Kötü bir gün geçirirsin ve Ji Yong'dan sana şarkı söylemesini istersin.
Uzun, yorucu ve kötü bir günün ardından eve gelmiştin. Yoğun programının üstüne aksilikler peşini bırakmamıştı.
Kapıyı açtın ve eve girdin. Ayakkabılarını çıkarıp mutfağa gittin. Buz dolabını açtın ve su çıkarıp içmeye başladın. Saate baktığında 19.00 olduğunu gördün. Ji Yong 1 saat sonra gelicekti. Suyu tekrar buz dolabına koyup oturma odasına geçtin. Koltuklardan birine kendini attın ve boş boş tavanı izlemeye başladın. Derin düşüncelere daldın.
Derin düşüncelerinden kapının sesiyle kurtuldun. Kendini gülümsemeye zorlayıp Ji Yong'a baktın. Ji Yong'un seni mutsuz görüp üzülmesini ve seni soru yağmuruna tutmasını istemiyordun. Ama onu kandıramayacağını çok iyi biliyordun. Çünkü Ji Yong seni senden daha iyi tanıyordu. Yinede şansını denemek istemiştin.
Ayağa kalktın ve Ji Yong'un yanına gidip 'Hoş geldin sevgilim' dedin sarıldın. Ji Yong'da sana sarıldı ve 'Neyin var sevgilim çok durugun görünüyorsun' dedi. Tam tahmin ettiğin gibi olmuştu. Ji Yong'dan ayrıldın ve full red moduna geçtin. 'Bir şey yok sevgilim. Sadece biraz yorgunum o kadar.' dedin. Ji Yong yüzüne baktı ve 'Hadi ama Y/N ben seni senden daha iyi tanıyorum. Şu an ki gülümsemeni 10 km öteden görsem sahte olduğunu yine anlarım.' dedi. Yüzünde ki sahte gülümsemeyi silip Ji Yong'a baktın. Ji Yong 'Anlatmak ister misin güzelim?' dediğinde kafanı salladın. Oturma odasına gittiniz ve koltukta yan yana oturup birbirinize döndünüz. Derin bir nefes aldın ve başını eğip anlatmaya başladın. 'İnternete bizim el ele tutuştuğumuz bir fotoğraf attılmış.' dedin. Ji Yong şaşkın bir şekilde 'Ne? Nasıl?' dedi. Sende 'Bilmiyorum.' dedin.
Yang başkan sizin ilişkinizi daha açıklamamıştı. O yüzden çok temkinli davranıyordunuz. Ama biri sizin fotoğrafinızı bir şekilde çekip internette yayımlamıştı. Başını kaldırın ve anlatmaya devam ettin. 'Yang başkan görmüş ve beni odasına çağırdı. Bağırıp çağırdı ve çaylak olduğum hakkında bir kaç nutuk çekti. Sonra zaten yoğun olan programıma 2'şer saat ses ve dans egsersizi ekledi. Bunlar yemezmiş gibi dans ederken bileğimi incittim ve Yang başkan bunu umursamadı.' dedin.
Ji Yong şok, kızgınlık, endişe ve pişmanlık dolu bakışlarını sana dikti ve 'Bileğini sardın mı?' diye sordu. Hayır anlamında başını iki yana salladın. Ji Yong ayaklanıp üst kata çıktı ve elinde ilk yardım çantasıyla geri geldi. Bileğine krem sürüp bir güzel sardı ve tekrar yanına oturup sana döndü 'Yang hyungu dert etme sen. Onunla ben konuşurum.' dedi. Sende 'Sorun değil Ji Yong. Sanada bağırmasını istemiyorum.' dedin. Ji Yong sırıtıp 'Bebeğim Yang hyungun bana bağıramayacağını çok iyi biliyorsun' dedi. Ji Yong'a gülümseyip geri somurtmaya başladın. Bileğin çok fazla ağrıyordu ve gülmeye gücün kalmamıştı.
Ji Yong sırıtmayı bırakıp sana baktı ve 'Güzelim uyumak ister misin?' diye sordu. Kafanı salladın ve ayağa kalktınız. Ji Yong yürüyüp bileğini daha fazla zorlamanı istemediği için seni kucağına aldı ve odanıza götürdü. Seni yatağa bıraktı ve yanına uzandı. Başını göğüsüne koymadan önce Ji Yong'a baktın ve 'Ji Yongie bana huzur veren ve aşık olduğum o güzel sesinle şarkı söyler misin?' diye sordun. Ji Yong kafasını salladı. Başını Ji Yong'un göğüsüne koydun ve şarkı söylemeye başlamasını bekledin. Bir kaç dakika ne söyleyeceğini düşündükten sonra söylemeye başladı.
(4 şarkı eklicem hangisini isterseniz onu dinleyin)
Huzur bulduğun, her dinlediğinde tekrar tekrar aşık olduğun sesi dinleyerek gözlerini kapattın ve sevdiğin adamın kolları arasında uykuya daldın.°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kwon Ji Yong İle Hayal Et
FanfictionKwon Ji Yong Her bolüm bir birinden bağımsız Başlangıç tarihi: 01.01.2021 Bitiş tarihi: ?