Az enyém lesz!!

1.2K 73 2
                                    

1 hónap múlva.

Jungkook pov.

Reggel mikor felkeltem hangos beszélgetés ütötte meg fülemet amit nem nagyon értek mivel csak ketten lakunk itt vagyis khm.. a többiek csak csövelni jönnek. Lebattyogtam a nappaliba és nem értettem mi van.

Teahyung pov.

Mikor Kook belépett a helységbe egyből felugrottam rá és mosolyogva fúrtam fejemet nyakhajlatába. Lehet most ez így furán hangzik, de kezdem megkedvelni őt pedig csak egy hónapot töltöttem még itt.
-Jaj Tae fáradt vagyok ne játssz koalamacit most kérlek-szenvedett engem tartva.
-Oké! - adtam neki egy puszit majd visszamentem Jiminhez akit nemrég Jin hozott ide, hogy beszéljek vele mert kicsit lerugta az élet.
-Óh te voltál Tae szobatársa nem? - nézett Jiminre aki csak bólogatott.
-Kookie elmehetünk moziba Jiminnel Jinék megengedték neki, de rajtad múlik, hogy megyünk e? - nézek rá boci szemekkel.
-Meg engedem, de én viszlek el és hozlak vissza titeket-sóhajt-Jimin mikorra kell visszamenned az árvaházba?-mosolyog rá.
-Jin örökbefogadott így maradhatok amíg nem zavarok-mosolyog.
-Rendben mikor indultok?
-Dél fél egy felé-mosolygok. Szerintem még Kook is azt hiszi szívtam valamit, de nem! Végülis csak egy kávét ittam.
-Mitől pörögsz ennyire édesem?-simít buksimra. Ugye nem fog leszidni?
-Ittam egy fél bögre kávét-mosolyogtam.
-Jólvan, de ne igyál sokszor kávét mert nem tesz jót neked-puszil hajamba majd ment is a konyhába.
-Azta még velem se oldódtál fel ennyire nem, hogy Jungkookkal!!!
-Jólvan na menj a francba! - motyogtam majd elindultam a Kook után-Kookiiiieee!!! - öleltem át hátulról.
-Mi az Baba? - kuncog.
-Jimin gonoszkodik! - fúrom fejem hátába.
-Mert mit csinált Jimin-röhögött.
-Gonoszkodott!!!-ülök fel a pultra.
-Jaj, Tae olyan vagy mint egy 5 éves-mondja szemembe.
-De akkor isssz!!! Büntesd meg!!! - csimpaszkodtam Kookra.
-Látom feloldódtál tegnap óta! Na, de menj fel öltözz át és el megyünk hárman valahova mielőtt moziztok! - puszil pofimra majd seggemre csap.
-Kookie!!! - mondom összefont karokkal majd elindulok felfelé. Már egy hónapja itt vagyok. Nemnagyon történt semmi Kook nagyon kedves eddig és szeret! Gyorsan felkapok egy szettet!

Miután kész lettem a nappaliba vártam meg Jiminnel Kookot. Nagyon hiányzik néha a magány, de Kook mindenhova vitt magával eddig. Egy neves iskolába vagyok magántanuló mivel Kook nem szerette volna, hogy bajom essen. Persze ez így szép és jó, de kevés a barátom. Vagyis csak Jimin van aki kb velem egykorú, azon kívül ott van Jin, Nam, Hoseok, Yoongi, Kook és Yeontan bár ő egy kutya. Tehát szeretnék beszélni vele, hogy majd táborokban had menjek persze csak nyáron, és persze Chimmel. Jiminnel amíg vártunk eldöntöttük, hogy elrángatjuk Kookot is a moziba, hogy megtudjuk nézni azt a horror filmet amit Chim akar. Kook elég hamar kész lett szóval kezdődhet a nyaggatás.
-Kookie!!! Gyere velünk a mozibaaaa!! Kérlek Apuciiiii!! - néztem rá bociszemekkel.
-Édes bogaram nekem dolgoznom kell! - puszil pofimra mire csak durcizva elfordulok.
-Most megsértődtél? - karol át nagy tenyereivel.
-Igen! - mondom határozottan.
-Apuci pici babája durcis ma? - suttogja fülembe mire kiráz a hideg. Most erre mit tudnék csinálni!? - Ezt egy igennek veszem-motyogja azon a mély hangján majd nyakamra puszil.
-Nya gyere el velünk!-fordultam meg és mellkasába bújtam.
-Jaj istenem mit meg nem teszek neked! Jó, de akkor Suga is jön mivel ketten vagytok! - puszil hajamba mire rá ugrok.
-Köszi Apuci!!
-Öhmm...I'm here! És mióta hív Tae téged Apucinak?! - értetlenkedik-Ja és ki az a Suga!?!? - asszem nem ért sokmindent.
-Suga az Yoongi, mióta itt vagyok! - mosolygok hamiskásan. Elején nem volt valami könnyű megszokni, hogy Apucinak kell hívnom, de már megszoktam és még tetszik is! Illik hozzá!!
-Oh.... - pirul el és elfordult majd fejét megrázva ragadta meg karom és mentünk be szobámba.
-ADDIG FELHÍVOM YOON!! - ordított fel Kook.
-Figyi Yoongi nagyon helyeeeees!!! - oké értem mi a baja.
-Értem belezúgtál! - kuncogok.
-Igeeen! Ez nem ér!-durcizik-jól nézek ki!?!? - ordított fel hirtelen mire ijedten ugrottam egyet.
-Fiúk mejött Yoon gyertek megyünk-kuncogott. Gondolom hallotta Chimet. Miután rábólintottam szettjére ő idegesen ment lefelé a lépcsőn Apuciék már lent vártak ránk. Gyorsan felvettük cipőink és már indultunk is. Én és Jimin hátul még a két felnőtt elől.
-Minden megvan? Mehetünk? - néz hátra ránk mire csak bólogattunk. Amúgy Yoongi is kocsival jött, de végülis így kényelmesebb mivel nem kell többet fizetni a parkolásért. Mielőtt a moziba mentünk volna ChimÉK eltünkTEK nem tudom hova, de Kook betessékelt a New Yorkerbe és nem, nem a férfi ruhákhoz vitt hanem a női részhez. Levett vagy 5 szoknyák 10 haspólót 4 hosszú ujjú pólót 4 haspulcsit és egy pulcsit ami neki tetszett majd mondta, hogy válasszak pár pulcsit ami nekem tetszik. Nem is kellet többször mondani választottam egy babakék pulcsit amin van egy Crybaby felirat, meg egy szürke egyszrű cipzáros pulcsi ami ugyanúgy nagy rám. Úgyis becsórom Kooktól az egyik pulcsiját. Van egy fekete amit NAGYON sokszor hord na azt el akarom csórni tőle mert biztos finom Kook illata van.
-Gyere próbálni-vigyorog amit nem értek nagyon, viszont hamar megértem. Apuci simán és röhögve jött be velem a próbafülkébe. Mivel nem volt nagy a hely, de nem is mondanám, hogy nagyon szükösen férünk, olyan közepes. Elsőnek a rózsaszín lenge, de nagyon rövid szoknyát vetette fel velem ami megmondva az őszintét tetszet, de nagyon rövid. Apucinak nagyon bejött tehát biztos meg lesz véve. Másodiknak egy felvettem a fekete bőr hatású laza szoknyát felé pedig a rózsaszín tapadós Crop topot. Hát nem nagyon jött be. Ez így ment míg végül mindet megvette Kook. Ugye még benéztünk pár rohadt drága boltba ahol kb ugyan olyan dolgokat vettünk mint először. Felvettük a kocsiba ahol találkoztunk Yoongiékkal akik bár kevesebb tasakkal, de ugyan úgy ott álltak.
-Látom nagybevásárlás volt-kuncog Chim mikor mellé értem.
-Igen Apuci megvett olyan sok ruhát, hogy jesszus! - sóhajtottam.
-Mehetünk, de mit akartok nézni? - mosolyog ránk Kook.
-Hm... A démonok között 1 és 2 most egybe leadják!! Azt módják jó! - mosolygok rájuk.
-Mostmár tudom miért rángatatok magatokkal Baba-kuncog.
-Ez van Apuci-puszilok arcára majd ugrálva indulnék el a moziba, de hirtelen visszaránt valaki.
-Baba figyelj!! - mondja megdorgálva Kookie mivel majdnem kimentem a kocsi elé-Ezért még otthon kapsz! - harap nyakamra mire ijedten fordultam meg és bújtam hozzá.
-Apuci ugye te nem bántasz?
-Soha
-Rendben-mosolyogva indulok el megint majd bent megvártam őket.  A mozinál megvettük a a jegyeket majd a popcornt, gumicukrot és még nacost is. Persze vettünk üdítőt is, természetesen legnagyobb kiszerelés. Nehezen bevittünk mindent majd vártuk a film kezdését. Alapjáraton nem szeretem a horrort, de hát érdekel, hogy Chim, Yoongi és Apuci mennyire fognak félni. Bár Yoongiban biztos vagyok, hogy még se fog rezzenni.

*Idő ugrás /film vége/*

-Soha többé nem nézek horrort!! - mondtam hisztis hangon.
-Nyugi Baba nincs semmi baj! Aludhatsz ma velem-mondta Kook.
-Akkor is veled aludtam volna, ha nem engeded meg! - mosolyogtam rá flegmán, szerinte majd egyedül alszom ez után chh. Nagyon hosszú volt a film, de a két rész között is volt egy kis szünet. Az első után elmentem WC-re (Persze rángattam magammal Kookot), de mire visszatudott vinni.
-Na, de akkor Chim alszol nálam? - kérdezte mosolyogva Yoon.
-Aha csak megkérdem Jint, hogy lehet e-mosolyog.
-Akkor ma is kettesbe leszünk Babus-puszil nyakamra mostanában elég sokszor csinál félreérthető dolgokat és mindig kemény a nadrágja, de hát nem értem, miért? -Szép estének lesz nem gondolod? - suttogja csábosan hallójaratomba.

Jungkook pov.

Ma este az enyém lesz!

Apuci ugye te nem bántasz? (Taekook ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora