen módon) -válalmra dölt és zokogott.
-I love you and I will be here for you always I will not betray you (Szeretlek, és mindig itt leszek neked, nem árullak el)-simítottam hátára. Még vagy egy fél órát sírt majd egy sohajtás után elhajolt tőlem. Vissza akartam ülni oda ahol ültem, de azt Kook befoglalta sajna. Így inkább állva akartam maradni, de meg lettem akadályozva az álltal, hogy Kookie az ölébe húzott.
-Tényleg Kooknak van egy gyereke akarod látni? Amúgy meg Kook ugye meg akarod nézni mit csinál a gyerek mert rohadtúl egyedül van!!!-Kook mint akit puskából lőttek ki rohant fel én pedig biccentve Chimnek utánna mentem. Amikor beértünk Chim szerintem szerelembe esett Harinba. Kikapta Junkookiem karjaiból és babuzsgatni kezdte.
-Gyere Chim vigyük ki a teraszra ott el lesz és játszhatsz is vele akár nah-ő mosolyogva babuzsgatta miközbe kimentünk ott meg a kanapéra lerakta. Azt kell tudni, hogy amilyen alacsony olyan széles az a kanapé konrétan ráülök és csaka lábfejem lóg le. Ezért is jó Harinnak ez a kanapé, mert nem tud könnyen leesni. Épp leültem volna a függő fotelra mikoris Kook aki egyik ilyenen ült ölébe húzott. Így történt, hogy amíg Chim a kanapén játszott a kicsivel mi egymás száját marva smároltunk. Nem viccelek, ha azt mondom véresre harapta ajkaim. Nem mintha nem tetszett volna a helyzet csak azért a legjobb barátom előt sőt pláne a GYEREKE ELŐTT konkrétan majdnem szexelünk. Semmi nagydolog tényleg. Elenyésző egyszerű dolgok. Elválva tőle bújok inkább melkasába hátha ott menedékre lelek a szégyenérzet előtt.
-Baj van Baba?-kérdezte tőlem Guk. Ahh semmi csak egy kis szégyenérzet chh.
-N-nincs-motyogtam fejem mégjobban (ha lehetséges) a mellkasába nyomni. Annyira jó volt az egész helyzet nyugtató jellege. Bár sokáig így maradhatna.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Apuci ugye te nem bántasz? (Taekook ff.)
RomanceTaehyung szülei egy tragikus autos balesetben életüket vesztették ezzel hátra hagyva ártatlan fiúkat. Az anyja halála előtt még szólt az orvosoknak hogy fiát küldjék a nagybátyjához viszont nagybátyja közel sem akart róla gondoskodni. A gyermek árva...