Artık mahalleye gelmiştim.Tüm meraklı bakışların üzerinde olduğumu görebiliyordum ve hepsi bir ağızdan soru soruyor neler olup bittiğini anlatmamı istiyorlardı.Bende olan herşeyi anlattım bir anda herkesin beni kahraman ilan ederek alkışlamasına çok şaşırmıştım.Çünkü ben olanı yaptım sadece.Helen'in cesedi otopside inceleniyordu.Darp ve taciz izleri rastlanmıştı.Bu izlerin kime ait olduğu zaman alabilirdi ve Emre bu zamandan faydalanarak kaçabilirdi ve hiçbir zaman bulunamıyabilirdi.Bir hafta sonra Emre'nin mahkemesi vardı ve tek şahit ben olduğum için oradaydım.Herşeyi anlattım ve kanıt olarak Helen'in üzerindeki darp izleri Emre'ninkiler olduğu testlerle kanıtlanmıştı.Karar anı geldiğinde hakim tecavüze uğrayanın18 yaşından büyük olduğu için 24 yıl ceza verdi.Eğer 18 yaşından küçük olsaydı müebbet tutuklu kalacaktı.Başkasının ölümüne neden olmasından dolayıda 9 yıl toplam 33 yıl tutuklu yargılanmak üzere ceza evine götürüldü.O yüzündeki nefret ve bir o kadarda pişmanlıkla bakan ifade etkileyici olmasına rağmen o adama acımam saçmalık olurdu.Ailesi utançtan birkaç hafta sonra köylerine döndü.Ama içim rahattı.Bazı insanlar gibi sessiz kalmak yerine konuştum ve adalet yerini buldu.Şimdi Helen'in ölümünün üstünden 8 yıl kadar geçti.Emre hala cezaevinde.O masum iffetli genç kızımızı unutmamak için sokağımızın ismini "Helen" koyduk.Sonuç olarak ortada iki sönmüş gencecik hayat kaldı ve birde Helen'in haber olduğu 3. Sayfa bir gazete...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tecavüz(Düzenleniyor.)
Fiksi UmumYaşadığım mahallede şahit olduğum korkunç bir tecavüz olayı...