"So, Awak terima nak kerja dengan saya?" Soal mrs jeon. Lalu perempuan itu senyum terpaksa."Nae. Saya nak kerja dengan puan ." Lalu mrs jeon tersenyum akhirnya dia dapat cari penjaga untuk anaknya.
"Cuma awak kena ikut cakap dia."
"Erm dia selalu minta apa je puan jeon?" Soal Jiyeon.
"Kalau dia minta benda bukan bukan kamu jangan layankan. " lalu jiyeon mengangguk.
"Saya harap sangat awak dapat jaga anak saya dengan baik. " lalu jiyeon cuba memahami puan jeon.
-- .
"So, sampai dah rumah dia." Aku cuba membuka pintu rumah anak lelaki mrs jeon.
"Jeon.. wonwoo?" Tak silap itu nama dia.
Lalu aku membuka pintu. Bersepah ruang tamu, dapur.. macam tempat tikus berkumpul.
So.. Jiyeon lets go.
Dia mengemas ruang tamu lalu membersihkan dapur . Cuci pinggan mangkuk . Dan sekarang biliknya...
Aku cuba menekup mulut aku. Berselerak. Dan katilnya penuh tisu . Di atas meja penuh tin beer kosong. Aku cuba tahan bau busuk dalam bilik tu.
-
Finally siap. Apabila dia selesai kemas . Dia terdengar pintu rumah dibuka lalu melihat jejaka lelaki anak mrs jeon yang dia katakan..
"A-awak nak makan?" Wonwoo tak pandang langsung muka jiyeon . Lalu dia masuk ke bilik.
Tiba-Tiba.
"WOI PEREMPUAN! KAU BUAT APA DALAM BILIK AKU?" Jerit wonwoo. Jiyeon terbangun dari sofa .
"K-kemas."
"Kau nampak semuanya kan?" Soal wonwoo.
"S-saya ke-" DUSH. Satu tumbukan terkena pada muka jiyeon . Lalu jiyeon jatuh terduduk.
"Kau memang nak kena ajar dengan aku." Lalu jiyeon cuba nak larikan diri. Tetapi gagal. Dia dibelasah oleh wonwoo sehingga dia puas..
"O-omma.." suaranya perlahan terkeluar..
'Cuma awak kena ikut cakap dia.' Dia memegang perutnya.
'Aku silap tempat..kerja'
--
Wonwoo turun kebawah sambil membawa ubat.
Jiyeon tidak mahu memandangnya. Terlalu sakit hati melihat mukanya.
"Sini." Aku menggeleng kepala.
"Aku kata sini la !" Lalu jiyeon terpaksa mendekati wonwoo . Dia mengambil iodin lalu sapu pada luka jiyeon.
"Sakit ? Lee jiyeon." Air mata jiyeon menitis.
"Hei kenapa nangis? Nak balik? " jiyeon memandang wonwoo. Lalu wonwoo tersenyum senget.
"Theres no way out for wonwoo. Lee jiyeon , remember that." Lalu jiyeon cuba mengesat air matanya.
"Kalau aku suruh kau buat.. kau buat. Jangan bantah arahan aku. "
"Kalau.... kau bantah. Akibatnya sakit sayang.." wonwoo mendekati jiyeon.
"You are my slave. "
-- CONTINUE
YOU ARE READING
[On-GOING] HURT AS YOU FEEL [WONWOO]
Fanfiction" Kau ingat kau boleh duduk senang lenang dekat sini? Jangan mimpi" kata wonwoo . Kau hanya pembantu rumah tetapi kau digunakan slave untuk lelaki tidak waras. " Cik wonwoo , Saya taknak!" "Kau nak aku dera kau atau kau nak terima untuk jadi pasan...