UFUK, CİDDEN Mİ?

57 7 293
                                    

TehlikeliKimyager   Bu bölüm çok söveceksin.

Ufuk'un dayak yediğini öğrendikten sonra Murat Abiden bütün detaylarını öğrendim.

Meğersem Ufuk; Can, Sercan ve Ender'i idare ediyormuş.

Bunları öğrenmem iyi oldu fakat reytingler düşük olduğu için erken final yapmayı karar vermişti Murat Abi.

"Onca şey oldu abi, nasıl reytingler düşük olur?"

Acun: Ne yapalım, başka program yaparız.

"Sunucu ben mi olacağım abi?"

Acun: Bakarız. Kimde olacak sıra?

"Normal şartlarda Sarp'ta olacaktı ama  final olacağı için bütün yarışmacılar yemek yapıp ekip arkadaşlarımız puanlasın diye düşündüm ama sen bilirsin abi."

Acun: Mantıklı ama bizi kim çekecek?

"O zaman, yemek yapmayan yarışmacılar hep birlikte yemek yapsın. Yemek yapanlar puanlasın." dediğimde Murat abi beni onayladı.

Acun: Öyle yapalım bacım, Can'ın yanına gideceğim. İdare edersin beni.

*****

Önder, kafe yalnız başına oturuyordu. Sevgilisinin gelmesini bekliyordu. Kapıya baktığında sevgilisini görünce gülümseyerek el salladı.

Murda: Sonunda gelebildin aşkım

Önder, sevgilisiyle sarıldıktan sonra birlikte masaya oturdular.

Murda: Seni çok özledim sevgilim, masadakilerden gizlemek çok zor.

Sevgilisinin gözlerine bakarak söylediği bu sözler, sevgilisinin kalbine ok gibi saplamıştı.

Şehinşah: Çok zor, biliyorum. Sensiz yapamayacağımı biliyorsun, Sercan ve Ender yalandı. Tek gerçek sensin.

Murda: Biliyorum, Sercan ve Ender'e aşıkmışsın gibi geldi ama bana çıkma teklifi ettiğini duyunca bana aşık olduğunu anladım.

Şehinşah: Ender ve Sercan boş. Kalbime girdiğin için teşekkür ederim.

Murda: Asıl sen benim kalbime girdiğin için teşekkür ederim.

Şehinşah: Bir şeyler yiyelim.

*****

Şehinşah: Masadaki herkesle sevgili oldum sayılır. Sadece Ceza, Sagopa, Şanışer ve Sokrat kaldı. Onlarla da ayırıp sevgili olurum. Hepsiyle sevgili olup birer feat atsam yeni albümüm hazır olur.

Ufuk, kendi kendine yaptığı hesaptan sonra odasına Ferhat girer.

Ben Fero: Aşkım, ne yapıyorsun?

Şehinşah: Ivır zıvır şeyler.

Ben Fero: İyi, peki. Bu arada Murat Abi'den neden dayak yedin?

Şehinşah: Bana çok ters şeyler yapıyordu, dayanamadım dövdüm onu ama karşılık alınca acıdım ona. Karşılık vermedim zaten döveceğim kadar dövdüm.

Ben Fero: Sen, Murat Abi'yi dövdün öyle mi?

Şehinşah: Evet, artık dayanamadım.

Ben Fero: Vah vah, Murat Abi nasıl kafasına vurmuşsa hayal görüyor. Diye içinden geçirdi.

Şehinşah: Aşkım, benimle feat atsana.

Ben Fero: Olur.

*****

Şehinşah: Ferhat tamam, Önder tamam, Ender tamam, Sercan tamam, Can'a sorsam mı ki? Can'a su içireyim normale döndürdükten sonra feat atar benimle. Geriye kaldı, Bilgin, Yunus, Sarp ve Samet.

Kafeye giren Samet ile birlikte gülümsedi.

Şehinşah: Selam canım.

Sokrat ST: Selam, Sarp nerede?

Şehinşah: Sarp, sonradan gelecek bebek.

Sokrat ST: Neden?

Şehinşah: Senin için süsleniyor.

Sokrat ST: Cidden mi?

Şehinşah: Evet şapşal.

Samet, sandalyeye oturur.

Şehinşah: Samet, ben senden hoşlanıyorum.

Sokrat ST: Ne?

Şehinşah: Baştan beri senden hoşlanıyordum.

Sokrat ST: Olamaz.

Şehinşah: Olur, olur bal gibi olur.

Ufuk'un önceden sipariş ettiği içecekler gelir, içeceklerden biri alkollüdür. Samet, içeceğini içtikten sonra sarhoş olur. Ufuk, Samet'i eve götürür. Zorla feat atırır, ertesi gün Samet ne olduğunu sorar ama Ufuk bir şey demez ve sonunda eğer Sarp'a söylerse onunla feat atığını söyleyerek tehdit eder.

Ufuk sen neymişsin?

Rapçiler YarışmadaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin