4 "öpücük?"

122 19 23
                                    

İyi okumalar 🌻
-
Büyük pencerem ile izliyorum dışarıyı, neredeyse tüm krallığı görebiliyorum. Dün gece hiç uyuyamadım. Yoongi bir insanın uykusunu dahi kaçıracak güzellikte..

Gece boyu birlikte sarılmış ve konuşmuştuk. Yoongi ailesinden bahsetmişti. İğrenç, yoongiye yaptıkları iğrenç. Benim bile dokunmaya kıyamadığım bedene neler yapmışlar.

Şuan benim yatağımda benim kıyafetlerim ile uyuyor olması... Müthiş.
Dün gece zorlada olsa onun duş almasına ikna etmiş benim kıyafetlerimden verip uyutmuştum.

Bana ne oluyor böyle? Daha 1 gün önce gördüğüm bir adama neden iyi davranıyorum?

Bugün Yoongi ile kalıcaktım. İyiki 2 gün boyunca yapacak bir işim yoktu.

"Uhmm Prensim? Ne düşünüyordunuz?"
"Oh uyanmışsın. Nasılsın?"
"İyiyim Prensim, siz?"

Yoonginin bir elini ellerime alıp küçük bir öpücük kondurmuştum. Sonra ise sarılmıştım. Bu Hoseok dilinde çok iyiyim demekti.

"Yoongi, bugün seni gezdirmek istiyorum. Sonuçta burası Ay krallığından çok farklı. Gelecekte kralı olacağın ülkeyi tanımak ister misin?"

"Aişssh Prensim demeyin şöyle şeyler bana umut veriyorsunuz."
"Umut değil Yoongi, gerçekler"

Evet dün seokjin demişti, bizim ruh eşleri olduğumuzu. Büyücü seokjin herşeyi bilir. Şerfesiz yakışıklı seokjin.

"Prensim, bana bakar mısınız?"
Yoonginin seslenmesi ile başımı göğsünden kaldırdım ve baktım.

Aniden dudağıma yapışması ile şok geçirmiş olsamda hemen kendime geldim. Bende karşılık verdim ve ... Uhmm çok tatlı bu çocuk.

"Prensim, kızmayın.. sadece siz dün gece-"
"Sus yoongi sadece bir kez daha öp!"
"Ahahaha Prensim gıdıklanıyorum"
"Nam nam nam ... Çok tatlısın yoongi!"
"Sizde kralım... Aish Prensim!"

Kralım mı? Kral köle fantezisi mi? Hmm sevdim!

"Kral köle fantezisi mi istiyorsun yoongi?"
"Ha ne hayır hayır şey yani sadece aklım karıştı Prensim"
"Ahahaha evlenmeden olmaz yoongi"

Son kez dudaklarına öpücük kondurup ayrıldım. Bugün uzun bir gündü. Birlikte gezip alışveriş yapıcaktık.

Ve en önemlisi;
Onunla romantik bir gece geçirecektik.
-

Üzgünüm burda kestim ama aklımda hiçbir şey yokkkk!
Ben şey planlıyorum
Yandere yi herkes biliyor demi?

Bide yandere simulator diye bir oyun var. Bende bunun uyarlamasını sope yapmak istiyorum.

Aynı oyundaki gibi sope çiftini yapmak istiyorum.

Oyunu kendimde oynadığım için kolay olucak diye düşünüyorum kkkk

Sizi seviyorum bay bayyy!

Sope ile kalın cicişler 💚💚🍀🌻

There is no İmpossible Love! - Yoonseok  ≈Tamamlandı≈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin