Κεφάλαιο 1

898 79 28
                                    

Alison's Pov

''Ηello, I'm ringing,is anybody hear gonna pic me up?ring ring...'' άκουσα το εκνευριστικό ringtone  του τηλεφώνου μου....εκνευριστικο γιατι μετα απο επτα ολοκληρες βασανιστηκες ωρες στην σχολη,δεν εχω και πολυ ορεξη να καθομαι και να απανταω στον καθε προβληματικο....δηλαδη δεν μου εφταναν οι καθηγητες μ,επρεπε τωρα να απαντησω και στο τηλεφωνο...γρρρρρρρ.....

Κοίταξα το τηλεφωνο και ειδα οτι ήταν ο Andrew...o Andrew ηταν ένας απο τους ελαχιστους φιλους μου και το αφεντικο μου.Γνωριζόμασταν απο το λύκειο,περασαμε στην ιδια σχολη,για αστυνομικους,συγκεκριμενα στο τμημα ανθρωπωκτωνιων(απο φαντασια σκιζω παντως δεν μπορειτε να πειτεε χδδ) .....ο Andrew ομως αποφασισε να τα παρατησει,εγω τωρα ειμαι στο τριτο ετος, και δουλευω μαζι με τον Andrew και αλλα δύο παιδια απο την σχολη.Εδω και τρια χρονια,απο τοτε που τα παρατησε ο Andrew,δημιουργησαμε αυτη την ομαδα...το ''γραφειο'' ιδιωτικων παρακολουθήσεων...ντεντεκτιβ,κατασκοπος,μυστικος πρακτορας...οπως θελει το λεει ο καθενας...Βεβαια,χαρη σε αυτην την δουλεια,μπλεχτηκα σε παρα πολλα...αλλα αυτο ειναι τελειως ασημαντο,αν σκεφτει κανεις τα λευτα που περνω,με τα οποια πληρωνω και την σχολη,και εκτος αυτου,το επαγγελμα αυτο,μου αρεσει...

Τότε,σήκωσα το τηλέφωνο...:

Al: Andew...               

An:Χέι Alison τι κάνεις?

Al: Μιλαω μαζι σου στο τηλεφωνο...??!! απαντησα βαριεστημεεεεενα

An: Τωρα αυτο για νεο μας το λες??Τελος παντων....σου έχω καλα νεα..ήρθε καινουρια υποθεση....!

Al: Πωωω τώρα βρηκε??

An: Τι?Δεν χέρεσαι....

Al: Οχι ρε,δεν ειναι αυτο...τον τελευταιο καιρο ομως μας εχουν ξεθεωσει οι αθεοφοβοι στην σχολη με αυτες τις μαλακιες τα διαγωνισματα....τουλαχιστον ξεκιναει και η πρακτικη τωρα....

An: Αα...καταλαβα.... μου απαντησε καπως παραξενεμενος....ισως?

Al: Για αυτο αμφιβαλλω,αλλα τελος παντων...αντε,πες μ τωρα.....

An: Τι να σ πω?

Al: Για την υπόθεση ρεεεει !Που ζεις εσυ καλε???

An: ..Ε,και εσυ....τελος παντων...για την υποθεση....λοιπον,προκειται για παρακολουθηση,ξερεις τους One Direction?

Αl: Ωχ...ναι τους ξερω...προσεχε τι θα πεις ομως!

An: Λοιποοον....ηρθε η κοπελα ενος απο αυτων...ηταν μια ξανθια,ψηλη...Taylor Swift την λεγανε...

Al: Δεν προχωραμε στο ψητο λεω γω...μιση ωρα τωρα.....

An: Ηρεμησε παιδακι μ και εσυ!Τελος παντων,τι ελεγα?Α,ναι,λοιπον,εμενα δεν μ ειπε και πολλα ,μονο οτι θελει απλα να παρακολουθησεις το αγορι της...ξερεις τα συνιθισμενα....λοιπον,σας εκλεισα ραντεβου για σημερα,σε κανενα μισαωρο οκευ?στα starburks,θα σου πει λεπτομερειες απο εκει....

Al:Σε μιση ώρα???Μου κανεις πλακα??Ουτε...

Δεν προλαδα να τελειωσω την προτασή μου,και ο Andrew,μου ειχε κλείσει το τηλεφωνο σα μουτρα...''Αμα σε πιασω εγω στα χέρια μου,θα δεις τι παθεις!!'' ψιθηρισα μεσα απο τα δοντια μου.....μα σε μιση ωρα??Μιση ωρα??Μπορει τωρα να βρισομουν στον Βορειο πολο...αν και δεν βρισκομουν.....τα starburks ηταν τουλαχιστον ενα τεταρτο μακρια με το μηχανακι....και εγω ουτε που ειχα φτασει σπιτι...δηλαδη ποτε θα προλαβαινα να παρω εναν χαλαρωτικο υπνακο οπως κανω συνεχεια αφου γυριζω απο τη σχολη....ε με τετοιες βλακειες που ακουω εκει μεσα δεν χρειαζομαι και πολυ να τρελαθω....θεε μ...αντε να προλαβω ομως τωρα....

Με όλα αυτα λοιπον,εφτασα στο σπιτι μου...μπηκα μεσα και πηγα στο "Sec.Room" και αρπαξα κατευθειαν ενα ντοσιε με γυαλια.Κοιταξα το ρολοι μ και ειδα οτι ηταν 14.48 ...ουσιαστικα,εφυγα τρεχοντας....κατευιηνθηκα προς το μηχανακι μου,που το ειχα αφησει ενα τετραγωνο πιο κατω,ανεβηκα,εβαλα μπρος και κατευυθηνθηκα προς το μερος συναντησης.......

____________________________________________________________________________

 Γεια σας κοριτσαρες μ.....το ξερω το κεφαλαιο αυτο δεν ηταν και οτι το καλυτερο,οντως....εχω σκευτει πολλααααα ομως για την συνεχεια!Πιστεψτε με...θα μεινετε στον τοπο απο την φαντασια μ..λολ...ειχα εμπνευση στα ονειρα μ τι να κανουμε χδδ τεσπα,θεεεενκσ γιου πααααρα πολυ που διαβαζετε την ιστορια μ,αλλα μιας και δεν εχω πολλους αναγνωστες μεχρι στιγμης θα ηθελα αν μπορουσατε να το πειτε και σε αλλες wattpaders...η οπως τελος παντων λεγονται =) Αφιερωση...αν και δεν εχω μαθει ακομα πως να κανω λολ....θα παρει αυτη που θα κανει το πρωτο σχολειο....

Φιλαααακια,και όπως ειπαμε! Vote και Com πλιιιιζζζζζζ

Κατια <3

Secret love //with One DirectionWo Geschichten leben. Entdecke jetzt