*Yaşayamadığım Çocukluk*

11 3 7
                                    

"Hikmet kapıyı zorlamayı bıraktı ve gitti bende ağzımı kapatan ellerimi çektim ağlıyordum derin bir nefes aldım sonrasında uyudum sabah kalktığımda evden gitmişti neredeyse bir hafta boyunca evin içinde kaçtım ondan o geldiğinde odama geçip kapıyı kilitliyor dum zaten hep sarhoştu sonra bir gün gerekenden erken geldi ben ise banyo yapıyordum onun geldiğinden haberim yoktu havlum ile odama geçtim ve dolabımdan kıyafet seçiyordum o sırada bir anda kapı açıldı ve odama içki kokusu yayıldı ben ise ne yapacağımı bilemiyordum dolaba dönük bir şekilde donup kalmıştım kalp atışlarımın seslerini duyabiliyordum o kadar kuvvetli atıyorduki vücudum bile titriyordu her atışında yavaşça arkadan yaklaştı ve saçlarımı okşadı sonra eli boynuma kaydı ben ise sıkıca havlumu tutuyordum o kadar sıkmıştım ki eklemlerim acıyordu boynuma kayan parmakları omuzlarımı okşamaya başladı ben ise titrek ve korkak çıkan sesim ile "ne yapıyorsun" diyebilmiştim o da arkadan"çok güzel kokuyorsun"diye fısıldadı yavaşça çekilmeye çalıştım ordan ,onun ile dolabın arasında kalmıştım ani bir hareketle odadan çıkacaktım ki kapının kilitli olduğunu gördüm bana bakıp anahtarı bende dedi "ne yapmaya çalışıyorsun"dedim üzerime doğru yürüdü ve zorla havlumu aldı üzerimden ,onun karşısında çırılçıplak kalmıştım titriyordum bana yaklaştı ve vücudumu ellemeye başladı kaçmaya çalışıyordum ama odada ne kadar kaçabilir dim ki peşimden gelip beni yakaladı ardından sertçe yatağa attı ve o gece beni tecavüz etti hemde uzun bir süre"

Bunları anlatırken göz yaşlarımı tutamamıştım ve sesim titrek çıkmıştı  ardından kafamı kaldırıp sevim hanıma baktım onunda gözleri dolmuştu hatta birkaç damla almıştı derin bir nefes aldı

"Seni koruyacak kimse yokmuş Deniz erken yaşta yaşamaman gereken bir çok şey yaşamışsın istersen bu günlük burada keselim daha fazla zorlanma"

"Tamam"

Dedim ve ayağa kalktım

"Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Bahçeye çıktım bir kenara dayandım soğuk havayı derin derin içime çektim içimdeki küçük çocuk ağlıyordu yaşayamadığım küçük çocukluğum isyan ediyor du

Bir süre derin bir nefes aldım ardından tekrar devam ettim Rüzgar ı gördüm ama selam dahi vermedim hızlıca çıktım evden ve otobüs durağına gittim

Otobüste arka tarafa oturdum ve camı açtım bütün yol boyunca derin nefesler aldım eve geldim saat 16:26 idi kendimi yatağa attım ve uyudum haftanın yorgunluğunu çıkarttım

SON NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin