11.Bölüm

367 29 6
                                    

Gizem hemen evden çıkıp arabasına bindi elerini başına koyup gözlerini sıkıca kapattı.

Gizem:Beni hafife aldılar...almamaları gerek..almamaları gerek...

Gözlerini açtı ve arabayı sürmeye başladı..

-6 saat sonra-

Baykal'ın ve Yamaç'ın bir buluşması vardı bu buluşmayı Yamaç istemişti önemli bir mevzu olduğunu söyleyip Baykal'ı çok insan gelmeyen bir yere çağırdı,tabi Baykal adamları ve sniper'ı ile geldi Yamaç'ın bunlardan haberi olmadığını düşünse de yanılıyordu...asıl ona tuzak kurulmuştu. Yamaç konuşurken oradan oraya yürüyordu durmadan Baykal anlayamamıştı  ama Yamaç'ı konuşarak durdurmaya çalışıyordu.

Baykal:Yamaç..asıl mevzu ne?İstediğin birşey varsa hemen yaparım.

Yamaç durdu.

Yamaç:Yapar mısın?...Beyefenduu.

Yamaç gülümser ve bir silah sesi gelir Baykal ve adamları hafifçe eğilip etrafılarına bakınıyorlardı.

Yamaç:Korkmayın Korkmayın!Yukarıdaki arkadaşınız gitti sadece...

-6 saat önce-

Gizem arabayı 'Dostlar Kahvesi' önüne durdurup hızlıca indi.

Tam kahveye girecekken adamlar onu durdurdu.

Gizem:Çekilin..

Adamlar içerye doğru bakıp izin varmı yokmu diye bakarlar.

İdris:Bırakın gelsin.

Adamların bakışları yine Gizem'e dönüp önünden çekildiler.

Gizem içeriye girdikten sonra bakışları hemen Yamaç'a kayıp sonra İdris'e baktı.

İdris:Ne istediniz...Gizem hanım.

Gizem:..Artık böyle oturmayın..birşey yapın...
Yamaç:Neymiş o?
Gizem:..Sen...seninle özel konuşmamız gereken birşey var.
Yamaç:..söyle ne söyleyeceksen..
İdris:Otur-
Gizem:Benim derdim şu an sadece beni kandıran insanlardan intikam almak!Sizinle işim daha bitmedi ama ilk onlar!

Yamaç İdris'e sonra Gizem'e baktı.

Yamaç: gel çıkalım.

Gizem ve Yamaç Muhittin'in dükkan'ın önüne oturup konuşmaya başladılar.
Gizem Yamaç'a Baykal'ın o asıl Beyefendi olması ve Vartolu ile birlik olup Vartolu'nun uyuşturucu üretmesi için para verdiğini söyler ama Selim'den bahsetmez.

Yamaç Baykal'dan bunu beklemiyordu hayal kırıklığına uğramıştı, o da hesap sormak istedi.

Herşeyi anlattıktan sonra Gizem kalktı ve tam gidecekken Yamaç seslendi.

Yamaç:Gizem..teşekkür ederim.
Gizem:Etme. Çünkü bizde karşı karşıya geleceğiz.

-şimdi-

Yamaç Baykalı çözüp ve asıl kim olduğunu öğrenip,onu öldürmek için buluşmaya çağırsada maalesef elinden kaçmıştı.

Gizem ise lüks bir restoran'a gidip kendince kutlama yapıyordu.
Kimseyi beklemiyordu fakat Selim geldi.

Gizem:ooo merhaba Selim bey.
Selim:Tebrik ederim Baykal'ın gerçek yüzünü gidip anlatmışsın Yamaç'a?

Gizem hafifçe gülümseyip elindeki şarap bardağı masaya bırakıp Selim'in gözlerinin içine baktı.

Gizem:Korkma..seni söylemedim..ama dikkat edersen iyi olur..zaten bana ne ,iki tarafta benim düşmanım artık hangi tarafta olsan da ol..kaybedeceksin.
Selim:Kazanma ihtimali yok mu.

Selim hafifçe gülümser.

Gizem:Var aslında.
Selim:Neymiş?
Gizem:Benim tarafım.

....

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bekletiğim için özür dilerim🙏🏻

Bu nedenle ben -ÇUKUR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin