70'LİK CHİVAS REGAL

121 10 17
                                    

Bir dakika sonra Yunus'a baktım, "Yunus'cum, seneden başlayalım."

Sagopa Kajmer: Puanım bir, o da Can'ı tanıdığım için verdim. Yemekler rezalet böyle bir yemek yemedim hayatım boyunca.

"Bilgin'cim, göster bakalım puanını."

Ceza: Kahretsin Yunus'la aynı puan vermişim, Özüm Hanım acaba puanını değiştirebilir miyim?

"Üzgünüm abi, çok geç artık.

Ceza: Tüh, bu adamla ortak bir yönümüz olmasından nefret ediyorum her neyse, Can'ın yemekleri aşırı kötü. Tatları hiç yok, puanım bir.

"Sarp'cım, puanını kaldırabilir misin?"

Şanışer: Her ne kadar yemek kötü olsa da puanım iki, Can'ın düşük almasını istemem tabii.

No1: Baya yüksek verdin, az düşük verseydin.

Sokrat: Sarp'la uğraşmasan sevinirim.

"Beyler sakin olun, Samet'cim yakışıklı naber? Puanın nedir acaba?"

Sokrat: Özüm Hanım, puanım iki o da sosu güzeldi.

"Lütfen bana Özüm de."

Fero: Havada yavşama kokusu alıyorum.

Ezhel: Ben de alıyorum Ferhat.

Sokrat: Peki Özüm.

Sokrat'a baktıktan sonra Ferhat'a döndüm. "Ferhat'cım, ne düşünüyorsun?"

Fero: İlk önce çok sıcak burası ben tişörtümü çıkartıyorum.(o sırada tişörtünü çıkartır) Öncelikle Can'ın çorbasını hiç beğenmedim, etin içinde Chivas mı var?

No1: Hayır, Jack Daniels var.

Ezhel: Çok değişti cidden

"Ben viski tadı alamadım."

No1: Zaten çok fazla koymadım, lezzet katsın diye sos için bir kaşık Jack Daniels koydum. Chivas bitmek üzereydi.

Norm Ender: Yapacağın işi ben...

"Beyler sakin daha bölüm bitmedi, Sercan'cım, puanını görelim."

Ezhel: Puanım bir, sıfır olsaydı eğer en düşük puan sınıf verirdim ama maalesef bir veriyorum.

"Norm cano sen ne düşünüyorsun?"

Norm Ender: Ne diyeyim ki, Can ağzımıza sıçtı. Puanım bir.

Ufak'a döndüğümde direkt bana baktı.

Şehinşah: Can'ı sevmem, yemekleri olmamış bu yüzden puanım bir.

Son olarak Murda'ya baktığımda kesin yüksek verecek diye düşündüm ama sandığım gibi olmadı.

Murda: Can kanka yemeklerin çok güzeldi puanım bir.

Şehinşah: Çok götlük bir durum aq.

No1: Ufuktan beklerdim ama senden beklemiyordum Önder. Kalbimi kırdın.

Murda: Chivas alırım.

No1: Kralsın.

"Herkes puanlarını açıkladığına göre bölümü sıra benim puanım...."

Heyecan müziği

"Puanım üç, o da yakışıklı adamsın diye. Bölümün sonuna geldiğimize göre yarışmacılarımıza ufak hediyeler veriyoruz. Sonuçta parayı ödeyen ben değilim. Senin sevdiğin olan viskiyi hediye ediyoruz Acun Medya olarak."

Elimde Chivas'ın en pahalı viskisi vardı. Can'a verildiğimde mutluluktan ağlayacak gibiydi.

No1: Param buna yetmemişti, teşekkürler.

Yarışmacılar yalnızken:

Ezhel: Önder bu bölüm beni çok şaşırttı, Can'a fazla bir puan vereceğini düşünüyordum ama tam tersine düşük verdi. Umarım bana düşük puan vermez.

Şanışer: Can'ın yemeğini beğenmeme rağmen iki puan verdim ama daha yüksek mi verseydim diye düşündüm bir ara ama o kadar kötü bir yemeğe öyle bir puan vermek daha doğru olur.

Norm Ender: Canım çok sıkıldı puanlama kısmında, Acun Dominikte Survivor çeksin. Bizde burada yemek programı çekelim, hangimiz daha açız belli değil.

Mahmut: Abicim bunu kesme şansımız var, Acun Abi bunu beğenmeyebilir.

Norm Ender: Ben de Yemekteyiz'in programının jeneriğini yapıyorum kardeşim.

Şehinşah: Sarhoş birinden ne bekliyorsunuz kardeşim, anca bu kadar olunur.

Rapçiler YarışmadaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin