Çaldı çaldı ve en sonunda açıldı."Düşündün mü Victoria " dedi karşıdaki ses.Bende kendimden emin bi şekilde "Evet" dedim."O zaman sabırsılıkla cevabını bekliyorum." Dedi.Ve ağzımdan o sözcükler döküldü..
"Evet geliyorum." Dedim."Ne yapmam gerekiyor şimdi " karşıdan hemen cevağ geldi."Corstantan caddesindeki benzinliğin oraya gel ama iyi hazırlan birdaha dönüşün olmayacak..."
Nasıl yani dönüşün olmayacak.Birdaha gelemyecek miyim buraya.Tamam arkadaşım yoktu ama bir ailem vardı üvey de olsa.Bana küçüklüğümden beri onlar bakıyordu peki şimdi onları nasıl bırakıp gidecektim.İşte bu sorunun cevabını cidden bilmiyordum.Onlara dönerek "Galiba dönüşü olmayan bir yola sapıyorum ve sizi bir daha göremeyeceğim " dediğim gibi annem ağlamaya başladı. Hemen gidip ona sarıldım babam ise durgunlaşmıştı.Gidip onada sarıldım. "Bizi asla unutma bitanem " dedi annem."Unutmak mı aklımdan çıkmayacaksınız ki " dedim. Ve yukarı çıkıp valizimi hazırladım. İçine pek bişey koymamıştım ne de olsa yeni bir hayata başlayacaktım. Aşağıdan annemin ağlama sesi geliyordu. Üvey de olsalar onları çok seviyordum onlar da beni çok seviyorlardı bunu biliyordum. Boy aynamın karşısına geçip kızıl saçlarımı taramaya başladım. Saçlarım hemen elektiriklenmişti. Gülümsedim 1 gün içinde ne garip şeyler olmuştu böyle. Odanın kapısına doğru ilerlerken odama son defa baktım. Burayı özleyecektim.Küçük çalışma masamı yumuşacık yatağımı ve alev şeklindeki lambamı... Odama elveda diyip aşağıya indim. Geldiğimi görünce kendilerini toparladılar ve kapıya doğru yürüdük.Arabaya geldiğimizde adresi söyledim ve yola çıktık...
Medyada Victoria'nın yandan görünüşü ☆★♡♥☆★♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Science FictionKızıl saçlıyla dalga geçilip durulan Victoria'nın hayatı normaldi. O güne kadar...18 yaşına girdiğinde birşeylerin değiştiğini fark etmişti.Peki ya o gün ne olmuştu.Victoria bu değişikliğiyle yani bu gücüyle nasıl başa çıkacaktı.Tüm bu soruların ce...