Ochrana
Ochrana vás bude doprovázet celou vaší praxi čarodějnictví. Ochrana a očišťování je vždy na prvním místě . Ochrana je tu od toho , aby jste se chránili před negativní energií , zlými entitami, kletbami apod. Ochrana se dá dělat různými způsoby.
Co vás může chránit ?
Sůl - Sůl bude vaším skvělým kamarádem , jelikož vás chrání před vším. Proto se dělají solné koupele pro ochranu. Můžete ale také použít jiné druhy soli než jenom kuchyňskou , jako např. : mořská sůl , himalájská sůl , černá sůl ( o té si řekneme o kousek později) apod. Ze soli se také dá dělat magický kruh. Chci říct , že pokud děláte rituál venku , tak nesypejte sůl na rostliny , jelikož je může sůl poškodit. Sůl patří k elementu země. Černá sůl se skládá ze soli a popele z vašich vykuřovadel a slouží k ochraně proti kletbám.
kadidlo - Kadidlo , jakožto kouř vás očisťuje a chrání. Kadidlem se očisťuje dům , pokoj , všechen nábytek , pomůcky , tarot , krystaly , sebe . Vlastně všechno možné. Místo kadidla můžete použít vonné tyčinky. Kadidlem se očisťuje hlavně oltář , pomůcky a věci ke kouzlu nebo rituálu. Kadidlo patří k elementu vzduch.
Svěcená voda - Svěcená voda je snad nejznámější věc k ochraně. Svěcená voda se skládá ze soli a vody a někdy oleje. Nejčastěji se používá v křesťanských kostelech. Svěcená voda se stříká do každého rohu pokoje , či místnosti. Svěcená voda patří k elementu vody.
Ochranné svíčky - Ochranné svíčky jsou prostě svíce přikázány k vaší ochraně. Nic na tom není složité , jenom si vezmete bílou nebo černou svíci ,( čajovka úplně stačí) namažete ji olejem a poprosíte ji , aby vás chránila do té doby , dokud nedohoří. Svíce patří k elementu ohně.
Šalvěj , Palo Santo a podobné bylinné vykuřovadla - Šalvěj je hodně známá bylina , často se využívá k léčení. Šalvěj hodně pomáhá k bolesti hlavy , krku , zubů , ale také hodně pomáhá k trávicím potížím. Šalvěj je také hodně protizánětlivý. (tohle ale probereme jindy) Šalvěj jako vykuřovadlo se hodně doporučuje pokud máte doma zlé duchy nebo negativní energii . Zlým entitám prostě byliny smrdí. Vykuřovadla z bylin si dělají čarodějnice hlavně v létě , jelikož vykuřovací byliny pomáhají k očistě a ochraně. Palo Santo se hodně chválí kvůli jeho vůni. Palo Santo je dřívko , které se využívá jako vykuřovadlo. Bylinné vykuřovadla patří k elementu země a vzduchu.
Skořápky , vejce - Skořápky se také hodně využívají k ochraně , jelikož vajíčko představuje plodnost. Existuje kouzlo s vejcem , který vás odstraní z kletby, Postup je zde: Vezměte si 1 vejce a 1 sklenici vody. Svlékněte se do naha a vejce očistěte vonnou tyčinkou. Vejce si začněte otírat o svoje celé tělo. Až si vejce otřete o svoje celé tělo , tak vejce rozklepněte do sklenice vody. Potom podle toho jak to vejce bude ve vodě vypadat zjistíte jestli na vás někdo seslal kletbu nebo ne. Vodu s vejcem vylijte do záchoda a spláchněte , potom se očistěte.
Pozitivní energie - Pokud jste optimisti , tak to pro vás těžké nebude, ale pokud nejste , tak bych doporučoval více myslet v pozitivním smyslu ikdyž se vám nedaří. Třeba jsem jednoho večera šel vylít vodu z oltáře a voda se mi rozlila na zem a zeď , tak jsem to bral , že se aspoň nebudu nudit. Pokud nemáte pozitivní mysl , tak to přitahuje negativní energie a zlé entity. (samozřejmě , že to tak nemusí být pořád.)
Ochrana pomocí symbolů - Ve své praxi se potkáte s mnoha symboly. Tady máte některé základní pro ochranu:
ČTEŠ
Book of Shadows by Aporisoleus
ParanormalZde je kniha stínů pro začátečníky , který se zajímají o čarodějnictví, magii a historii čarodějnictví . Tato kniha obsahuje všechno základní pro slovo "čarodějnictví" .