Alison's Pov
"Εγώ " ακουστηκε η φωνη του Harry στην αλλη γραμμη.... ποιος εγω μωρη φραγκοκοτα (αυθορμητο παλι χδ) ? Που θες να ξερω οτι εισαι εσυ.... το ξερω οτι το ξερω οτι εισαι και ξερω οτι το ξερω οτι το ξερεις εσυ οτι το ξερω εγω, αλλα εσυ πως ξερεις στα σιγουρα οτι εγω ξερω οτι εισαι εσυ? ΔΗλαδη ναι... το ξερω... αλλα και παλι...
"Γεια σου Harry" ειπα προσπαθοντας να ακουστω ευγενικη.
"Τι κανεις; ".... προσπαθω να κοιμηθω αλλα κατι γιδια σαν εσενα δεν με αφηνουν κανοντας την ζωη μου δυσκολα... σκευτηκα.
"Μια χαρα εσυ;" απαντησα τελικα και σηκωθηκα απο τον καναπε.
"Μια χαρά " μου απαντησε καθως εγω ειχα πλεον σηκωθει απο τον καναπε και τακτοποιουσα τα πραγματα. Τα μαυρα αθλητικα μου και την τσαντα μου που ειχα πεταξει στον καναπε, "Λοιπον ελεγα..." συνεχισε ο Harry καθως εγω εκλεινα τα φωτα και προχωρουσα στα τυφλα κατευθυνομενη προς το δωματιο μου ¨"Εαν ηθελες αυριο να συνεντηθουμε... " μεχρι που εφτασα στο δωματιο μου . Ανοιξα την πορτα μου και μπηκα μεσα. Την εκλεισα απο πισω μου , ανεβηκα στο κρεβατι μου και κουκουλωθηκα με το ζεστο μου παπλωμα...
"Φυσικα." του απαντησα τελικα. " Τι ωρα θες;"
"Οποτε θες εσυ δεν εχω προβλημα.."
"Τα λεμε στις.... 11.00 ? " τον ρωτησα.....
"Φυσικα... στο Richmond?" Δηλαδη θα οδηγαω μιση ωρα πρωινιατικα? Αλλη ορεξη δεν ειχα...
"Δεν μπορω, ειναι μακρια και εχω μια δουλεια για αργοτερα" ειπα μιας και ηταν αληθεια. Ειχα προπονηση με τον Andrew αργοτερα."Αλλα ξερω το τελειο μερος. Ξερεις, για εσενα , απομονωμενα μακρια απο τα φλας και ολα αυτα... Να με περιμενεις αυριο στις 11.00 κατω απο το μάτι του Λονδινου. Τα λεμε. " του ειπα χαρρουμενα και του εκλεισα το τηλεφωνο στην μουρη. Σιγουρα θα επερνε τηλεφωνο ειχα σκευτει και ειχα αποδειχθει για αλλη μια φορα σωστη. Αυτη ηταν η τελευταια μου σκεψη, οταν τελικα εκλεισα τα ματια μου και κοιμηθηκα.....
"Got a secret can you keep it swear this one you'll save, better lock it in your pocket take it this one to the grave. If I show you then I'll know you wont tell what I said, cause two can keep a secret if one of them is Dead. Got a secret can you keep it sw... " ήχησε το τραγουδι secret στα αυτια μου. Το πρωινο ξυπνημα ηταν ενα απο τα χιλιαδες πραγματα που μισουσα. Άρπαξα το τηλεφωνο μου και κοιταξα στην οθονη. 9.30 ακριβως. Το πρωινο ξυπνημα το σαββατοκυριακο ειναι το χειροτερο.
Τελικα μετα απο αλλα δεκα λεπτα χουζουυρεματος (απο τα στρουμφακια μου ηρθε αυτο χδ) σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και κατευθηνθηκα προς το μπανιο. Ανοιξα την πορτα και αμεσως αντικρησα μια μαυρομαλλα μαυροντυμενη με ανακατεμμενα μαλλια, ματι βρυκολακα και πασαλημενη μασκαρα παντου. Αυτη την στιγμη θα εβαζα το χερι μου στην φωτια οτι η μορφη που αντικριζα ηταν η το Τερας του Λοχ Νες ή η Αναμπελ.
YOU ARE READING
Secret love //with One Direction
FanfictionH Άλισον Γουεστ....ειναι ενα 20χρονο μυστηριωδης κοριτσι....αυτο απαιτει και η δουλεια της μαλιστα...παρολα αυτα,συμφωνα με την ιδια , με οσα και να εχει μπλεξει...λατρευει την δουλεια της.Μια μερα ομως,ερχεται αυτη και εκτος απο καινουρια υποθεση σ...