Alison's Pov
Ή ώρα ηταν ... αργα.
Τι σημασια εχει η ωρα? Καμια. Ηταν αργα. Και εγω βρισκομουν κλεισμενη στο Sec.Room . Είχα καθησει στην πολυθρόνα κατω απο τον χαμηλο φωτισμο του στρογγυλου φωτηστικου που κρεμοταν κατω απο το κεφαλι μου και κοιτουσα τον κενο γκριζο τοιχο.
Είχαν συμβει πολλά τελευταια. Και όταν ελεγα τελευταια εννοουσα την τελευταια εβδομαδα. " Μια μελαχρινη " ηταν τα λογια του Chris. Και το τίποτα της Emma δεν βοηθουσε ιδιαιτερα . Τα υπολοιπα στοιχεια ήταν.... ελαχιστα .Η Emma ήταν η μεταφορεας . O Thomas ο αποστολεας. Ο Chris ο παραληπτης.
Η Emma είχε παρει τα χρηματα. Έδωσε σημα στο Thomas. Ο Thomas περιμενε. Αυτη ήταν η συμφωνια . Μολις γυριζε η Emma ολα θα ηταν ετοιμα. Η Emma εφυγε . Μπηκε στο παλιο εργοστασιο σοκολατας . Περασε στην πρωτη "παροδο" . Περασε την δευτερη "παροδο " . Λιγο πριν προχωρησει για την τριτη ακουσε εναν θορυβο. Κανονικα θα υπηρχε και δευτερος μεταφορεας στην μεση της διαδρομης σε εκεινο που ειχε φτασει η Emma αλλα αυτη δεν ηταν κανονικη υποθεση. Για αυτο γινοταν σε εκεινο το μερος. Αφορουσε μελη εξω απο τον κυκλο . Δεν χρειαζοταν φρουρους. Δεν υπηρχε κυνδινος. Εκει πηγαινε μονο ενας μεταφορεας ο οποιος ηταν της κατωτερης βαθμιδας. Συχηθως εκπαιδευομενος. Ετσι ηταν και η Emma. Hταν μονη , σε ενα εργοστασιο για μεταφορα, εκομα εκπαιδευομενη . Ακουσε θορυβο. Πηγε να ειδοποιησει τον Thomas αλλα πρωτου προλαβει να ανοιξει το μικροφωνο, ενιωσε ενα χερι να καλυπτει το στομα της με ενα ειδος ρουχου.
Χλωροφόρμιο.
Χημικη ουσια. Πεντε μονο λεπτα απο την εισπνοη ενος αντικειμενου "ποτισμενου " με χλωροφόρμιο αρκουν για να καταστησουν ενα ατομα αναισθητο .
O Chris περιμενε ωρα. Η Emma δεν ερχοταν . Παρακουσε τις οδηγιες . Εφυγε απο την Εξοδο 1 στην οποια θα δινοταν τα χρηματα. Εφτασε στο Κεντρο. Δεν ηταν κανενας. Προχωρησε στην τριτη "παροδο" . Τοτε ειδε μια μελαχρινη με μασκα . Ο Chris δεν θα ηξερε την μεταφορεα. Ετσι λειτουργουσε . Και η μεταφορεας δεν ηταν πλεον η Emma. Ηταν αυτη που την ειχε αφησει αναισθητη στην αρχη της τριτης "παροδου" . Ο Chris δεν το ηξερε . Πηρε τον φακελο. Τον ανοιξε . Ηταν εκει. Τα χρηματα. Η μεταφορεας εδωσε σημα. Γυρισε για να φυγει οταν ειδε τον Thomas.
" Δεν ειναι η μεταφορεας " ειπε ο Thomas στον Chris . H μελαχρινη με την μασκα πηγε να του επιτεθει . Απο πισω του εμφανιστηκε ενας τυπος μαυροντυμενος που φορουσε μια ασπρη μασκα και αυτος. Ο Chris κατευθηνθηκε προς τον Thomas . Ηταν αδερφος του . Δεν θα αφηνε ποτε να παρει την ευχαρηστηση αυτη απο τα χερια του. Αμα τον σκωτωνε ποτε καποιος θα ηταν αυτος.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret love //with One Direction
Hayran KurguH Άλισον Γουεστ....ειναι ενα 20χρονο μυστηριωδης κοριτσι....αυτο απαιτει και η δουλεια της μαλιστα...παρολα αυτα,συμφωνα με την ιδια , με οσα και να εχει μπλεξει...λατρευει την δουλεια της.Μια μερα ομως,ερχεται αυτη και εκτος απο καινουρια υποθεση σ...