Özüm
"Acun, neden yeni bir format yaptı ki?" diye sorduğumda yönetmenin bilmiyorum dercesine omuzlarını silkti.
Zaten bilsen şaşırırdım, yarışmacılara baktığımda hepsinde rapçi olduğunu gördüm.
"Oha lan, maşallah maşallah." diyip durdum.
"Özüm'cüm, ben Survivor'ı çekeceğim. Bu programı sen sunup reytingleri arttır tamam mı eğer düşürürsen tanzimat davası açarım."
Acun'un tehditkâr sesini duyunca anladım ki kaos yaratmam gerekiyordu.
"Tamam patron."
*****
Şimdi yarışmacıları tanıyalım.
Ben Fero: Adım Ferhat, efendi çocuğumdur buraya beleş yemek için geldim. Rap aleminde güzel şeyler yaptım yemek konusunda da onları yeneceğim, hayalim ise Acun'un kadrolu personeli olmak. Buradan zenci arkadaşlarıma selam olsun.
Ezhel: Adım Sercan, içerideki kel feroyla hiç alakam yoktur. Almanya'dan sırf yemek için geldim, arkadaşları yenip birinci olacağım.
No1: Benim burada ne işim var amına koyim, Jack Daniels'imi gören var mı?
Şanışer: Adım Sarp, yemeklerine ve kendime güveniyorum. Umarım kazanırım.
Sokrat: Adım Samet, Sarp için geldim buraya o yüzden de ben kazanmasam da olur.
Şehinşah: Adımı biliyorsunuz zaten, yemeklerim çok kötüdür ama param bitti o yüzden de buraya geldim.
Norm Ender: Yemekteyiz programına özel şarkı yaptım, Acun'a da dedim o da beni hemen koydu.
Ceza: Programa katılan herkesten daha üstünüm, yemekte de üstünüm. Kameracı Bey Yunus geldi mi?
Kameracı: Yarışmacılar hakkında bir bilgi veremem.
Sagopa Kajmer: Bilgin için geldim, yemek hiç umrumda değil.
Murda: Nil Karaibrahimgil'in kek şarkısını çok etkilendim, o yüzden de buraya geldim. Yemek aşkı ile ölüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapçiler Yarışmada
Fanfiction1. Yarışma - Yemekteyiz 2. Yarışma - Temizlik Benim İşim