Yaptığın albüme tepkisi (Burda karışık trap ve pop koyucam korece gibi düşünün)
Bir aydır üzerinde uğraştığın albümü bitirmiştin. Slow ve coşkulu parçalar vardı albümde. Kaydını falan her şeyi bitirmiştin. Bir tek Ji Yong'a dinletip fikrini almak kalmıştı.
Ji Yong'un fikirleri senin için çok önemliydi. Bazen kötü eleştiri yapsa da senin için en iyisini düşündüğünü bildiğin için bir şey demiyordun. Evet üzülüyordun ama sende en iyisini yapmak istediğin için bir şey demiyordun.
Stüdyodan çıktın ve Ji Yong'u çağırmaya onadanıza çıktın. Odaya girdiğinde Ji Yong üstsüz bir şekilde uyuyordu. Yavaşça yanına gittin ve yatağa oturup onu izlemeye başladın. Bir aydır birbirinizi doğru düzgün görmüyordunuz. Özlemiştin onu. 10-15 dakika boyunca Ji Yong'u izledin. Sonra dudağından öperek uyandırmaya çalıştın ama uyanmadı. Tekrar öptün ama yine uyanmadı. Tekara ve tekrar öptün ama yine uyanmıyordu. Yüzün asık bir şekilde oturmaya başladın. O sırada Ji Yong kıkırdamıştı. Sen şaşkın şaşkın ona bakarken kıkırtısı kahkahaya dönüşmüştü. Sen uyuyor taklidi yaptığını anladığında Ji Yong'a vurmaya başladın. 'Pislik madem uyandın niye uyuyor taklidi yapıyorsun' dedin. Ji Yong bileklerini tutup seni kendine çekti. 'O kadar güzel öpüyordun ki uyanmak istemedim. O güzel dudaklarını o kadar özledim ki uyanmak istemedim. Seni o kadar çok özledim ki uyanmak istemedim' dediğinde utançla kafanı eğdin. Haklıydı sende onu çok özlemiştin. Ji Yong'da seni öperek uyandırsa sende uyuyor taklidi yapardın. O yüzden ona daha fazla kızmadın.
Ji Yong dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı ve geri çekildi. Üzerinden kalktın ve 'Albümüm bitti Ji hadi gelde dinle' dediğinde tamam anlamında kafasını sallayıp yataktan kalktı. Dolaba ilerleyip bir tshirt alıp giydi. İçinden *giymesende olurdu Ji gözlerim bayram ederdi* dedin. Ji Yong yanına geldi ve birlikte stüdyoya gittiniz.
Stüdyoya girdiğinizde Ji Yong direkt şarkıları yazdığın kağıtları aldı ve 'Hadi başlat' dedi. Başlatma tuşuna bastın ve tüm şarkılar sırayla çalmaya başladı.
Şarkılar bittiğinde Ji Yong hiç tepki vermeden elindeki kağıtlara bakıyordu. Beğenmediğini düşündüğün için suratın asılmıştı. Ji Yong biraz daha elindeki kağıtlara baktıktan sonra gülümseyip sana baktı ve 'Çok güzel olmuş güzelim' dedi. Sen sevinip onun kucağına atladın ve sarıldınız. 15-20 dakika öyle kaldıktan sonra Ji Yong seni indirdi ve dudaklarına yapıştı. Nefesiniz kesildiğinde ayrıldınız ve alınlarınızı birbirine yasladınız. Aynı anda 'Seni çok özledim' dediğinizde ikinizde gülümsediniz.
Biraz öyle kalıp nefeslerinizi düzene soktunuz ve yine aynı anda 'seni seviyorum sevgilim' dediniz. Kıkırdayıp sarıldınız ve dakikalarca orda öyle birbirinize sarılmış bir şekilde durdunuz.
♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡~
Umarım beğenirsiniz
Yorum ve votelerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kwon Ji Yong İle Hayal Et
FanfictionKwon Ji Yong Her bolüm bir birinden bağımsız Başlangıç tarihi: 01.01.2021 Bitiş tarihi: ?