Κεφάλαιο 12

325 30 25
                                    

Alison's Pov

" 'Εχουn περάσει πάνω απο δύο εβδομάδες " μου ειπε η Taylor η οποια προχωρούσε λίγο πιο μπροστά απο εμένα όσο εγώ κοιτούσα το μέρος γύρω μου. Ήταν απλα τεραστιο. Δεν λεω, και το δικο μου μεγαλο ηταν. Υπερβολικα μεγαλο για ενα ατομο. Αλλα αυτο, ξεπερνουσε καθε οριο φαντασιας. Ήταν σαν ΄παλάτι. Σαν αυτα που ονειρεύεται καθε πεντάχρονο οτι θα παντρευτεί τον πρίγκιπά της και θα μείνουν σε ένα τετοιο παλάτι. Μπορεί η Taylor να μην έχει ΤΟΝ πρίγκιπα αλλα το παλάτι το βρήκε σίγουρα. Δεν θα μου έκανε καμια εντύπωση αν στο υπόγειο της φύλαγε μέσα σε τίποτα κελάρια κανένα στεμμα ή κανέναν μονόκαιρο. " Ελπίζω να έχει υπάρξει κάποια πρόοδος απο την τελευταια φορα που συναντηθήκαμε. " συνέχισε όλο νόημα καθως εγώ κοιτούσα τριγύρω μου. Βρισκόμασταν πλέον στην βεράντα. Με τα επιβλητικά σκαλισμένα αγάλματα που βρισκόταν αντι για καγκελα, στο σχήμα της γοργόνας , και την υπέροχη θέα πράσινο να διακρίνεται γύρω απο το "πριγκιπικό " σπίτι της Taylor  μπορούσα πλεον και ελυθερα να πω... εντάξει τώρα τα είδα ολα, ο μονοκερος που ειναι?

"Λίζα " είπε τσιριχτά ενώ κάθισε σ΄το στρογγυλό λευκό τραπέζι δίπλα στο τοίχο. Βήματα ακούστηκαν απο το εσωτέρικο του σπιτιού όταν τελικα την εμφάνισήτης έκανε η λεγόμενη Λίζα, μια μελαχρινή μεσήλικη, γύρω στα 40 μαλλον απο την Κίνα.

" Μάλιστα κυρία. " απάντησε ενώ έφτιαχνε ταυτόχρονα το δίπλωμα της υπηρετικής μαύρης φούστας της και άσπρης ποδιάς που λογικά της είχε επιβαλλει η Taylor να φοράει.

" Φέρε ένα ... White Russian και... " είπε κοιτάζοοντας με . " Νερο, μόνο αυτό " απάντησα και χαμογέλασα στην Λίζα.

"Μάλιστα κυρία . " απάντησε πάλι η Λίζα και έφυγε.

"Λοιπόν, όπως σου είπα και πριν, " έιπε κάνοντας μία παύση " έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες " συνέχισε όλο νόημα." Έλπίζω να έχει γίνει κάποια πρόοδος. " είπε μετά απο μία άλλη παύση.΄

'Εχουν περάσει δύο εβδομαδες.

Έχουν περάσει δύο δύσκολες εβδομάδες.

Έχουν περάσει δύο υπερβολικά δύσκολες εβδομάδες. Είπα απο μέσα μου. Είχαν συμβει πολλά τον τελευταίο καιρο. Αλλα το τηλεφώνημα . Αυτό ήταν το αποκορύφωμα. Κάποιος ήξερε . Ήταν μια ηχογραφημένη συνομιλία. Αλλα το θέμα ήταν οτι εγώ άκουγα μία ηχογραφημένη συνομιλία σε κασέτα απο κινητό. Έτσι τα στοιχεία άλλαζαν. Δεν θα μπορούσα να καταλάβω εαν η συχομιλία ηχογραφήθηκε απο κάπου κοντά η μακρυα .

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Feb 13, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Secret love //with One DirectionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant