Gizem:Tekrar karşılaştık...dediğim gibi..
Yamaç:Sen nasıl birşeysin ya.
Gizem:Nasılmışım?Gizem hafifçe gülümsedi ve Yamaç'ın cevabını bekledi.
Yamaç:Yalancı..düzenbaz..utanmaz-
Gizem:aaa ama Yamaç sana hiç yakıştıramadım karşında güzel genç bir kız duruyo.Gizem hafifçe güldü ve kahvenin içindeki İdris'i gördü.
Gizem:Ooo İdris bey bakıyorum ayaklanmışsınız..maşallah,maşallah çok çabuk iyileşmişsiniz.
Gizem Yamaça bakıp konuşmaya devam eder.
Gizem:E biz şimdi böyle ayakta mı konuşucaz?
Gizem gülümsedi ve tam kahveye doğru ilerleyecekti Yamaç onu kolundan tutup durdurdu.
Yamaç:Burada.Artık. İşiniz. Yok.
Gizem bakışlarını Yamaç'ın onun tuttu koluna bakar sonra ise Yamaç ile göz teması kurup konuşur.
Gizem:Bu sefer sizinle değil..babanızla görüşmeye geldim..sizinle işim bitti..Yamaç.
Gizem kolunu sertçe çekti ve kahve'nin giriş kapısına doğru ilerledi fakat adamlar kapının önüne dikildi hiçte çekilmeyi düşünmüyorlardı.
Gizem sinirden gülümsedi.
Gizem:Ah çok kötü beni sinirlendirmeye başlıyorsunuz..
Yamaç:tüh..Gizem Yamaça döndü.
Gizem:Şeytan diyo ki-
Yamaç:Biliyodum! Şeytan sizin en iyi arkadaşınız olduğunu biliyordum.Yamaç gülümsedi,Gizem'de hafifçe gülümsedi ama gülümsemesi kısa sürdü yüzünde çok ciddi bir ifade ile duruyordu,Yamaça yaklaştı.
Gizem:'Bu meseleyi uzatma..çıkar silahını..çek tetiği...bitir..artık huzura kavuş..' diyor kendisi. A aslında bir kaç şey daha diyor ama o bende kalsın spoi olmasın şimdi.
Yamaç ve Gizem birbirlerini yerken kahvede oturan idris seslenir.
İdris:Bırakın girsin.
Gizem başını hafifçe yana eğidi ve gülümseyerek kahvenin kapısına doğru döndü.
Gizem:Beyler duydunuz İdris bey'in söylediğini.
İki eli ile çekilmelerini gösterir.
Gizem:Çekilin.
Adamlar çekildikten sonra Gizem Vartoluya döner.
Gizem:Sen git.
Vartolu:Nedenmiş canım bende İdris beye geçmiş olsun demek istiyorum.
Gizem:Sen evine git bende birazdan geliyorum zaten...e hadi!Vartolu biraz kızmıştı,arabaya bindi ve yanında oturan Medete konuştu.
Vartolu:Bu kız benim sinirlerimi zıplatıyor Medet..
Medet:Ne yapacaksın abi?
Vartolu:Bu kız bize daha lazım..işim bitikten sonra bakarız.Ve eve gittiler.
Gizem kahveye girdi ve İdris'in karşısına oturdu.
Gizem:İlk önce geçmiş olsun.
İdris hiç bir şey söylemedi.
Gizem:Sizinle de insan gibi bir sohbet edemiyoruz yani.
İdris:Sen neden buraya döndün?Gizem hafifçe güldü.
Gizem:Gerçekten bilmiyor musun?
İdris:Babanın intikamını aldım..artık işin yok-
Gizem:Sen varsın.Gizem artık gülümsemiyordu,gayet ciddi bir duruş aldı ve konuşmaya devam etti.
Gizem:Sana tek birşey söylemeliyim..kendin için korkma..
Bakışlarını Yamaça ve Selim'e çevirir.
Gizem:Oğuların için kork.
İdris'de cevabını yapıştırmaya karar verdi konuştu.
İdris:Sen kaç yaşındasın çocuk?Senin evde annen yok mu?Belli sen babanın intikamını almaya karar vermişsin..kafana kazımışsın bir kere bu belli...ama sen hiç birşey bilmiyorsun.Bildiğini sanıyorsun ama..bilmiyorsun.
Gizem:Acaba tam olarak neyi bilmediğimi söyler misiniz?
İdris:Baban tam bir şerefsizdi.
Gizem:Düzgün konuş.
İdris:Baban tam bir acımasız-Gizem İdris'in sözlerini kesip ayağa kalkıp iki eli ile masaya vurarak İdris'e doğru eğilip gözlerinin içine bakarak konuştu.
Gizem:Sen benim babamı öldürdün.Sen benim gözlerimin önünde..BABAMI ÖLDÜRDÜN!
Yamaç:Baba ne diyor-
İdris:Konuşmayın.İdris onlara susmalarını söyledi çünkü Gizem'in içindeki zehir'i biraz da olsa çıkarmasını istiyordu.
Gizem'in gözleri sulanmıştı.
Gizem:Sen İdris Koçovalı'ysan bende Gizem Sönmez.Seni ve Çukurunu bitireceğim!
İdris cevap vermiyordu sadece Gizem'e bakıyordu tepkisiz.
Gizem:Cevap ver bana İdris Koçovalı!Yapamazsın de!Ben senden daha güçlüyüm de!Seni bitiririm de!SENİ BABANI ÖLDÜRDÜĞÜM GİBİ SENİ DE ÖLDÜRÜRÜM DE!SÖYLE!
İdris'e biraz daha bakınca elerini masadan yavaşça çekti.
Gizem:Beni yine bekle..ama çok bekleme..süpriz gibi gelmek istiyorum.
Gizem kahveden çıktı ve arabaya binerek Vartolu'nun evine gitti.
Vartolu:Senin ne işin var burada?
Gizem:Seninle birlikte yaşıyorum artık.
Vartolu:Ney,ney?
Gizem:Evet..
Vartolu:Neden ki?
Gizem:Onlara daha yakın olmak için.
Vartolu:Sen o yüzden mi istedin..dedin onlara yakın bir yer bul diye?
Gizem:Aha. Boş oda var mı?
Vartolu:Var,var...
Gizem:İyi.Gizem çalışanlarından kıyafetlerini getirmelerini söyler,onlar getirdikten sonra bi güzelce yerleşir odasına,üstünü değiştirir.
Ve balkona çıktı,Vartolu'da oradaydı.Vartolu onun geldiğini duymamıştı bile bakışları Koçovalıların evindeydi fakat evi gözetlemiyor evin önündeki kadına bakıyordu.
Gizem'de bunu farketmişti.
Gizem:Manzara güzelmiş.
Vartolu hemen kendine geldi.
Vartolu:He,he güzel.
İkiside karşı karşıya oturmuştu.
Vartolu:Rahat edebildiniz mi?
Gizem:Ettim,ettim.
Vartolu:Diğer planımız nedir..Gizem hanım.
Gizem:Baykal ile konuştun mu?
Vartolu:Valla konuştum zaten her gün ben ve Selim'i yanına çağırıyor.
Gizem:Ne diyor?
Vartolu:Tapular..
Gizem:Tapular?
Vartolu:İdris Koçovalı'nın tapularını ele geçirmemiz gerek onları alırsak Çukur bizde..
Gizem:Peki nasıl?
Vartolu:Onu sen düşün.
Gizem:Ben nasıl düşüneyim ya?
Vartolu:Bilmem sen düşün.Gizem düşüncelere dalıp kafasını Koçovalıların evine çevirir...Sena'yı görür ve kafasında fikir lambası açılır.
Gizem:Buldum galiba.
-devam edecek-
💕okuduğunuz için teşekkürler 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu nedenle ben -ÇUKUR-
FanfictionKarakter:Gizem Sönmez. Küçük yaşta binlerce derdi olan ama asla vazgeçmeyen Gizem. O küçük yaşta Annesi ve Babası tarafından hep psikolojik şiddete maruz kaldı. Küçük yaşta silahlar ile işi olan bir kız çocuğu olarak büyüdü,büyüdüğünde ise iş dolay...