23. bölüm

799 70 7
                                    

Başım dönmeye başlamıştı. Ne oldu ya yine ne oldu ama ? Gözlerimde bulanık görmeye başlamıştı. Gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Daha iyi görüyordum ama baş ağrısı...

     Siller'ın Stefana doğru koştuğunu görünce kısa bir küfür mırıldandım. Stefana doğru koşup Siller'a doğru ellerimi uzattım. Koşmaya devam ediyordu ve tık yoktu. Gözlerimi kapattım ve Siller'ın etrafının ateşle kaplandığını hayal ettim. Gözlerimi araladığımda kocaman bir el gördüm. Sonra gözlerim geri kapandı.

    Gözlerimi açtığımda duvarın dibindeydim ve sırtım açıyordu. Ce sıcak bi sıvı. Kanıyordu. Etrafa göz gezdirdiğimde savaş alanı gibiydi. Jack elindeki kılıcı Sillera saplıyordu. Austin ona elektronik bi şok veriyordu ama hiçbir işe yaramıyordu. Stefan ve Arthur ellerindeki su kütlelerini Sillera doğru fırlatıyordu. Lydia yerden sarmaşıklar çıkarıp Siller in bacağını tutmaya çalışıyordu. Hey Harry ve Emma nerde? Duvara doğru baktığımda yerde kanlar içinde yatan Emmayı ve başında ağlayarak bişeyler yapmaya çalışan Harry'ı gördüm. Hemen Emma'nın yanına koştum. Vücudunu salladım ve  "Emma... Emma aç gözlerini. Hadi canım hadi. Lütfen" diye yalvarmaya başladığımda gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Emma gözlerini araladığında "Victoria seni çok seviyorum. Ve sana güveniyorum.  Lütfen son katıy ben olayım. Görevini başarı ile tamamla lütfen " diyip gülümsediğinde gözleri yavaşça kapandı.

    O anda hışımla  Sillera dönüp "Lanet olsun sana pia canavar.  Senin yüzünden arkadaşımız öldü. " dediğimde saçlarımın parladığını anlamak çok zor değildi. "Bence artık ölmelisin" dediğimde etrafı ateşle çevrildi ve çember ona doğru yaklaşmaya başladı. Ateşin değmesine milimler kala "DUR!! " diye bağırdığımda ateş birden yaklaşmayı bıraktı. Jack'in elinden kılıcı kaptığım gibi kendimi Siller'ın yanında buldum.  "Son sözlerini söyle bence" dedim. Ve elimdeki kılıcı kalbine soktum.  Kılıca baktığımda alev alıyordu.  Benim bile anlamadığım bir dilde birşeyler mırıldandığımda Sillerin bedeni toza dönüştü ve havaya karışıp yok oldu. Bende dizlerimin üstüne çöktüm. Gözlerimden gelen yaşları umursamadım. Birden gözlerim karardı ve gerisi yok...

     Hello bebeklerim. Yeni bölüm geldi.  Diğer bölümde size bir süpriz yapacağım. Şaşıracaksınızzz. Vote ve yorum istiyorum. Bugün içinde 3 vote 1 yorum gelirse bir bölüm daha yazacağım. ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ Seviliyorsunuz bebekler ♥♡♥★☆♡♡♥♡

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin