Beni gördüğünde hemen klübeme doğru hızlı adımlarla gitmeye başladım. Arkamdan geldiğini anlamak çok zor değildi. Adımlarımı hızlandırdım. Bileğimden tuttuğu gibi beni çevirdi. "Bırakk !! " diye bağırdım. Hızla bileğimi çektim. Birdaha tuttu ve dahada sıkmaya başladı. "Bırakmazsam nolur küçük melez. Bu arada melez olduğunu bilmiyordum. Gene karşılaştık. " dedi ve sinsice gülümsedi. " senden nefret ediyorum bırak beni ! " diye bağırdığımda saçlarım parladı etrafım alev aldı. "Bakıyorum kendini geliştirmişsin. Ama ben böyle şeylerden korkmam " dedi ve neşeden uzak bi kahkaha attı. " piskolojisi bozuk piskopat bırak ya " dediğimde bileğimi daha da sıktı ve birden elektrik çarpmış gibi oldum ve yere yığıldım. Gözlerimi kapattım sıkıca. " ne oldu kabul mu ettin yenilgiyi " dediğinde hızlıca kalktım ve bacağına tüm gücümle tekme attım. Yere dültüğünde koşmaya başladım. Ayağa kalktı ve arkamdan koştu. "Yardım edinn !! " diye bağırdım. Ama kimse yoktu. Birden durdum ve düşündüm neden kaçıyordum ki . Ben ondan güçlüydüm. Arkamı döndüm. Bana doğru koşuyordu. Saçlarım parladı . Bunuda iyice alışkanlık bildi saçlarım. Bu durumda düşündüğüm şeye bak yaa. Bana doğru bi yumruk savurduğunda eğildim ve çelme taktım. Yere düştüğünde etrafını ateşten bir çemberle kapladım. Ve bağırdım " ben asla yenilgiyi kabul etmem " diye. Ben bağırdıktan sonra birsürü kişi geldi. Stefan hemen yanıma koştu. " noldu burda iyi misin sen " dediğinde. Başını onaylar biçimde salladım ve olanları bir bir anlattım. Birden ağaçtan yeşil renkli bir yarı peri yarı kız birşey çıktı ve sentora dönüp " şurdaki elektrikli oğlan ateş kızına saldırdı. " dedi ve gözlerini kapattı. Ellerini öne doğru uzattığında Olan olaylar bir televizyon gibi elinden çıkan ışıktan görünmeye başladı. Herkes ağızı açık bir şekilde izliyordu. Sonuna geldiğimizde gözüme birşey takıldı. Austin in etrafını ateşle çevirirken başımın üstünde bi parıltı vardı. Ama bu parlayan saçlarım değildi. Herkes o parlayan şeyi grdüğünde bana döndü ve korku dolu gözlerle baktı. Sentora döndüğümde " sen Zantara'nın kızısın " dedi. Zantara da kim ? Neler oluyor burda !?!?!?
Güzell oldu bu bölüm :) acaba Austin geçmişte Victoria'ya ne yaptı ? Zantara kim ? Neden herkes korku dolu gözlerle bakıyordy ? Bu soruların hepsinin cevabı diğer bölümdee :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Science FictionKızıl saçlıyla dalga geçilip durulan Victoria'nın hayatı normaldi. O güne kadar...18 yaşına girdiğinde birşeylerin değiştiğini fark etmişti.Peki ya o gün ne olmuştu.Victoria bu değişikliğiyle yani bu gücüyle nasıl başa çıkacaktı.Tüm bu soruların ce...