10 - dady? (M) SON

141 8 3
                                    

M + SON

-YOONGİ ANLATIM-

Hayatım nasıl mı geçti?
Hoseok beni bulasıya kadar bir,
Bulduktan sonra iki..

Hayatım iki parçadan oluşuyor ve şuan 2. Parçada mutluyum

Saraya geleli 1 yıl oldu ve bugün Hoseok ile evlendik, sırada gerdek var..

-Smut!-

Hoseok'un odasına girdik ve Hoseok kapıyı kapattı, bu benim ilkim olucaktı.

Evet 1 hafta önce biz deneme yaptık ama içime girmemişti.

Kapıyı kapattı ve beni beyaz yatağa attı, dudağımı sert bir şekilde emmeye başladı ve bende ona karşılık verdim.

Dudağımda işi bittiği zaman boynuma gitti.
Saçma papyonu çıkarttı ve beyaz gömleğimi üstümden attı. Boynuma kendine ait mor izler bıraktı ve siktir boynum çok acıyor!

Boynumdan kulak mememe geldi ve ısırdı, aynı zamanda fısıldadı,

"Şuan seni sert bir şekilde becerebilirim, ama yapmıyacağım.. ben yavaş severim"

Evet o yavaş sever

Kulağımda da işi bittikten sonra dili ile ıslak bir yol çizerek kemerime geldi. Gözlerimi kapattım ve sadece onun dokunuşlarını hissettim.

Çok yavaş bir şekilde kemeri çıkarttı ve pantalonumun düğmelerini çözdü.

Yavaşça oda beyaz bacaklarımdan gittikten sonra şişen penisime bakıyordu.
Kumaşın üstünden dokunmaya başladı ve tuttuğum -ki bu mucize- inlemeyi saldım.

Yavaşça boxerda bacaklarımdan gittikten sonra elini şişmiş ve istekli penisime baktı. Elini yavaşça sardı ve siktir! O şuan beni çekiyordu ve ben bundan bile boşalabilirdim!

Hızlıca gelgitlere devam etti ve beni boşalttı, şuan utanıyorum.

Çok oylandığını anlamış olacak ki oda hemen üstündeki gömleği çıkarttı, tam kemerini çıkaracaktıki onu durdurdum.

"Babacık, Ben çıkarayım"

"İyi o zaman kedicik"

Dizlerim üstünde dikleştim ve kemerini çıkardım. Pantolon düğmesini de açtıktan sonra ağzım ile fermuarını indirdim.

Onun erkekliği de baya şişmişti.

Esmer bacaklardan sıyrılıp giden boxer ve pantalonu izledim, ve Hoseoka baktım. Üstüme doğru eğildi ve beni yatağa tekrar ittirdi.

İki parmağını ağızıma itti ve "em" dedi.

Tıpkı bir lolipop emercesine parmaklarını emdim.

Ağızımdan ıslak parmaklarını çıkardı ve deliğime götürdü. İki parmağını ittirdi ve benden çığlık koptu.

(Ne yazıyorum ben ya!)

Hoseok elleri ile makas hareketini yaparak beni hazırladı ve kendini konumlandırdı.

"Yoongi, kendini sıkma. Sıkma ki acımasın"

"H-Hoseok h-hareket et ağhm"

Demem ile gel git yapmaya başladı.

10 dakika sonra içimde yumuşak yere değen erkekliği ile tekrar bir çığlık attım.
Hoseok ise hep o yöne vuruşlarını yapmaya başladı.

Neredeyse 1 saat sonra ikimizde yorulmuş bir şekilde kendimizi yatağa attık.

Zaten ben yatıyorum da hoseok kendini benim yanıma attı.

"Acıdı mı sevgilim?"

"Deliğim yırtılıyor zannettim hoseok"

"Tekrar özür dilerim"

"Önemli değil~"

Kafamı yumuşak ve terle kaplı göğüse koydum ve gözlerimi kapattım.

"Duş almamız lazım Yoongi"

"Yarın lütfen..."

O günden sonra Yoongi ve Hoseok, halktan gelen tepkilere rağmen direnmişlerdi. Ve daha iyi olmaya çalışmışlardı.

Ama onların başına gelecek tehlikeden, tuzaktan haberleri olmadan yaşayacaklardı...

VE SON!!!!

Bu benim ilk hikayemdi ve bu bölümü yazarken jesi domatesli menemen oldu 🤧🍓

Buraya kadar benimle birlikte okuyan herkese minnettarım...

Soplu günler!



























🌙☀️

There is no İmpossible Love! - Yoonseok  ≈Tamamlandı≈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin