Magický kruh

141 2 0
                                    

Magický kruh je takový ochranný prostor nebo bariéra , která má za účel vás chránit při rituálu , kouzlu , výkladu , meditaci , práci s bohy , astrálním cestování a obecně praktikování. Magický kruh vás chrání hlavně před negativní energií a zlými entitami . Předem upozorňuji , že pokud praktikujete černou magii , tak v žádném případě nepouštějte do kruhu zlou entitu či energii ! I při černé magii nesmíte mít zlé účely a myšlenky. Vyvolává to smůlu a negativitu v životě. Proto je nejlepší černou magii nepraktikovat vůbec , hlavně když jste začátečník. 

                                 Způsoby jak vytvořit  kruh :

Nejdřív je je důležité pokoj či místnost ve kterém provádíte rituál pořádně očistit. (o očišťování najdete v kapitole ochrana)

Sůl - Vezměte si kuchyňskou sůl a nasypejte ho po směru hodinových ručiček okolo místa , kde provádíte rituál. Při sypání si představujte , jak se uzavíráte do bezpečí a ochranné bariéry. Pozor! Sůl škodí rostlinám.

Vizualizace - Tohle je velmi jednoduché , ale pokud neumíte ještě moc pracovat s vizualizací, tak pro vás bude lepší využít jinou variantu. Prostě si jednoduše představte , že je kolem vás ochranný bílý kruh. Můžete k tomu využít hůlku , atham , krystal aneb. při nejhorším prst nebo vonnou tyčinku a pomocí hodinových ručiček si vizualizujte  , jak vytváříte bílý kruh. Pokud jste něco zapomněli nebo něco potřebujete a kruh jste už vytvořili , tak můžete do kruhu pomocí z uvedených pomůcek vykrojit do kruhu díru / "dveře" , kterými by jste prošli , ale hned co budete mimo kruh , tak tu díru zabarikádujte ! Až budete chtít jít zpět do kruhu , tak udělejte úplně  to samé , ale tohle je velice riskantní a namáhavé , tak proto je lepší si všechno pečlivě připravit. Až budete chtít kruh uzavřít , tak udělejte to samé , jako když kruh vytváříte. Akorát musíte PROTI hodinových ručiček a představovat si , jak kruh uzavíráte. 

Tahle metoda se využívá nejčastěji.

svíčky / kameny - Prostě a jednoduše dejte okolo sebe nabité kameny nebo svíčky a přestavujte si , jak vás chrání. 

živly - Kruh pomocí živlů udělíte tak , že vyvoláte všechny živly a tím to končí. Případně ještě poprosíte své duchovní průvodce a strážné anděly , aby vás chránili. 

Tanec / zpěv - Pomocí pozitivních písní můžete vytvořit kruh. Dříve se tančilo do kola po směru hodinových ručiček a zpívalo a také se využívali nástroje (nejčastěji bicí). Dělalo se to proto , aby zvýšili energii kruhu. 

křída - Vezměte si normální bílou křídu a udělejte stejný postup jako se solí. křídou se často kreslí na zem symboly. (křída je také ochranný předmět)

                                                   Upozornění

Pokud jste v kruhu , tak nesmíte překročit kruh nebo odejít z kruhu !

Pokud jste v kruhu , tak nesmíte překročit kruh nebo odejít z kruhu !

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Book of Shadows by AporisoleusKde žijí příběhy. Začni objevovat