Gizem:Selim Koçovalı?
Selim:Evet..benim.Gizem Selim'le evde karşılaşmamıştı hatta akşam yemeğinde de yoktu sadece fotoğrafta görmüştü.
Vartolu:Siz tanışmıyor musunuz?
Selim:Hayır..
Gizem:B-ben Gizem Sönmez,memnun oldum Selim bey.Selim hafifçe gülümseyip hafifçe başını salladı.
Vartolu:Yaw siz aynı evde yaşıyorsunuz nasıl görüşmediniz?
Selim:Aynı evde mi?Ne diyosun sen ya?
Vartolu:Yaw sor kendisine sor.Selim Gizem bakıp cevap bekler.
Gizem:Sizin eve yerleştim ama korkmayın uzun sürmez. Sadece ailenizi daha yakından tanımak için yaptım-
Selim:Gizem hanım bakın.. benim aile üyelerimden birine zarar gelmeyecek,anlaşıldı mı?İlk kural bu.Gizem hafifçe gülümsedi ve cevapladı.
Gizem:Siz neden bizimle çalışıyorsunuz?Vartolu,Baykal...ben?Neden?Tam da ailenize zarar vermek isteyen kişilerle neden şu an ortaklık kuruyorsunuz?
Gizem Selim'in cevabını bekledi ama cevap yoktu,hafifçe gülümsedi ve konuştu.
Gizem:Bakın Selim bey..siz beni iyi tanıyorsunuz zaten ilk geldiğimde babanızla görüşmeye beni görmüştünüz,babanızdan tam olarak neden intikam aldığımı biliyorsunuzdur. Dimi?Biliyorsunuz. Siz de birşey için babanızdan intikam istiyorsunuz nedenini sormayacağım sadece Koçovalıların batışını keyif ile izlemek istiyorum.
Selim:Ne konuştuğunuzun farkında mısınız?
Gizem:Lütfen,üstünüze alınmayın...yardımınız dokununca yani dokunursa..sizi tahta oturturum ve evet farkındayımGizem Vartolu'ya döndü.
Gizem:Beni tanıştırdığın için teşekkürler Vartolu bey.
Selim'e döndü.
Gizem:Bildiğim iyi oldu. Ben gidiyorum iyi geceler.
Vartolu:Görüşmek üzere Gizem hanım.Gizem yürümeye başlar ve Vartolu'nun kelimelerini duyunca elini sallar ve gider.
Vartolu Selim'e döner.
Vartolu:Çok fena laf soktu ha..
Selim:Bu kız kendini ne sanıyor ya..çocuğum yaşında.
Vartolu:19 yaşında...ama baya güçlü..hem parası var hem de yetenekli,işimize yarar.
Selim:Biz onun işine yaramayalım?
Vartolu:He..olabilir valla.Gizem eve gelmişti ve çıktığı yırtık tellerden girdi. Sessizce içeriye girip odaya geçti kapıyı'da kilitledi.
Yatağına yattı..
Kapıya doğru baktı.Gizem:İdris beyi ziyaret etsem mi?..Yok ya..
Bakışlarını tavana çevirir ve yavaş,yavaş uykuya daldı.
-Gizem'in rüyası-
Adile:Kızım hadi...senin sıran...son kez gör..Gizem yavaş adımlar ile karşısındaki tabuta doğru ilerler..yavaş,yavaş..tabutun yanına yaklaşınca yanına birisi gelir.
Bülent:Kızım hadi son kez gör..son kez gör..
Gizem:Baba?Sen...yaşıyorsun..
Bülent:Son kez gör,son kez gör.Gizem bakışlarını önündeki tabuta çevirir ve açmak için elini uzatır,tam açacakken elini İdris tutar.
İdris:Gizem...ne olmuş sana?İntikamını alamadan gitmişsin.
Gizem:Ne?
İdris:Hadi aç...son kez gör. Son halini.Gizem sonunda açar ve tabutun içinde kendini görür.Gözleri şoktan açılmıştı geriye,geriye doğru yürüyordu ve sırtı birisine çarptı hızlıca arkasını döndüğünde babasını gördü,babası yüzüne yaklaşmış yüksek sesle bağırıyordu.
Bülent:BENİM İNTİKAMIMI ALAMADIYSAN SONUN BU!!
-Rüya'nın sonu-
Gizem nefes nefese uykusundan uyanmıştı nefesini kontrole sokmaya çalışıyordu,yataktan hızlıca kalktı ve camı açtı. Derince nefes alıp verdi. Yatağına oturdu ve ağlamaya başladı.
Kapıya birisi tıklattı. Açmaya çalıştı ama kapı kilitliydi,seslendi.
Sena:Gizem?Gizem iyi misin?Çığılıklarını duyduk.
Gizem hızlıca göz yaşlarını sildi ve cevap verdi.
Gizem:B-ben iyim sadece kötü rüya gördüm o kadar.
Sena:Tamam,bu arada kahvaltı hazır gelebilirsin...
Gizem:Tamam Sena.Sena gittikten sonra Gizem yataktan kalkıp üstünü değiştirir.
Ve odadan çıkar.Herkes kahvaltı masasının etrafındadır Gizem'i bekliyorlardı.
Sultan:Gel kızım biz de seni bekliyorduk.
Gizem:Beni mi?
Selim:Evet misafirimizsin sonuçta.Gizem tek boş sandalyeye oturdu.
Gizem:Gerek yoktu.
Sultan hafifçe gülümseyip konuştu.
Sultan:Hadi herkese afiyet olsun.
Herkes yemeye başladı ,sadece Gizem yemiyordu yine Kahraman'ın fotoğraf takılmıştı gözüne. Gözünü o fotoğraftan ayırmadan tabağının yanındaki çatalı alıp tabaktaki yumurtadan yer.
Kafasının içinde sadece aynı kelimeler dolanıyordu.
'İNTİKAM,İNTİKAM,ACIMAK YOK,İNTİKAM,ONLAR SANA ACIMADI,İNTİKAM,İNTİKAM!'
-devam edecek-
Okuduğunuz için teşekkürler 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu nedenle ben -ÇUKUR-
Fiksi PenggemarKarakter:Gizem Sönmez. Küçük yaşta binlerce derdi olan ama asla vazgeçmeyen Gizem. O küçük yaşta Annesi ve Babası tarafından hep psikolojik şiddete maruz kaldı. Küçük yaşta silahlar ile işi olan bir kız çocuğu olarak büyüdü,büyüdüğünde ise iş dolay...