Κεφάλαιο 5

308 33 16
                                    

Harry's Pov

Προχώρησα και λιγα μετρα μακρια απο το αυτοκινητο μου ειδα μια κοπελα, να βρισκεται αναισθητη στην ασφαλτο. "Μπραβο  Χαρρυ, μπραβο χαρρυ αγορι μου τα καταφερες παλι " σκευτηκα σαρκαστικα. Ηταν η τριτη φορα που τρακαρα μεσα σε εναν μηνα. Τετοια πραγματα ουτε στι ταινιες δεν γινονται δηλαδη. Ετσι, πηρα την κοπελα προσεκτικα , την σηκωσα και απομακρυνοντας το μηχανακι που βρισκοταν μπροστα στο αυτοκινητο μου την εβαλα στο αυτοκινητο,στην θεση του συνοδηγου.

Δεν ηξερα τι να κανω. Αμα ειχε παθει κατι οχι μονο θα ειχα τυψεις αλλα αλλο ενα δυσεκατομμυριο ανθρωποι θα με κατηγορουσαν χαρη στα μιντια.

Ετσι,βγηκα απο το αμαξι και κοιταξα τριγυρω μου. Κανενας, η περιοχη αυτη  ονομαζοταν Μειλζγουντ, και δεν υπηρχε ψυχη ττετοια ωρα. Τα περισσοτερα διαμμερισματα ηταν πανω απο 200 ετων, ηταν κυριως αρχοντικα και ηταν ξεχασμενα, κανεις δεν κατοικουσε πλεον εκει εκτος απο ελαχιστους ηλικιωμενους ανθρωπους που εψαχναν να βρουν την ησυχια τους. Τουλαχιστον δεν κυνδινευα απο τους δημοσιογραφους.

"Σκατα" ψυθηρισα καθως ειδα τον προφυλαχτυρα. Ειχε...παραμορφωθει...οχι πολυ αλλα δεν ειχα ουτε 2 εβδομαδες αυτο το αυτοκινητο. Ειχαν περασει τουλαχιστον πεντε λεπτα, οποτε τελικα μπηκα στο αυτοκινητο και πηρα τηλεφωνο τον Ζευν...

Alison's Pov

Εχεις μολις πατησει και καλα ανθρωπο με το αυτοκινητο σου, και αυτο που κανεις ειναι να κοιτας το αυτοκινητο σου για διχως γρατζουνιες? Μολις τρακαρες, προφανως το αυτοκινητο σου εχει χτυπησει καπου, εκτος εαν ειναι φτιαγμενο απο διαμαντι. Ξεπερασε το. Και ασχολησου τωρα με την κατα πασα πιθανοτητα νεκρη που βρισκεται μεσα στο αυτοκινητο σου ηλιθιε πανιβλακα της προκπης. Δηλαδη εμενα.

Και ναι, τελικα ο θεος η καποιος ακουσε τις προσευχες μου και ο διασημος εξυπ νακιας τραγουδιστης που καθμουν στο αμαξι του, μπηκε μεσα. Επιτελους. Και τοτε ακουσα την φωνη του.

"Ναι" ειπε...

"Ελα ρε, που εισαι ?" ακουστηκε μια αλλη αγνωστη φωνη. Και ναι ο πανιβλακας αγνοει για χιλιοστη φορα σημερα το πτωμα διπλα του. Δεν ειμαι πτωμα αλλα αυτος που το ξερει? Μολις πηγε να με πατησει με το αυτοκινητο του. Δεν ειδε αν αναπνεω, δεν μετρησε τους παλμους μου τιποτα. Συληπητηρια στην κοπελα που θα τον παρει. Νομιζω πως τελικα ταιριαζει με αυτη την στραυομουτσουνιασμενη  Τευλορ. Και οι δυο τους ναισθητα κατσικια.

Secret love //with One DirectionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora