Ji Yong'la çocukluk arkadaşıydınız. Yıllar sonra karşılaşırsınız.
Yine erken uyandığın bir sabahtı. Alarmını kapattın ve yataktan kalkıp yatağını topladı. Hazırlanıp kahvaltı yapmadan evden çıktın (okul zamanı yazarınız). Her sabah olduğu gibi evden çıktığında etrafına bakındın. Ji Yong'un gidişine bir türlü alışamıyordun. 4 sene olmuştu ama sen hala sabahları okula gitmek için kapının önünde seni beklediğini düşünerek evden çıkıyordun.
Etrafa bakıp Ji Yong'un olmadığını görünce üzülmüştün. Artık umudunu kaybetmeye başlamıştın. Yüzün asık bir şekilde yürümeye başladın. 30 dakikalık bir yürüşün ardından okula varmıştın. Bahçedeki kalabalığı umursamayarak Lisa'nın yanına gitmiştin.
Ona 'Hadi sınıfa çıkalım' demiştin. Yüzün hala asıktı. Ji Yong'u seviyordun ve onun seni aniden bırakıp gitmesini kabullenmek istemiyordun. Lisa'yla merdivenleri çıktınız ve sınıfa girdiniz. Lisa'ya 'Lisa ben bugün tek oturmak istiyorum' dedin. Lisa 'Tamam' dedi ve sıranıza oturdu. Sende en arka köşeye oturdun ve kafanı sıraya koyup gözlerini kapattın.
Aklında sürekli Ji Yong'la geçirdiğiniz günler vardı ve bu seni daha çok üzüyordu. Yaklaşık 5 dakika sonra hocanın sınıfa girdiğini duydun ama kafanı kaldırmadın. Hoca 'Günaydın arkadaşlar' dedi. Sende mecburen kafanı kaldırdın ve tüm sınıfla beraber günaydın dedin. Sonra kapı açıldı ve sınıfa Ji Yong girdi. Sen şaşkın bir şekilde bir Lisa'ya bir hocaya bir Ji Yong'a bakıyordun. Lisa'da şaşkın bir şekilde Ji Yong'a bakıyordu. Sınıfta ki herkes Ji Yong'a bakıyordu. Ama Ji Yong sadace sana bakıyordu.
Sonra hocanın sesi dikkatini dağıttı ve hocaya bakmaya başladın. Hoca 'Çocuklar yeni sınıf arkadaşınız Kwon Ji Yong iyi anlaşın' dediğinde sen ve Lisa şaşkın şaşkın birbirinize bakıyordunuz. Hoca 'Ji Yong boş bir yere geç' dediğinde Lisa ve sen hariç sınıfta ki bütün kızlar kenara kaydı ama Ji Yong senden gözünü 1 saniye bile ayırmadan yanına gelip oturdu.
Sen hâlâ şaşkın bir şekilde Ji Yong'a bakarken sınıfta ki tüm kızlar nefretle sana bakıyordu. Ders boyunca hiç konuşmamıştı veya sana hiç bakmamıştı. Sende hem sinirlenip hem de üzülüp kafanı sıraya koydun. Ders bittiğinde kafanı kaldırdın ama hala sana bir açıklama dahi yapmamıştı.
Sende sinirlenip 'Ji Yong kalkar mısın Lisa'nin yanına gidicem' demiştin ama seni umursamamıştı. Sen sinirle 'Kwon Ji Yong' dedin ama hâlâ seni umuramıyordu. Sen kalmayacağını anlayıp sinirle yerine oturdun. Ne sen konuşuyordun ne de o. En sonunda sen dayanamayıp sinirle ses tonunu ayarlayamayıp bağırmıştın. 'Ji Yong sence de bir açıklama haketmiyor muyum? 4 yıl önce hiç birşey demeden ortadan kayboldun. Şimdi de hiç birşey olmamiş gibi okuduğum okula gelip hiç birşey demeden yanıma oturuyorsun. Şimdi de beni sikine takmıyorsun. Sence de duygularımla yeterince oynamadın mı? Yeterince beni darmadağın etmedin mi?' dedin.
Ama Ji Yong konuşmak yerine boş boş yüzüne bakıyordu. Sinirle 'Konuşsana Ji' dedin. Ji Yong aniden bağırarak 'Gitmek zorundaydım. Yoksa sana, arkadaşlarıma ve aileme zarar vericeklerdi. Gitmeseydim şu an yanımda sen olmayacaktın ailem olmayacaktı arkadaşlarım olmayacaktı. Bende gitmek istemedim ama gittim. Gitmek zorundaydım. Çünkü ailemi kaybetmek istemedim. Çünkü arkadaşlarımı kaybetmek istemedim. Çünkü...' dedi ve durdu. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti 'Çünkü sevdiğim kızı kaybetmek istemedim
Y/N. Ben seni kaybetmekten korktum. Senin gitmenden, bir daha asla yanımda olamayacaksın diye korktum' dedi.Sen gözlerin dolmuş bir şekilde Ji Yong'a bakıyordun. Dudaklarından güçsüz bir 'Ji...' döküldü ve gözyaşların akmaya başladı. Sonra devam ettin 'Ben çok özür dilerim Ji. Ben senin neler yaşadığını bilmiyordum lütfen affet beni' dedin. Ji Yong birden sana sarıldı ve sen o an koptun. Hüngür hüngür ağlmaya başladın. Ji Yong kulağına 'Seni seviyorumY/N' dedi. Sende onun kulağına 'Bende seni seviyorum Ji Yongie' dedin ve Ji Yong sana daha sıkı sarıldı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5 asır sonra yb attım yeeeeeeee
Umarım beğenirsiniz ve lütfen artık istek tepki söyleyin tepki düşünürken ölcem amk.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Neyse çok uzatmadan şuraya 2 3 G Dragon fotoları atıp kaçıyom
Eklemeyi unuttum amk
Ve buda son siz seviyoruuuuuumm❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🐲🐲🐲🐲🐲🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kwon Ji Yong İle Hayal Et
FanficKwon Ji Yong Her bolüm bir birinden bağımsız Başlangıç tarihi: 01.01.2021 Bitiş tarihi: ?