Sabah telefonun alarmı ile uyandım alarmı kapattım ve ölü vücudumu yataktan kaldırmaya çalıştım, zar zor kalktım ve banyoya gittim aynada gece ağlamaktan moraran ve şişen gözlerime baktım berbat haldeydim aklıma tekrar Burak'ın sözleri geliyordu belki de haklıydı Rüzgar ın sikinde bile değildim bunları düşündükçe kalbimi çok değişik bir hüzün kaplıyordu bu tarz bir hüznü daha önce hiç tatmamıştı kalbim nasıl tepki vereceğini bilemiyor du
Derin bir nefes aldım ve yüzümü yıkadım ardından göz altlarıma biraz kapatıcı sürdüm ve giyinip işe gittim haftam yine aynı şekilde geçiyordu artık Burak gelmiyordu zaten yüzünü dahi görmek istemiyordum bu hafta bana eşlik eden bir hüzün vardı Rüzgar a mesaj atmıştım gördü ama dönmedi bende Pazar gününü bekledim
Pazar günü yine gelip çatmış tı bende hazırlandım ve gittim
Bahçede kimse yoktu sonra eve girdim Sevim hanımın odasına geçtik
"Hoşgeldin Deniz"
"Hoşbuldum geçen hafta gelemedim çok üzgünüm"
"Sorun değil zaten benimde halletmem gereken işlerim var dı"
"Aslında Rüzgar a mesaj attım ama söyledi mi bilmiyorum"
"Evet Rüzgar söyledi"
"Sevim hanım bir şey sorabilir miyim"
"Tabi"
"Acaba Rüzgar a birşey mi oldu"
"Ne gibi"
"Bu aralar bir garip"
"Bende bir kaç kez farkettim canım ama pek bir bilgim olduğu söylenemez konuşmak istedim ama bana iyi olduğunu söyleyip reddetti"
"Anlıyorum sağolun"
"Sorun değil"
"Ben geçen haftadan devam edeyim o zaman"
Kafasını salladı
"Evin içinde Hikmet ten kaçar oldum onunla göz göze gelmek aynı havayı solumak bile istemiyordum beni tecavüz ettiği günü sabahında yataktan kalkamadığımı hatırlıyorum"
"Küçük bedenin çok ağır şeyler yaşamış"
"Her yerim kırılmış gibiydi ve her yerde kan vardı ne olduğunu anlayamamıştım kimse bana bu konulardan bahsetmemiş ti bilmediğim bir kabusun ortasında buldum kendimi bir anda ne yapacağımı bilemiyordum yavaşça yataktan kalktım ve banyoya gittim hiç olmadığım kadar uzun kaldım banyoda uzun süre sürttüm kendimi vücudum kanlardan arınmıştı ama sanki hala kan kokusu vardı bedenimde"
"İnsan belki vücudunu temizler ama beynindekiler işte onları ne kadar sürtsende çıkmaz kolay kolay temizlenmez bu yüzden kendini hep pis olarak görür hele ki daha zihnini dolduracak kadar anıya sahip olmayan birinin beyninde büyük yer kaplar"
"Vücudum artık acıyordu sürmekten ama ben hipnoz olmuş gibi ağlayarak kendimi sürtmeye devam ediyor dum belki bir saatten fazla durdum banyoda ve sürttüm kendimi tenim çok acıyordu en son dayanamadım ve çıktım bacaklarım kıp kırmızı olmuştu dokunamuyor dum bile zorla üstümü giyindim ve kanlı çarşafların karşısında öyle durdum en sonunda hepsini bir poşete tıktım ve poşetin ağzını sıkıca bağlayıp çöpe attım
Odamın kapısını direkt kilitledim ve açmadım yemek için bile çıkmayı düşünmüyordum nedense zaman hiç olmadığı kadar hızlı geçiyor du sanki akşam olmuştu bir anda benim ise kalbim korkudan atmaya başlamıştı yine sonra kapı sesini duydum evde yalnızdım hizmetçi yemeği hazırlayıp çıkmıştı sonrasında ise hikmet geldi benim nefes alışlarım hızlandı ayak sesleri kapıma yaklaşıyordu sonra kapımı tıklattı "Deniz kızım" sesimi çıkartmıyordum "hadi yemeğe" hala cevap vermiyordum"Deniz dün yaptıklarım için çok özür dilerim kendimde değildim kızım yoksa yaparmıydım ben hiç öyle hadi aç kapıyı" ben yemek yemiyicem "olmaz öyle şey aç kapıyı" dedi ama açmadım bir süre sonra gitti bende derin bir nefes aldım o gece evden kaçmayı bile düşündüm ama gidecek hiçbir yerim yoktu zaten gitsem bile bulurdu beni bende mecburen kaldım orada ertesi gün bir kaç saatlik uyku ile uyandım ve yavaşça kapıyı açtım midem açlıktan kazınıyordu yavaşça aşağı indim aşağıda temizlik yapan Derya ablayı gördüm yaşlı bir kadındı yıllardır burda çalışıyordu bana aç olup olmadığımı sordu sonra ise kahvaltı hazırladı bende yedim ondan sonra ise hayatım bir süre böyle devam etti bir kaç kez karşılaştım onunla benden özür diledi ve sarılmaya çalıştı ben ise ona bağırıp uzak durmasını söyledim o da tamam diyerek geri çekildi ama sonra bir gün eve yine sarhoş geldi ve kapıma dayandı açmamı söyledi ben ise açmadım bir kaç kez tekrar ettikten sonra sinirlendi ve kapıyı zorlamaya başladı yeter artık diye bağırıyordu kapıyı zorla açtı sonra beni yine tecavüz etti"
"Ah Deniz im neler yaşamışsın böyle hiç bir çocuk bu tarz şeyler yaşamayı hak etmiyor"dedi ve gözünde bir yaş damladı
"Burda kesebilir miyiz"
"Tabi ki de ne zaman istersen"
"Teşekkür ederim"
"Haftaya görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFESİM
Teen Fictionİşte sonunda oradaydım köprünün kenarında ,karanlık deniz aşağıdan seyrediyordu beni, ben ise son bir kaç kez daha dünyanın kirli oksijenini ciğerlerime dolduruyordum hayatımı düşünüyordum düşündükçe gözümden yaşlar süzülüyordu neden normal biri ola...