Ji Yong'a süpriz doğum günü partisi yaparız.Bugün 18 Ağustostu. Yani Ji Yong'un doğum günü. Ji senin onun doğum gününü unuttuğunu sanıyordu. Ama sen unutmamıştın. Unutmuş gibi davranıyordun.
Ji Yong'la aynı evde kalıyordunuz. Ji şirkete şarkı sözü yazmaya gittmişti. Sende bunu fırsat bilerek BIGBANG üyelerini eve çağırdın ve evi süslemeye başladınız.
Yaklaşık 2 saat sonra evi süslemiştiniz. Sen evden çıktın ve yaptırdırdığın pastayı almaya gittin. Pastayı alıp eve geldin ve kutusundan çıkarıp dolaba koydun. Sonra geri salona gittin.
Yavaş yavaş herkes geliyordu. Yaklaşık 1 saat sonra WINNER, BLACKPINK, IKON, 2NE1 ve AKMU üyeleri gelmişti. Sıra Ji'deydi. Taeyang Ji'yi aradı ve senin hastalandığını acil eve gelmesini söyledi ve tamam diyip telefonu kapattı.
Sen merakla 'Noldu' dedin. Taeyang'da '15 dakikaya burda olacağını söyledi ve kapattı' dedi. Sende 'Tamam şimdi herkes yerlerine geçsin' dedin ve mutfaga gittin.
Pastayı dolaptan çıkardın ve mumları dizdin. Pastanın üstüne 'İyi ki Doğdun Kızıl Ejder'im' yazdırmıştın.
Mumları dizdikten sonra hızla yukarı çıktın ve üstünü giyindin.
Tekrar mutfağa gittin ve beklemeye başladın. 10 dakika sonra kapı sesini duydun. Mumları yakıp salona girdin ve doğum günü şarkısını söylemeye başladın. O sırada herkes olduğu yerden çıktı ve sana eşlik etmeye başladı.T.O.P ve Seungri konfetileri patlattı. Ji Yong'a doğru yaklaştın ve 'İyi ki doğdun sevgilim. İyi ki seni tanımışım iyi ki seninle sevgiliyim' dedin ve gülümsedin.
Ji Yong sana dolu gözlerle bakıyordu. Sonra arkadan Seungri'nin sesi duyuldu 'Hyung hadi dilek tut ve mumları üfle. Bizde pasta yiyelim' diyince herkes gülmeye başladı.
Sonra Ji 'Dilek tutmama gerek yok Y/N zaten benim' diyince sen utançla başını eğdin ve herkes ooo'lamaya başladı.
Ji mumları üfledi ve pastayı elinden alıp masanın üstüne koydu sonra sana sarıldı ve 'Seni seviyorum Y/N' dedi. Sende 'Bende seni seviyorum Kızıl Ejderim' dedin ve birlikte güldünüz.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Umarım beğenirsiniz
İsteklerinizi bekliyorum
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Şuraya bir kaç tane Ejderimin fotosunu bırakıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kwon Ji Yong İle Hayal Et
FanfikceKwon Ji Yong Her bolüm bir birinden bağımsız Başlangıç tarihi: 01.01.2021 Bitiş tarihi: ?