11. bölüm

1.2K 90 3
                                    

Hala orada oturuyorduk.  Ama en sonunda Stefan kalktı ve benimde kalkmam için elini uzattı bende uzattığı elinden güç alarak kalktım. Odama kadar eşlik etmişti.  "İyi geceler " dedi bende ona "sanada iyi geceler Stefan " dedim ve gitti. Bende odama girdim. Girmeden önce ışığı açtım çünkü daha fazla ateş görmek istemiyordum.

  Gözümü açtığımda hava aydınlanmıştı. Altıma siyah dar pantolonumu üstümede bej bir gömlek giyip pantolonumun içine aldım. Saçlarımı sıkıca arkadan at kuyruğu yaptığım da o da ne ! Saçım en az 10 cm uzamıştı. Çok garipti. Normalde saçım o kadar zor uzardı ki. Neyse uzaması iyi bişey diyip dışarı çıktım. Çıkar çıkmaz gözüme bana dün saldıran çocuk takıldı.  Dikkatlice baktığımda yemyeşil gözleri sarı saçları vardı. Üstünde beyaz bi tişört vardı. Ben oğlanı incelerken birden Stefan geldi. " günaydın " dedim gülümseyerek. O da " Günaydın " dedi ama sesi neşeden uzak ve duygusuzdu. Acaba o oğlanı süzdüğü mü mü görmüştü ? " birşey mi olsu " diye sorduğumda " hayır " dedi sesi netti ve keskindi. Bu halleri benim tanıdığım Stefan dan uzaktı. Ne olmuştu ki ona ? " gidelim kahvaltı başladı " dedi ve hızlıca önüme geçip yürümeye başladı. Neyi vardı bu çocuğun. Çok kötü hissediyordum. Acaba bilmeden bişey mi yapmıştım. Onu bu halde görünce içimden ağlamak gelmişti.  Genelde çok duygusal değilimdir.  Hatta hiç değilimdir. Gözlerim buğulanmıştı.  Gözlerim dolmuştu. Stefan neden bu kadar duygusuzdu bugün. Ben ona ne yaptım ki. Birden önümü görememeye başladım ve birşeye çarpıp düştüm. Yumuşak bişeye çarpmıştım.  Yere düşer düşmez bacaklarımı kendime çektim.  Kollarımı da bacağıma sardım. Yüzümde öne eğdim. Gözümden bir damla yaş süzüldü. Ne ağlıyor muydum ? Daha şiddetli ağlamaya başladım. Ne oluyordu hiç anlamıyordum ama ağlamamı da durduramıyordum. " victoria! Victoria iyi misin ? Neyin var söyle bana ? Bu serseri mi yaptı yoksa " diyen endişeyle karışık sinirli sesini duydum. Serseri mi ? Kim ? Başımı kaldırdığımda Arthur ' u gördüm. Şaşkınca bana bakıyordu. Birden Stefan iki eliyle Arthur'u itti. " ne yaptın kıza ? Söyle ! " diye bağırdığında Arthur bana bakmayı bırakıp sinirli bi şekilde Stefan'a döndü. " ne yapmışım ben kıza " diye sinirle Stefan'a bağırdı o da. Ne olduğunu anlayamasam da hızlıca ayağa kalktım ve kavgaya hazırlanan Stefan ve Arthur'un arasına girdim.  Bir elimle birini diğer elimde diğerini itiyordum. Birden aynı anda "Ahh!! " diye bağırarak geri çekildiler. Elim biraz ısınmıştı. Galiba biraz yakmıştım onları. "Pardon ama niye kavga ediyosununuz? Iyiyim ben bişeyim yok. Ayrıca hiçbiriniz yüzünden ağlamadım " dediğimde ikiside yüzüme baktı.  Napacağım ben bunlarla. ...

  İlhamsız yazar geldi :D bölüm hiç içime sinmedi ama umarım siz beğenirsiniz :) önemli olan o öpüldünüzz ♡♥ muckk

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin