10. Luku. Yllätysvieraita.

34 4 0
                                    

Joululoma tuli nopeammin kuin kukaan oli osannut odottaa. Jasminen ja Jamesin välille ei ollut vieläkään syntynyt mitään, mutta tytöt olivat huomanneet, että Lily ja Alex viihtyivät oikeasti toistensa seurassa, vaikka Lily olikin vakuuttanut, etteivät he olleet tehneet vielä mitään, mikä viittaisi oikeasti siihen, että he seurustelivat.

"En malta odottaa, että pääsen näkemään kotinne", Lily huokaisi, kun he odottelivat lähtöä Tylyahon asemalle.

"Ei se ole mitenkään kummoinen. Iso ja kallis, mutta muuten ihan tavallinen", Jasmine hymähti.

"Hei, sanot sinä, joka olet koko ikäsi asunut talossa, jossa on sisällä poreamme ja joka huoneessa oma kylpyhuone", Sofia huomautti näyttäen jopa Lilyäkin innostuneemmalta.

"No en nyt ihan sellaisessa talossa. Tosin, nykyisessä kodissamme se on totta", Jasmine hymyili ja vilkaisi kauempana seisovaa Rafaelia, joka jutteli ystäviensä kanssa.

Jasmine huomasi yhden tytöistä seisovan Rafaelin vieressä ja tämä kyseinen tyttö vilkuili Jasminen veljeä vähän väliä. Tytön nimi oli Camille Holloway ja hän oli todella kaunis. Jasmine tiesi, että Camillella voisi jopa olla mahdollisuus saada Rafael kiinnostumaan itsestään, koska Jasmine tiesi veljensä huomaavan usein kaikki hyvännäköiset tytöt.

Jasmine katsoi muita Rafaelin seurassa olevia seitsemäsluokkalaisia Rohelikkoja ja tajusi tuijottavansa Jordan Mistryä vähän liiankin kauan. Ei kai hän vain alkanut ihastua Jordaniin? Hänen oli pakko pitää ajatuksensa Jamesissa. Muuten hänen ystävänsä olivat tehneet kaiken mahdollisen ihan turhaan. Siitä huolimatta hän vilkuili aina salaa Jordania. Poika näytti lähes yhtä hyvältä kuin Rafael.

McGarmiwa ilmestyi jostain ilmoittamaan, että nyt oli aika lähteä asemalle. Tylypahkan juna odottaisi siellä vain sen ajan, mitä ennenkin. Tytöt lähtivät iloisesti rupatellen kohti vaunuja, joilla he matkustaisivat Tylyahon asemalle.

***
"En malta odottaa. Meille tulee taatusti hauskaa teillä", Sofia intoili heidän istuessa yhdessä vaunuosastossa.

Siellä oli kieltämättä ahdasta, koska samaan vaunuosastoon oli ahtautunut yhdeksän ihmistä. Lily oli suosiolla - osittain, koska hän ja Alex halusivat esittää suhteensa olevan totta, jotteivat Kelmit epäilisi mitään - istunut "poikaystävänsä" syliin.

"Minäkään en malta odottaa, että pääsen esittelemään teille paikkoja", Jasmine vastasi ajatukset yhä Rafaelissa ja Camillessa, sekä tietysti Jordanissa.

Hän oli yrittänyt tukahduttaa vähäiset tunteensa, mutta tuloksetta. Hän toivoi, että James voisi tehdä jonkinlaisen aloitteen, koska hänestä itsestään ei ollut siihen. Ei tässä tilassa. James ei kuitenkaan tiennyt, että hän piti tästä, joten loogisestikaan ei poika edes ajatellut tekevänsä niin.

"Illalla on sitten luvassa allasjuhlat poreammehuoneessa. Te kaikki olette tervetulleita sinne, niin ja tietysti Rafael ystävineen", Alex ilmoitti.

"Tulevatko Rafaelin ystävät meille?" Jasmine ihmetteli ja käänsi katseensa velipuoleensa.

"Tietysti. Ei Rafael meidän kanssamme jaksa olla. Olemme muka liian nuoria", Alex vastasi virnuillen.

"Miksei kukaan kertonut minulle?" Jasmine huokaisi ja tiesi, että jos Jordan olisi myös tulossa, mikään ei todellakaan tulisi menemään hyvin.

"Onko kaikki hyvin?" Lily kysyi huomatessaan Jasminen vaitonaisuuden.

"Joo. On tietysti. Ei mitään hätää", Jasmine vakuutti, mutta tiesi, ettei kukaan uskonut häntä.

"Jokin painaa mieltäsi", Remus totesi tyynesti, mutta huolestuneesti.

"Poikaongelmia", Jasmine mutisi niin hiljaa, että vain hänen vieressään istuvat Lily ja Alex kuulivat.

Jasmine Conway ja ongelmien vuosiWhere stories live. Discover now