Meditace vás bude doprovázet celou praxi též , jako ochrana a očišťování. Meditace je tu od toho , protože vás dokáže uklidnit a uvolnit se , nebo prostě změnit vědomí ke klidu ,což potřebujete u každého rituálu (i při černé magii). Meditace vás dokáže zbavit všech negativ. energií a proto se zde používá. Meditace hlavně pochází , nebo se využívá v Asii . Konkrétněji v Japonsku , Číně , Indii , Islám atd. Meditace se v některých náboženství používá jako modlitba. Věřte nebo ne , ale meditace přináší hodně výhod , a to včetně po té fyzické stránce. Zde jsou nějaké výhody:
-Meditace vás dokáže se zbavit úzkosti , deprese , nervozity, nebo také nenávist.
-Meditace bývá často klíčem ke spirituálnímu probuzení.
-Pokud budete co nejčastěji meditovat , tak budete mít skvěle zharmonizované a otevřené čakry.
-Díky meditace se dá trénovat nebo si zlepšovat úroveň k astrálnímu cestování , vnímání přírody , vizualizaci , komunikaci s entitami apod.
-Meditace vám může přinášet štěstí , jelikož vás zbavuje od všeho negativního.
-Můžete přes meditaci manifestovat.
-Meditace je skvělá na zamyšlení.
-Uzemnění a vycentrování ! (k tomu se dostanu o kousek dál)
Jak se naučit meditovat ?
Většina lidí si myslí , že pokud chcete správně meditovat , tak ,,musíte" sedět v tureckém sedu nebo lotosovém květu , což není úplně pravda. Já , jelikož mám problémy s chodidly , tak vím jaké to je. Tím chci říct , že můžete při meditaci ležet na zádech nebo sedět na židli. Někteří říkají , že by se mělo při meditaci mít skřížené nohy , ale s tím osobně nesouhlasím. Nejdůležitější je při meditaci být v poloze , která vám vyhovuje a je vám příjemná.
Jestli-že jste si vybrali polohu , která vám vyhovuje , tak můžete zavřít oči , ale pokud vám to nevyhovuje , tak je můžete mít otevřené , ale nesmí vás nic otravovat nebo narušovat. Hoďte všechno za hlavu a odložit povinnosti taky neuškodí. Přestaňte spěchat a stresovat se. Zhluboka nadechněte nosem a vnímejte to , jak se vám plní tělo vzduchem. Potom zhluboka vydechněte ústy a vnímejte to , jak se vaše tělo uvolňuje . Při nádechu si vizualizujte , jak vám jde do nosu bílé světlo nebo pozitivní energie a při výdechu si vizualizujte , jak vám jde z vás veškerá negativ. energie pryč ústy . Tohle dělejte celou dobu, je důležité cvičit pravidelné dýchání. Pokud nemáte rádi ticho tak si můžete pustit meditační hudbu , nebo pokud jste v přírodě , tak můžete poslouchat šum stromů , nebo zpěv ptáků apod. Cílem meditace je na nic nemyslet , což zní lehce , ale opak je pravdou. Proto pomáhá se soustředit na to dýchání. Můžete meditovat tak dlouho , jak vám to vyhovuje.
Je samozřejmé , že vám to ze začátku nemusí jít , což je naprosto v pořádku. Stačí jenom trénovat a třeba meditovat každý den jenom 3-5 minut.
Meditace se také doporučuje před kinezí. (o kinezích se také později zmíním.)
Věci , které mohou vaší meditaci podporovat nebo pomáhat:
-Vonné tyčinky. Vonné tyčinky se hodně používají jelikož ta vůně může představovat tu pozitiv. energii , kterou si vizualizujete. Ale je důležité , aby jste si vybrali vůni , která vám vyhovuje , protože vás může z toho bolet hlava. Proto doporučuji si otevřít okno.
-Krystaly. Krystaly vám také mohou pomoci. Doporučuji Amethyst , jelikož je to kámen pro klid , spánek , ochranu , ale také pro spiritualitu . :)
-Mandaly nebo nějaké obrázky. Mandaly vám pomohou s tím , že když se do ní zadíváte , tak přestanete vnímat to okolí a začnete se soustředit na ten obraz.
-Svíčky. Docela se doporučuje si při meditaci zapálit svíčky , jelikož nahodí tu atmosféru . Ale jako s tou mandalou , tak se můžete i soustředit na ten plamínek.
-Různé meditační nástroje. Hodně se doporučuje tzv. Tibetská miska , Steel tongue drum , ale také bubny , flétny atd. Na internetu jich najdete hodně. Doporučují se , protože jejich zvuky nebo melodie podporují tu meditaci. Pokud nemáte žádný z těchto nástrojů , tak existují různé aplikace nebo YouTube videa s těmito nástroji. Nebo je další variantou meditační hudba.
Je důležité aby jste při meditaci měli na sobě pohodlné volné oblečení a také aby vám nebyla zima. Bez toho se těžko budete soustředit. Jsou různé druhy meditací , např. živlové meditace , meditace komunikací , meditace s přírodou atd.
Uzemnění a vycentrování
Dech hraje v čarodějnictví důležitou roli v 2 technikách tzv. Vycentrování a Uzemnění. Tyto techniky nám pomohou docílit správného naladění mysli před rituálem i po něm. Uzemnění znamená se spojit se zemí , pocit bezpečí a domova , napojení na přírodu. Vycentrování znamená nalezení konečného klidu a míru ve svém nitru a jejich promítnutí do středu planety a následně do celého vesmíru. Existuje několik technik uzemnění a vycentrování , včetně meditace zahrnující živly , planetární energie atd. Uzemnění a vycentrování může trvat pár minut, nebo celou dlouhou meditaci. Časem to samozřejmě půjde snadněji , stačí jen trénovat. Momenty kdy oceníte uzemnění a vycentrování je , když se k vám chová člověk falešně , nebo když ztrácíte rovnováhu a klid, jste zoufalí a ztraceni.
Čas kdy se uzemňovat a vycentrovat je:
- Před meditací a po ní.
-Před rituálem a po něm.
-Před kouzlem a po něm.
-Když jste smutní , vystrašení , rozčílení , nebo nemocní.
-Každé ráno jako rutinu.
Uzemnění a vycentrování lze provádět ve stoje nebo vsedě a netrvá dlouho. Čím více budete cvičit, tím kratší dobu vám to zabere. Uzemnění a vycentrování se nejlépe učí venku v přírodě.
Uzemnění: 3x se zhluboka nadechněte nosem a vydechněte ústy. Zavřete oči. Představte si , že jste strom a vaše nohy vzrůstají do země jako kořeny. Máte pocit stability a cítíte se bezpečně.
druhá verze : Sedněte si do tureckého sedu. Zavřete oči. 3x se zhluboka nadechněte nosem a vydechněte ústy. Zaměřte se na svojí kořenovou čakru. Vizualizujte si , jak z vaší kořenové čakry rostou dlouhé kořeny do země. Na uzemnění celkově pomáhají meditace zaměřené na kořenovou čakru.
Vycentrování : Představte si , jak vaše energie mísí s vesmírnou. Vaším tělem nechte projít všechny zvuky a vůně světa. Zaměřte se na čakru solar plexus. Představte si tam slunce nebo zářivou kouli. Pomalu splýváte s vesmírem.
ČTEŠ
Book of Shadows by Aporisoleus
ParanormalZde je kniha stínů pro začátečníky , který se zajímají o čarodějnictví, magii a historii čarodějnictví . Tato kniha obsahuje všechno základní pro slovo "čarodějnictví" .