SHİP Mİ?

175 12 79
                                    

"Bugün Can'la başlayacağız, belirlediğimiz evde yemek yapacak. Bugünün yemeğini belirledin mi Can?"

"Birinci olan kişiye kaç lira para vereceksiniz?" diye sordu Can.

"Acun bana 20 bin lira demişti, senin anlayacağın o parayla seksen bir tane 70 lik Chivas alabilirsin."

"Oha lan, ben o zaman soslu biftek ve domates çorbası yapacağım. Tatlı olarak dondurma."

Ayakta zar zor duran Can dayanamayarak sandalyeye oturdu ve bardağına Chivas koydu.

"Dondurmayı kendin mi yapacaksın?"

"Neden dondurma yapayım, dolapta var ya." diye kötü kötü baktı.

"İki saatlik bir süren var Can, iki saatin sonunda masa da dahil her şeyi tamamlamış olacaksın." dediğimde Can'ın homurdandığını duydum.

Çok fazla önemsemedim, bana ne.

"Hazırsan başlatıyorum süreyi." dediğimde bir şey demedi ben de süreyi başlattım.

Dolaptan bifteği çıkartıp tezgaha koydu, bifteğe bakıp "biftek bana bak, nasıl soslu biftek olacaksın söyle bana."

Aptalmış gibi Can'a baktığımda "ne bakıyorsun, ilk defa mı biftek ile konuşan biriyle mi karşılaşıyorsun?" diye sordu.

Evet.

*****

2 saat sonra

"Evet, Can yemeğini tamamladı, masada hazır olduğuna göre yarışmacılar yavaş yavaş gelir."

Kameraya konuşmayı bitirdikten sonra Mahmut'a(kameracı adam) bakıp bir bardak kola istedim.

Kolamı içerken rapçilrin geldiğini bildirdiler, haliyle yarım kalan kolama üzüntüyle baktım.

Aklıma Acun gelince hemen arabadan inip eve girdim. Çoktan yarışmacılar girmiştiler.

*****

Ceza: Bu herifin ne işi var be?

Sagopa: Mendebur suratlı, senin için mi geldim sandın?

Ceza: Tabii ki de benim için geldin.

Şanışer: Sakin olur musunuz lütfen?

Sagopa: Sen karışma

Norm Ender: Ship.

Ceza: Ender, saçmalama. Yunus ile aramızda hiçbir şey olmayacak.

Sagopa: Sen öyle san diye fısıldadı.

Şehinşah: Can nerede kaldı ya?

Fero: Neredesin lan sarhoş?

Can, elindeki tabaklarla servis yapmaya başladı. Masaya çorbaları koyarken bir yandan da kötü kötü yarışmacılara bakıyordu.

No1: Bu Ufuk'un ne işi var? Hiçte sevmem.

Şehinşah: Can, yaptığın çorbayla boğmamak için kendimi zor tutuyorum.

No1: Bir de beni mi tehdit ediyorsun davar?

Ceza: Beyler bunu sözlü olarak değil yemeklerinizde dissleşin.

No1: Az önce Yunusla tartışmıyor muydun lan sen?

Sagopa: O ayrı bu ayrı yeğenim.

Rapçiler YarışmadaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin