Ji Yong'la 3 senedir sevgiliydiniz ve bugün yıl dönümünüzdü.
Sabah saat 8'de alarmının çalmasıyla uyandın. Alarmını kapadın ve yataktan kalktın. Çok mutluydun. Çünkü bugün Ji Yong'la 3. yıl dönümünüzdü. Birbirinizi çok seviyordunuz.
Hemen yatağını toplayıp banyoya gittin. Rutin bakımını yaptıktan sonra aşağı mutfağâ indin. Dolabı açtın ve krep malzemeleri çıkarıp tezgahın üzerine koydun. Sonra tekrar dolabın yanına gittin ve diğer kahvaltılıkları çıkardın. Kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra krepi yapmaya başladın. 5 dakika sonra krepleri pişirmeye başladın. 2. krepi tabağa koyduğunda Ji Yong mutfağa girmişti. Arkanı dönüp ona baktın ve gülümseyerek tekrar önüne dönüp 3. krepi pişirmeye başladın.
Ji Yong arkadan beline sarıldı ve yanağını öpüp 'Hamaratlı sevgilim benim' diyip çenesini omzuna yasladı ve seni izlemeye başladı. Tüm krepleri pişirip Ji Yong'a döndün ve 'Hadi otur kahvaltımızı yapalım' diyip kollarının arasından çıktın.
Bol sohpet ve gülüşmenin ardından kahvaltınızı yapmıştınız. Masayı topladığınız sırada Ji Yong'un telefonu çalmıştı ve şirkete gitmesi gerektiğini söylemişti. 8'den önce evde olucağını söyleyip çıkmıştı evden. Sende bunu fırsat bilip evi temizleyip güzel yemekler yapmaya başlamıştın. Saat 5'e yaklaştığında odana çıktın ve duşa girmek için hazırlandın. Duşa girmeden önce Ji Yong'a mesaj atmıştın.
My Queen: Ji Yongie eve kaçta gelirsin?
My King: 6'da evde olurum güzelim
My Queen: Ji Yongie gelirken şık giyinmeyi unutma.
My King: Tamam güzelim
Ji Yong'la konuştuktan sonra duşa girmiştin. 15 dakika sonra duştan çıktın ve üzerini giyindin.
Hızlı ve güzel bir makyaj yapıp saçını düzleştirdin. Aşağıya inip masayı hazırlamaya başladın. Saat 6 olmuştu. Ji Yong gelmek üzereydi. 2-3 dakika sonra zil çaldı. Koşarak kapıya gittin. Kapının önündeki boy aynasından kendine son birkez bakarak kapıyı açtın. Karşındaki takım elbiseli Ji Yong'un yakışıklılığıyla hareket edemiyordun. Ji Yong'u ilk süzüp sonra gözlerine baktın. Etkilendiğin gözlerinden belliydi. Birkaç dakika öylece bir birinize baktınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kwon Ji Yong İle Hayal Et
FanfictionKwon Ji Yong Her bolüm bir birinden bağımsız Başlangıç tarihi: 01.01.2021 Bitiş tarihi: ?