"Acun'un aldığı karar ile final bölümü çekiyoruz."
Şehinşah: Nasıl ya?
"Reytingler düşük, o yüzden de final bölümü çekeceğiz."
Şanışer: Tüh ya, peki nasıl yapacağız?
"Güzel bir soru, yemek yapmayan yarışmacılar yarışacak birbirleriyle. Yemek yapanlar puanlayacak."
Sokrat ST: Güzel o zaman. Yapalım.
"Masterchef gibi takım belirleyeceğiz. İki grup olacak, bu son bölüm olduğu için doğal olarak da size güvenim tam."
No1: Bebekler, içecek olarak alkol kullanın.
Şehinşah: Başka emrin var mı bebek?
No1: Bebek falan ayıp oluyor Ufuk.
Şehinşah: Tamam canım.
Acun: Ufuk, program sonrasında bana uğra.
Şehinşah: Tamam Api.
"Kimler jüri kimler yarışmacı onu belirleyelim. Jüriler: Can, Bilgin Abi ve Ender. Yarışmacılar: Sarp, Samet, Ufuk, Sercan, Yunus Abi ve Önder. Yarışmacılar iki takıma ayrılacak, takım kaptanları için yarışmacılar kendi isimleri haricinde kağıtlara yazacak ve fanusun içine yazacak en çok oy alan yarışmacı takım kaptanı olacak."
*****
Sarp, Samet'i. Samet Sarp'ı, Önder Sarp'a. Ufuk, Sercan'a. Sercan Yunus Abi'ye, Yunus Abi Sercan'a oyunu vermişti.
Sonuçlar açıklandığında takım kaptanları Sarp ve Sercan olmuştu.
"Sıra takım belirlemeye Sarp ve Sercan sizi yanıma davet ediyorum. İkiniz takımlarında kimi istiyorsanız onu alın."
Şehinşah: Sercan, beni al.
Ezhel: Almıyorum, Yunus Abi'yi seçmek istiyorum.
Şanışer: Samet'imi almak istiyorum.
Ezhel: Önder, gel bakayım.
Şanışer: Ufuk sen kaldın. Gel bakalım.
Şehinşah: İtirazım var, kabul etmiyorum.
Acun: Emin misin?
Şehinşah: Emin değilim.
Acun: Devam edelim bakalım.
"Size vereceğim görevleri yapacaksınız. Sercan'ın takımı; mantar çorbası, Patatesli havuçlu mantı, manolya tatlısı yapacak. Kendi aranızda paylaşın yemekleri. Sarp'ın takımı; Düğün çorbası, Mantarlı patates graten ve Kedidilli Muhallebi, siz de kendi aranızda bölüşürsünüz. Herkes kendi yaptığı yemekler/tatlılarla sorumlu. İki saatiniz var, başarılar."
*****
İki saat sonra
İlk önce Sarp'ın takımıyla başladılar, Can ilk başta düğün çorbadan başladı. Onu Samet yapmıştı.
No1: Hmm, tanı değişik.
Sokrat ST: Viskiden başka bir şey mi giriyor acaba?
No1: Girdi, Acunla kebapçıya gittik. Kebap yedim.
Sokrat ST: Cidden mi?
No1: Kes lan, sıfırı basarım.
Can daha sonra Mantarlı patates grateni yedi, onu da Ufuk yapmıştı.
No1: Lan Ufuk elin ne kadar da güzelmiş.
Şehinşah: Ne sandın canım. Her zamanki halim.
No1: Övünme canım.
Şehinşah: Tamam.
Can bu sefer Sarp'ın yaptığı tatlıya geçti.
No1: Hmm.
Şanışer: Hmm.
No1: Ok.
Diğer jürilerde benzer yorumlar yapmıştı Sarp'ın takımına.
Sercan'ın masasına geçtiklerinde Ender Sercan'a sarıldı.
Norm Ender: Çok güzelsin.
No1: Kusucam.
Norm Ender: Kıskanma canım.
No1: Siktir.
Yemekleri jüriler birer lokma aldıktan sonra puanlama kısmına gelmişlerdi.
Ender, Sercan'a 10 puan verirken Bilgin Abi Yunus'a aynı şekilde 10 puan vermişti. Can'ın puanı Sercan'a girince Sercan Endere sarılarak ağlamaya başladı.
Ezhel: O parayla Mardivlere gidebiliriz Ender.
Şehinşah: Bu işte şike var. Ender Sercan'ın sevgilisi.
"Ender'in kime oy vereceğini karar veremeyiz Ufuk."
Acun, parayı Sercan'a verirken Sarp ve Samet birbirlerine sarılıyordu.
Sokrat ST: Tatile çıkacaktık.
Şanışer: Bir dahaki sefere.
"Diğer programlarda hoşça kalın."
*****
Serinin ikinci kitabı Temizlik Benim İşim olacak. İkinci kitabı da bu kitap gibi kısa yapacağım, 10-20 bölüm gibi olacak. Yarışmanın kazanı Sercan olduğu için diğer kitapta olmayacak ama adından çok bahsedilecek. Aynı şekilde Enderle tatilde olduğu için Ender de olmayacak, o yüzden istediğiniz rapçi varsa yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapçiler Yarışmada
Fanfiction1. Yarışma - Yemekteyiz 2. Yarışma - Temizlik Benim İşim