8

175 5 0
                                    

Ji Yong'a kanser olduğumuzu söyleriz tepkisi

Son zamanlarda saçlarım fazla dökülmeye başladığı için doktora gitmiştim. Kan tahlili ve röntgen çekmişlerdi. Bugün sonuçları öğrenmek için hastaneye gidicektim. Hazırlandım ve Ji Yong'a haber verip evden çıktım. Ji Yong'la 6 ay önce nisanlanmiştık ve 2 senedir aynı evde kalıyorduk. İlişkimize ilk başta V.I.P'ler çok karşı gelsede daha sonra Ji Yong'un benimle mutlu olduğunu gördüklerinde beni kabullenmeye ve sevmeye başladılar. Ji Yong'la ne zaman kavga etsek hep beni desteklediler. 1. senemizden sonra tüm V.I.P'ler evlenmemiz için tweet ve insta post atmaya başlamıştı. 3. senemizin sonunda Ji Yong bana evlenme teklif etti ve 6 aydır nişanlıyız.

Bunları düşünürken hastaneye gelmiştim. Arabayı park edip içeri girdim ve danışmana randevum olduğumu söyleyip 3. kata çıltım. Kapıyı çaldım ve gir komutunu aldığımda içeri girdim. Masanin önünde ki tekli koltuklardan birine oturdum ve doktora bakıp beklemeye başladım. Doktor 'Y/N Hanım değil mi?' diye sorduğunda kafamı sallayıp 'Evet' dedim. Doktor önündeki dosyaları 5-10 dakika inceledikten sonra bana baktı ve 'Y/ Hanım söyliyeceğim şeyden sonra lütfen sakin olmaya çalışın' dediğin de endişelenmeye başlamıştım bile. Kafamı tamam anlamında salladıktan sonra doktar 'Y/N Hanım kansersiniz' dediginde elimle ağzımı kapattım. O an ğözlerimden iki damla yaş düşmüştü. Doktor cümlesine devam etti 'Ama korkmayın lütfen. Erken teşhis olduğu için %90 kurtulucaksınız. Kanser hücreleri çok küçuk bir alanda. Eğer hemen tedaviye başlarsak daha fazla yayılmasini engeller ve bir an önce iyileşirsiniz.' dediğinde rahatlamıştım.

Doktor 'Yarın hastaneye gelirseniz kaydınızı yapar tedaviye başlarız' dediğinde kafamı sallayarak onayladım ve 'Yarın bu saatlerde gelirim ben o zaman' dedim ve ayağa kalkıp hafif eğilerek selam verip odadan çıktım. Asansörün önüne geldim ve tuşuna bastıp asansor geldiğinde bindim ve zemin katın tuşuna basıp asansörün zemin kata inmesini bekledim. Asansör durduğunda indim ve çıkışa yöneldim. Arabaya bindim ve derin bir nefes aldıp Ji Yong'u aradım. Bir kaç çalıştan sonra açtı ve 'Efendim güzelim' dedi. Onun sesini duymak bana her zaman çok iyi gelmiştir. Şimdi de olduğu gibi. 'Nerdesin sevgilim' dediğimde 'Şirkete geçtimY/N bir sorun mu var sesin kötü geliyor' dedi. Derin bir nefes daha aldım ne kadar sesimi neşeli çıkarmaya çalışsamda -ki basarmama rağmen- Ji Yong beni çok iyi tanıyordu. O yüzden ona asla yalan söylemezdim hemen ablardı. Yalan söyleme gereği de duymazdım zaten.

'Y/N iyimisin?' Kulağıma dolan aşık olduğum sesle daldığım düşünceden sıyrıldım ve 'Evet iyiyim Ji' dedim. 'Ne oldu o zaman' dediginde 'Geldiğimde anlatırım Ji' dedim. 'Tamam güzelim dikkatli gel' dediginde 'Tamam sevgilim' dedim ve 'Seni seviyorum' dedim. Ji Yong'da 'Seni seviyorum bebeğim' dedi ve telefonu kapattı. Telefonu yan koltuğa koydum ve kemerimi takıp arabayı çalıştırdım. Yarım saat sonra şirkete geldim ve arabayı park edip içeri girdim danışmanda ki kıza bir şey demeden asansöre ilerledim ve stüdyonun olduğu katın tuşuna basıp beklemeye başladım.

Asansör durdugunda indim ve stüdyoya ilerledim. Stüdyonun önüne geldiğimde kapını önünde durup derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Hepsi yere oturmuş sohbet ediyorlardı. Tabii ben içeri girdigimde tüm gözler bana dönmüştü.

Gidip Ji Yong'un yanına oturduğumda Ji Yong direkt söze daldı. 'Anlat güzelim noldu?' 'Söyledikten sonra sakin kalacaksın tamam mı?' dediğimde 'Tamam bebeğim hadi söyle' dedi. Derin bir nefes aldıktan sonra -artik kaçıncı derin nefesim bilmiyorum- konuşmaya devam ettim. 'Ji ben... ben kanserim' dedikten sonra hepsi sanki daha önce çalışmışlar gibi aynı anda 'Ne' diye bağırdılar. Onlar hala şaşkınlıklarını atamazken ben konusmaya devam ettim. 'Ama sorun yok kanseri yenme ihtimalim %90'mış doktor öyle dedi. Erken teşhis olduğu için kanser küşük bir alandaymış. Yarin hastaneye gidicem ve tedaviye başlicam.' dediğimde Ji Yong bana baktı ve 'Benim yüzümden' dedi.

Ne dedigini anlamadığım için 'Ne' dedim. Ji Yong 'Hepsi benim yüzümden. Kanser olman benim yüzümden. Eğer ki senin yanında sigara içmeseydim bunların hiçbiri olmayacaktı. Kanser olmayacaktın. Hastaneye yatmak zorunda olmayacaktın. Tedavi olmak zorunda olmayacaktın. Hepsi benim yüzümden. Kendimden nefret ediyorum.' Ji Yong cümlesini bitirdiğinde göz yaşlarım kamaya başladı. Böyle düşünmesi canımı daha çok acıtıyordu. Ellerini tuttum ve tamamen ona döndüm. 'Hayır Ji bunların hiçbiri senin suçun değil. Eğer sen böyle düşünürsen, böyle yaparsan ben gücümü kimden alıcam?' dedim vd Ji Yong'a sarıldım. Kulağıma 'Seni çok seviyorum güzelim' diye fısıldadı. Bende onun kulağına 'Bende seni çok seviyorum Ejderim' diye fısıldadığımda boynuma bir kelebek öpücüğü kondurdu ve kollarını sıkılaştırdı.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Uzun bir aradan sonra karsınızdayım umarım beğenirsiniz sizi seviyore.

Uzun bir aradan sonra karsınızdayım umarım beğenirsiniz sizi seviyore

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dötünü mıncırmak istiyorum Ji Yong bey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dötünü mıncırmak istiyorum Ji Yong bey

Dötünü mıncırmak istiyorum Ji Yong bey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kwon Ji Yong İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin