Ayrı ayrı kitap yerine toplu bir şekilde bir kitapta toplamak istedim
Bölüm şarkısı: Şehinşah - Yaz Yağmurum
"Evet, Acun'un Yemekteyiz programını bitirme kararından sonra yeni programla karşınızdayım ama tek bir farkla artık saçım sarı."
Programın açılışından sonra yarışmacılara tanışmaya başladım.
"İlk yarışmacımız Yemekteyiz'den tanıdığınız Ufuk Yıkılmaz. Ufuk, nasılsın?" diye sordum.
Şehinşah: Sence ne kadar iyi olabilirim, Ender Sercan'la Mardivlerde tatile gitmiş. Bir de storylerinden gördüm. Rap sayfaları paylaşmış fotoğraflarını, yorumlarda 'Ufuk ağlıyor' diye yazmışlar.
"Ağlıyor muydun peki?"
Şehinşah: Evet.
"Anlıyorum seni. Ufuk, düşündüm de ne yap biliyor musun ritüel dene ama kimden hoşlandığından emin ol tamam mı? Ender mi Sercan mı karar ver artık. Ona göre ritüel yap."
Şehinşah: Ben ikisini de seviyorum, karar vermiyorum.
Seyirci 1: Valla Sadakatsiz'in yapımcısı keşke Volkan rolünü üstlenen Caner Cindoruk yerine sana verselermiş, rolünle bütünleşirdin.
Şehinşah: Zaten ilk bana teklifte sunulmuştu ama ben Ceyda'nın buzdolabını çalmakla meşguldüm.
"Neyse, Ufuk'cum otur sen, ben de diğer yarışmacıları çağırayım. İkinci yarışmacımız Sarp Palaur. Kendisi Şanışer ismiyle sahne alıyor, Sarp ve Samet ayrılmaz bir bütün olduğu için Sarptan sonra Samet'i de çağırmak istiyorum."
Bu sefer Sarp ve Samet el ele tutuşarak gelmişlerdi.
Şanışer: Yemekteyiz'den sonra Sametle uzun uzun düşündük ve sevgili olmaya karar verdik.
Sokrat ST: Balım haklı.
Şehinşah: Hühühü, böyle Enderle olabilirdik ya da Sercan'la. Hühühü.
Ufuk, sesli bir şekilde burnunu silerken bir yandan da ona yakın kamerana yaklaştı.
Şehinşah: Ender, lütfen Sercandan ayrıl. Benim ol, ya da Sercan da benim olabilir. Hiç sorun yok.
Sokrat ST: Aşkım bak, halimize şükretmeliyiz. Ufuk gibi olabilirdik.
Şehinşah: Samet, önceki yarışmada müsait bir yerlerine gazete sokmadığım için mi böyle yapıyorsun?
Sokrat ST: Halimize şükrediyoruz canım.
"Siz de oturun beyler. Diğer yarışmacılarımıza geçelim. Sokakların asi ruhlu çocuğu, o dendiği zaman akla ilk Jack Daniels gelen biri. Can Bozok, namı değer No1."
No1: Bu tantana ne kardeşim. Gece uyumadım çok fazla.
Şanışer: Neden acaba?
İmalı sözlerinden sonra Can gülümsedi.
"Diğer yarışmacımız olan Ender'in kankası olan Norm Erman. Yeni bir kan, yeni bir kişi."
Ufuk, sinsice Erman'a baktı.
Şehinşah: Erman'cım gel yanıma otur.
Norm Erman: Bi' siktir git Ufuk.
Ufuk, nereden bulduğunu bilmediğim gazozu açtı ve arka cebinden ilaca benzer kutuyu da açıp gazozun içine attı.
Şehinşah: İster misin Erman?
Norm Erman: Bu da sevgilisizlikten Nuri Alço filmleri izlemeye başlamış. Sen nasıl bir pisliksin?
Şehinşah: Kalbimi kırıyorsun.
No1: Kalbini sikeyim Ufuk, yeter artık. Bütün herkesle sevgili oluyorsun.
Şehinşah: Hepinizi seviyorum.
"Konuyu uzatmayalım. Son olarak yeni yarışmacılarımız olan Joker, Allame ve Hidra geliyor."
Şehinşah: Fatih buraya çıkacağından haberim yoktu.
Hidra: Sevgili olsaydık söylerdim.
Şehinşah: Sen hâlâ benim kalbimdesin.
Hidra: At yalanı Ufuk. Burada herkes senin nasıl biri olduğunu biliyor.
Şehinşah: Onlara inanma Fatih'im.
Hidra: Ben neden bu yarışmaya katıldım ki.
Allâme: Ben de bu soruyu birden fazla kez soruyorum Fatih. Mete olduğunu bilseydim gelmezdim.
Joker: Jokersiz Allâme, Allamesiz Joker olamaz tatlım.
Allâme: Tatlım falan hayırdır, bu kadar samimiyet nereden geliyor?
Joker: Kalbimden.
Şanışer: Aha Ceza-Sagopa aşkı gibi bir aşk.
Şehinşah: Yunus Abi ile Bilgin Abi neden yarışmaya katılmadı?
"Onlar evlendi ve Türkiye'de değerleri çok fazla göremeyince Amerika'da rap yapmaya karar vermişler."
Şehinşah: Ne ara evlendiler, düğünlerine katılmadım.
"Hepimiz davetliydik, Enderlerde geldiler."
Sokrat ST: Demek ki o yüzden çağırmamışlar dkdkdkdk
Şehinşah: Ender'im bana haber vermeden buraya gelmiş.
"Neyse, bölümün sonuna geldik diğer bölümde yarışmacıların neler yapacağını merak ediyorsanız beklemede kalın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapçiler Yarışmada
Fanfiction1. Yarışma - Yemekteyiz 2. Yarışma - Temizlik Benim İşim