6- Geçmişler

100 15 12
                                    

100 okunmaya özel wuhuuu🤪

Hayat nasıl gider?
Doğmak, büyümek, yaşlanmak, ölmek.

Fakat atlanmış bir konu var, insanlar gerçek sevgiyi nerde ne zaman bulur?

Kimisi doğduğu zaman , kimisi çocukken, bazıları yaşlandığı zaman. Kimisi ise hiç.

Ben nerden bilebilirdim ki , o eski kulübenin içinde gerçek sevgiyi bulacağımı?

Yoongi 5 aydır yanımda ve biz daha 2 ay önce sevgili olduk. Tabiki babam hemen yoongiyi sevgili olmama izin vermedi.
Onun içinde bir takım eğitimlerden geçirdi.

Fakat şuan mutlumuyuz? Hayır.

Bunu sadece biz biliyorduk ve ülkenin haberi yoktu. Prensin eşcinsel bir gay olması onların hiç hoşuna gitmişe benzemiyor, ve ayrıca onları deli ediyor.

Yoongi'ye yapılan suikast, zehirleme çabaları, ve nicesi...

Gerçi hepsinin boynu asıldı.

Şimdi ne mi oluyor. Evet yoongi ile evlilik hayalleri kuruyoruz.

"Hoseok bence kır düğünü olsun"
"Hayır kapalı alanda olsun yoon-yoon"
"Ama hobiii~"
"Hey şunu yapmaktan vazgeç"
"Hıh küstüm sana ben"

Aishh yine başladık. Yoongi artık benim zayıf noktamı bulmuşcasına her seferinde bunu yapıyor. Ah ah yoongi sana karşı gelemiyorum ki ben..

Yoongi'nin değişimini söyledim mi?
İlk geldiğinden daha güçlü ve kilolu.
Kilolu dediysem yine benden zayıf ama eskisine göre daha tombul.
Saçları daha çok sarı ve teni daha canlı.
Her zaman gülüyor ve beni mutlu ediyor.

Tabi şu çoçuksu haraketlerini unutmayalım..

Yoongi'nin çocukluğu çok tuhafmış.
Annesi onun doğmasını istemiyormuş. Ve birçok kez yoongiyi öldürmeye kalkmış ve komşuları tarafından durdurulmuş.

Yoongi'ye hiç sevmezmiş.
Yoongi bu durumlardan dolayı 14 yaşında intihar girişiminde bile bulunmuş.

En sonunda 17 yaşında evden kaçmış ki kaçma sebebi onun ailesi tarafından taciz edilmesi..

O evden kaçmış ve ormana sığınmış. Kendisine sığınacak bir yer yapmaya çalışmış ilk başta. Yapmışta. Ama ne mi olmuş?
Avcılar tarafından dövülmüş.
Peki sonra?
Başka bir yere kaçmış. Orda ise bir köylü onu bulmuş ve onu tehtid etmiş. Gece vakti orda da kaçmış.

En sonunda güneş kırallığına gelmiş ve buradaki ormanda saklanmış. Taki ben bulasıya kadar..

Onu ilk bulduğumda o kadar korkmasının sebebi de buymuş.
Ama sonradan herşey değişti, birlikte değiştik.

Peki benim hayatım nasılmı geçti?

Benim bir annem yok. Annem benim doğum esnasında hayattan gitmiş.
Her zaman farklı arkadaşlar edindim.
Ama en iyileri jungkook ve namjoon'du.

Jungkook benim dadımın oğlu. Namjoon ise küçükken bizim öğretmenimiz olan kim Jongin in oğlu.

Seokjin ise benden 3 yaş büyük ve kırallığımızın baş hekimi.

Namjoon benim sağ kolum, ve jungkook ise baş subay. (Böyle mi yazılıyordu bilmiyorum)

Ama benim hayatım YoonGi geldiği an değişti. Onun güzelliğini hiçbir kelime anlatamaz. Oysa ki benden daha güzel.

Ah yoongi seni çok seviyorum biliyor musun..

"Yoongi, bencede haklısın. Kır düğünü yapmalıyız."

Demez olaydım hemen üstüme çıktı ve beni şap şup öpmeye başladı.

"Hoseok~~~ biliyordum beni kırmazsın sen. Seni çok seviyorum sevgilimmm~~"
"Evet yoongi biliyorum. Beni çok seviyorsun"

Şimdi sıra bende. Onu altıma aldım ve gömleğinin ilk 4 düğmesini açtım. Ve boynunu emmeye başladım. Biraz daha sert emmdim ki iz kalsın.

Ve sırada köprücük kemiğine geldi.
Orayı direkt olarak ısırdım.

"Hobi-ah yapma canım yanıyor ıhmmm"
"Yoongi , tadın çok nefis.."
"Seni seviyorum hoseok"
"Bende yoongi, bende seni çoooook seviyorum"

Selam naber ?

Girdim Wattpad e baktım hikayem 100 okunma olmuş. Dedim woa

Eh bir hikaye atayım dedim umarım yoongi ve Hoseok'un geçmişini iyi kavramışsınızdır.

Sope ile kalın 💚💚💚💚🌻🍀🍀


There is no İmpossible Love! - Yoonseok  ≈Tamamlandı≈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin