Visszaaludtak nem gondolva semmire éltek a mának pedig nem messze ott volt a gonosz csak nem veszik észre hisz a rózsaszín ködbe nem ér bele a fekete. Ahol laktak, nem messze már tombolt a gonosz. Nagy "lándzsáit" kiélezte, nem érezte rossznak amit csinálni akar a két fiatallal, de hogy is bánhatta volna ha egész testében a gonosz lakol. Esthomályba belopakodott s olyat tett ami fáj mindenkinek akár az idegennek. Jungkook reggel mit sem sejtve lép ki szobályából és indul meg gyermek szoba felé. Viszont arca lesápadt a döbbenettől.Jungkook pov.
A szoba ajtajába áltam és egyből urrá lett rajtam a pánik hisz gyermekem nem volt az ágyába. Felforgattam az egész házat, de sehol nem találtam Harint. Szépségemet nem akartam felkelteni, de hangos kutatásomra sajnálatos módon felkelt.
-Miaz Kook?-nem tudtam most mérges lenni rá a megszólításomon teljesen pánikba voltam.
-Nincs meg Harin!-fogom fejem. Ekkor Tae fogta és kinyitotta a szekrényt ahol feküdt a kislány-Miért ott van?!-ordítottam fel.
-Este hallottam, hogy valaki járkál te viszont mellettem feküdtél halkan kiosontam és kicseréltem Harint egy élethű babára, viszont jössz egy magyarázattal szerintem-teszi csípőre kezét. ELNÉZÉST MI A FASZ!?! Honnan a faszomból szülte ezt ki és én, hogy nem vettem észre???
-Öhmmm......hu oké akkor ma délután elmagyarázom mi van csak szólnom kell valakinek, hogy erősítsék meg a védelmet-sóhajtok.
-Kéne mert mindegyik halott!!!-ordít rám. Futva megyek ki és veszem észre a halom hullát egyből Chant kezdtem el tarcsazni.
-Igen főni!-veszi fel röhögve. Nagyon ajánlom hogy ne legyen beállva.
-HOL VAGY!? MOST AZONNAL TOLD IDE A KÉPED VAN 2 PERCED HOZD A H-S KOCSIT-orditottam bele a telefonba és rábasztam, mikoris visszahívott mi a geci?
-Főni kórházba van az egész csapat tegnap este hivtak erősítést sikerült levernünk őket a déli határon de valami bele lett keverve a levegőbe vagy még nem tudjuk de mi történt?-ahh istenem.
-Betörtek hozzám és ha nincs Tae akkor Harinnak annyi-sóhajtok gondterhelten-ki van még a központba?
-Háát asszem a kurva aki rád hajt meg anyád-HOGY MI!?!
-HOGY MIVAN!?! ANYAM OTT VAN!?-miért nem szoltak?
-Anyud bejött este sikítva, hogy hol a fia és, hogy igaz e hogy bebuzultál én meg hát jó férfi módjára kiröhögtem mert tudtommal sose voltál lánypárti, aztán nem volt semmi elkezdett Lisaval beszélni, hogy csábítson el téged természetesen a kurva belement, anyud még mindig ott van a kamerák szerint kuldjem át a kameraképet?-röhög.
-Nem kell úgyis hívnom kell List, hogy hozza a kocsit-fogom fejem.
-Engem 2perc és kiengednek vigyem én?-hallom hangján, hogy épp valami nagyon fáj neki. Faszomba már a szivembe.
-Maradj a kórházba hívom List-egy értettem után már le is rakta. Egyből tárcsáztam List.
-Hozd a H kocsit-jelentem ki amint felveszi.
-Az melyiik???-értetlenkedett
-A hallottakat visszuk benne fekete nagy furgon, elbaszod halott vagy-és le is tettem.Lis pov.
Hah biztos csak azért mondta mert ott van a himringyója.
-Mi az Lis ki volt? A fiam volt!!??!-ez az asszony is nem normalis de legalább segít megszerezni ami az enyémnek kell lennie.
-Igen ő-sóhajtok- Valami halottas kocsit kell vinnem hozzá-kuncogom majd egyszer csak az emlegetett himringyó rugta be az ajtót. Honnan tudja hol van ez a hely?-Mi a faszt akarsz te itt?!-néztem rá lenézően.
-Te vagy te kis ribanc csak azért vagy még itt mert basztál már mindegyik faszival vannak ismerőseim nekem is édes nem kell itt tettetni, hogy milyen ki édi bédi vagy te nagy kurva-jár engem körbe.Taehyung pov.
Bár nem szeretem felhozni nekem is volt rossz korszakom amikor megismertem egy két khm "jó" embert. A daelerem volt Aaron Dust igen daeler hagyjuk is csak egy elbaszott év volt és már mióta hozzá se értem ilyenhez. Visszatérve a ribancra Aaron haverja Valentino futatta a csajt szép summákért. Lehet nem kellett volna belehallgatóznom Apuci ügyeibe de mikor meghallottam Lis nevét sejtésem volt, hogy nem jár jóban.
-Ohh üdv V nem is tudtam, hogy te lettél a kis himringyója JK-nak-nevet a szemembe.
-Hát jobb vagyok nálad az fix-istenem, de rég kellett veszekednem.
-Még mindig gyilkolással fizetsz a drogért?-az álszent kurva!- vagy már elég csak lefeküdnöd vele?-nyugodtnak kell maradnom.
-Tudod veled ellentétben én leszoktam már 1 éve róla de Aaron mondta te még methet is szívsz már. Mi az kell neked, hogy ne ess szét? Hagyjad bébi te már szétestél-paskolom meg a seggét-Óh be se mutatkoztam Mrs.Jeon én Kim Taehyung vagyok a fia "hímringyója" és ex dealer/gyilkos kinek melyik kellett-kuncogtam-Na de Lis kell az a H-s kocsi ti bepattantok es megindultok a csomiba utazom puszika-dobtam egy puszit és megindultam a kocsihoz. De rájöttem, hogy fingom sincs merre van szóval List mrgvárva indultunk el a kocsihoz. De édes kis társaság istenem mennyire gáz lesz amikor kiugrom a kocsi hátuljából Kook elé. Mérges lesz és bajba is leszek de Lis csak a bajt hozza többször kevert engem szarba nem akarom, hogy megtörténjen vele is.
-Kajak ott akarsz utazni?-néz rám Mrs.Jeon.
-Nem ez lesz az első asszonyom és nyugi a rendőrség nem állít meg minket-kuncogtam mikor hülyén néz rám-védett rendszám nem férnek hozzá csak a CAI vagy az FBI nemtudom lényeg, hogy nem állíthatnak meg a kispályás rendőrök-sóhajtok majd bebaszom az ajtót. Hipó és halál szokásos szag egy ilyen kocsiba istenem, de rég volt már ez. Jinnel fenyegettek mindig és a barátaival akiket nem ismertem még egyáltalán, de mostmár tudom és nem kellett volna ennyire félnem. Hát, de ez így lett végül és nem bántam meg semmit amit akkor tettem, de nem mennék vissza oda. Elgondolkodtató út ez most asszem hunyok egyet. Egy baj volt ezzel, hogy mikor felkeltem egy mérges Apucival voltam szembe. Asszem bajba vagyok hupszi.
-Szia Apuci-kuncogok kínosan.
-Szóval ismered Aaront és Valentinot ha? Erről mikor akartál szólni? Soha?-az erek a nyakán dudorodtak és a feje is vörösödött.
-Haj istenem-fogom a fejem-bent beszéljük meg Apuci és hívd Jinéket is van mit átbeszélni-vakarom meg tarkóm.
-Azt ajánlom is, hogy megmagyarázd!!-ránt ki a kocsiból-Lis hívd Chant és takarítsátok ezt fel-mutogat neki-te meg szépen velem jössz-kap fel ölébe én pedig vállára hajtom a fejem. Tényleg nagy bajba vagyok, de legalább kiderül az igaszság. Amíg én ölébe koala maciként voltam hívta Jint és a banda többi tagját majd mikor meghallottam Aaron hangját a telefonba ijedten meredtem Kook arcára.
-NE HÍVD IDE-jelentem ki ellenmondást nem tűrő hangon-HA IDEJÖSSZ TE SZARHÁZI TUDOD A FORGATÓKÖNYVET-ordítom a telefonba és kikapom Apuci kezéből a telefont és rábaszom a hívást. Tudom, hogy eljön és azt is, hogy mit fog tenni-Ezt miért kellet ha? Most mennem kell szólj ha ittvannak MIND és akkor jövök-ugrok ki megilletődött személy karjaiból. Felfutok szobámba és a szekrényhez lépek majd szekrényembe kinyitom a titkos részt amit még érkezésemkor farikcsáltam. 2 pillangó és egy stukker csodálkoztam is, hogy nem talált rá még Kook amikor megjöttem egyik éjszaka taliztam régi haverommal Lolitaval aki megdobott vele, hogy ha szükség lenne rá, de nem gondoltam, hogy tényleg lesz.Csúnya vége lesz ennek....
Bocsika hogy ennyit kellett várni nemcsak, hogy elfelejtettem de még mellé másik suliba járok stb. Szóval mostmár sűrübben lesznek részek ígérem addig is puszi nektek😘
ESTÁS LEYENDO
Apuci ugye te nem bántasz? (Taekook ff.)
RomanceTaehyung szülei egy tragikus autos balesetben életüket vesztették ezzel hátra hagyva ártatlan fiúkat. Az anyja halála előtt még szólt az orvosoknak hogy fiát küldjék a nagybátyjához viszont nagybátyja közel sem akart róla gondoskodni. A gyermek árva...